Regio C heren 21/22 november

• Voetfout

Wat wordt het komend weekend? In ieder geval weer spannend.

Saturnus '72 - EHC

De beste kansen zijn toch weer voor EHC volgens mij. Ik verwacht een behoorlijke overwinning

Heerle - Unitas '63

Zonder twijfel Heerle. Maar zoals bekend, is in deze poule alles mogelijk. Toch verwacht ik niet dat Unitas hier punten mee gaat nemen bij Herel.

Hercules - Snelwiek

Hercules wint dit gemakkelijk. Snelwiek nog steeds geen teamspirit, te veel individueel. Zonde, want er loopt genoeg talent.

Saturnus - US

U.S. wint gemakkelijk.

Savosa - DWS

Wordt een spannende wedstrijd denk ik. Op het veld heeft Savosa gewonnen van dit team, dus ze zouden moeten kunnen winnen, maar DWS doet het wel heel erg goed in de zaal. Toch geef ik Savosa de beste kansen. Savosa wint nipt in spannende wedstrijd.

Westlandia - HWC

Dit kan bijna niet anders dan een makkie zijn voor HWC. Als iedereen blessurevrij is gebleven, wint HWC hier met grote cijfers.

• Jantje van Leyden

Saturnus '72 - EHC

Hoewel EHC een (tijdelijke?) inzinking lijkt te hebben, gaan de punten mee met EHC.

Heerle - Unitas '63

Ik vond Unitas een beetje door het ijs zakken vorig weekend. Zal dan ook geen probleem worden voor Heerle om de punten in huis te houden

Hercules - Snelwiek

Heineken na verlies vorig weekend tegen EHC met zijn boys uit op wraak. Snelwiek zal het slachtoffer zijn van de punten honger.

Saturnus - US

Ballen in de 5 Mei Hel is al vaker lastig gebleken. US pakt punten tegen (met alle respect) subtoppers; Unitas, Saturnus 72, en Snelwiek. Het verliest punten tegen DWS en HWC. Aan dat laaste rijtje zal Saturnus ook worden toegevoegd; punten blijven in Leiduh!

Savosa - DWS

Tsja… Wat zal ik hier over zeggen? Zal niet meer beginnen over de cirkelspeler van Savosa. Die bezwijkt zowat onder de druk.. Geen van de 2 heeft mijn voorkeur. Mag een gelijkspel het ook wezen?

Westlandia - HWC

Geen twijfel. Punten voor HWC. Ben het eens met “Voetfout”; vraag is hoeveel of hoe groot is het verschil?

• Giedd

Saturnus '72 - EHC

Zal EHC hier de 40 halen? Vorig keer dat het werd gezegd gingen ze onnodig onderuit tegen Westlandia!! Dat gaat deze keer ZEKER niet gebeuren en nu halen ze de 40 wel!

Heerle - Unitas '63

Ik moet ook toegeven dat er weinig kans voor Unitas inzit om deze pot te pakken. Wel leuk zon keerje op de zaterdagavond dus ga ik voor een niet al te grote afstraffing!.

Hercules - Snelwiek

Hercules makkelijk.Snelwiek moet zich snel herpakken anders komt het in de degradatie gevaar en wordt lastig om uit dat dalletje dan te komen!

Saturnus - US

Wat zeg je nou Voetfout? US makkelijk? Schiet mij maar lek als dat gebeurd in Leiden ( want dat doet niemand daar! ) zoiezo is Saturnus een veel betere ploeg als US. Saturnus gaat het makkelijk winnen!

Savosa - DWS

Wat zeg je nou Voetfout? Klopt inderdaad dat Savosa won van DWS op het veld maar je vergeet dat een zeer aantal spelers niet voor DWS op het veld ballen! Unitas won ook dik van DWS op het veld en kijk eens wat er in de zaal gebeurde? Toch heb Savosa een goede verdediging waar DWS lastig doorheen komt. Ik ga hier wel voor een overwinning voor de Schiedammers!

Westlandia - HWC

Wat zeg je nou Voetfout? Deze keer ben ik het WEL met je eens;) Zie geen enkel probleem voor HWC om deze pot te verliezen en doen ze ook niet!

• guus geluk

heb uit betrouwbare bron gehoord dat snelwiek jeugdspelers die nu in de HARO eredivisie ploeg spelen op zondag mee gaan laten doen in het snelwiek team evenals spelers die nog niet aan hun wedstrijden zitten

• D-anios

Saturnus '72 - EHC

EHC gaat hier ruim winnen in doelpuntrijke wedstrijd

Heerle - Unitas '63

Heerle is prima op dreef en unitas is het volgende slachtoffer

Hercules - Snelwiek

Hercules met ruim verschil

Saturnus - US

US nog niet tegengekomen, maar schat saturnus toch een stuk hoger in

Savosa - DWS

We hebben op het veld inderdaad gewonnen, maar hier deed volgens mij niet iedereen mee en het ging ook zeker niet zo makkelijk als de score deed vermoeden. Dus het wordt spannend, we gaan voor de punten!

Westlandia - HWC

Westlandia in de winning mood na vorige week, maar HWC is gewoon te degelijk om hier van te verliezen, punten voor HWC

• Hassan

Saturnus '72 - EHC

door ziek/zwak/misselijk/geblesseerd wat kan er nog meer verzonnen worden, Saturnus gaat het tegen dit ook niet al te sterkte EHC afleggen. Dik eraf.

Heerle - Unitas '63

Unitas kan lekker rennen wat Jantje al zei, maar terug hopeloos. Heerle heeft een goede reeks neergezet en zet deze nog wel even voort. Punten voor Heerle

Hercules - Snelwiek

Niet gedacht dat Hercules van EHC zou verliezen, Verlies partij van Snelwiek te verwachten. Spannende pot, punten voor Snelwiek!

SaturnUS - US

Zijn de mannen uit Utrecht die grote KALE voorbij, dan staat daar nog een OUD REUS. Punten voor Saturnus.

Savosa - DWS

Wedstrijd van het weekend. Wie pakt de meeste kaarten/2minuten, wie kan z'n mondje niet houden, bij wie slaan de stoppen door………kijk wel uit bij DWS soms vallen ze zomaar uit het niets op de grond. Blijven ze staan, dan gaan de punten mee naar Schiedam.

Westlandia - HWC

Westlandia heeft nu even 4 punten gepakt, das wel weer even genoeg. HWC pakt deze 2.

• Sloopgraag

Saturnus '72 - EHC

lijkt mij eenvoudige overwinning voor EHC

Heerle - Unitas '63

heen rennen, terug wandelen en geen schotkracht uit 2e lijn. punten blijvenin heerle

Hercules - Snelwiek

als heineken weer een beetje opgelapt is kan het nog een spannende pot worden………

Saturnus - US

Hmmmm, Jantje, Oude reus, Kale……. hoor niets van US dus punten blijven in de 5 Meihel

Savosa - DWS

haha, hoop dat het gelijk spel wordt……

Westlandia - HWC

iedereen kan van iedereen winnen mar denk toch HWC

Allemaal een goed weekend en tot ziens

• Heineken

Saturnus '72 - EHC

Heineken heeft EHC afgelopen weekend een makkelijk middagje gegeven (nouja), nu moeten ze het toch echt op eigen kracht doen. Tegen dit Saturnus in deze vorm gaat iedereen de punten pakken. 2 punten in de TAS en terug naar L'dam.

Heerle - Unitas '63

Kunnen die jongens van Unitas niet beter op Atletiek gaan, bij de 100 meter hoef je alleen maar heen te rennen en niet terug. Heerle kan dit ook, maar ook nog is terug!! Behalve tegen Hercules, haha. Punten voor de thuisploeg.

Hercules - Snelwiek.

Was EHC nou zo goed of was Hercules nou zo slecht?? De jongetjes van EHC waren maar wat blij dat Heineken tijdens de wedstrijd al aan de AMSTEL zat!!! Snelwiek nog geen punt gepakt, na dit weekend ook nogsteeds puntloos.

Saturnus - US

Na de eerste nederlaag tegen EHC pakken de mannen uit Leiden toch vies veel puntjes. Kunnen bijna allemaal niet meer normaal lopen, sommige hebben al jaren geleden hun afscheidswedstrijd gehad en toch ook hier weer pakken ze in de 5-mei hal de punten tegen US.

Savosa - DWS

Liefst beide geen winst, dus houden we het op een gelijkspel.

Westlandia - HWC

Weet niet wat ze tegenwoordig in die westlandse kassen kweken, maar je gaat er de laatste tijd wel punten mee pakken. Maar tegen HWC zal dit kweeksel niet helpen. Punten voor HWC.

• oudhandballer

heb uit betrouwbare bron gehoord dat snelwiek jeugdspelers die nu in de HARO eredivisie ploeg spelen op zondag mee gaan laten doen in het snelwiek team evenals spelers die nog niet aan hun wedstrijden zitten

bron Guus geluk

is dit het beging van de ondergang van Haro was te verwachten dat clubs hun nivo zagen terug lopen en Haro geeft ook geen a jeugd terug naar de clubs

zal wel het laatste jaar Haro zijn jammer de zoveelste poging mislukt om tophandbal in rotterdam te krijgen.

• joksch

Even een respons op oudhandballer.

Wat betreft Snelwiek en HARO is er op dit moment een goede verstandhouding.

Snelwiek heeft een brede basis waardoor Snelwiek momenteel 2 teams heeft in de regioklassen. Zijn er de laatste jaren niet op achteruit gegaan. Ja Snelwiek 2 loopt nog niet, maar dit heeft niets te maken met de HARO.

HARO doet het momenteel niet slecht in de eredivisie. Ze hebben een aantal wedstrijden krap verloren tegen niet de minste tegenstanders. Met een beetje meer geluk stonden zij wat hoger in het lijstje.

Kortom, denk ik dat oudhandballer hier de plank een beetje mis slaat. Zou ook kunnen dat mogelijke ‘jeugdspelers’ wat meer spelritme krijgen om zelfvertrouwen te krijgen!