FHC - HVBS
20 - 21. Dit vind ik toch wel een verrassing. Desalniettemin een knappe prestatie van HVBS die hun eerste punten hebben binnengehaald.
Celeritas - Fortissimo
10 - 28. Ergens vind ik dit geen verrassing. Fortissimo is gewoon een goede ploeg en Celeritas heeft me nog niet kunnen overtuigen, helemaal niet als je slechts 10 doelpunten weet te maken in je eigen sporthal. Ik ben benieuwd of ze in Apeldoorn kunnen laten zien wat ze waard zijn.
CSV - Hurry-up 2
33 - 12. Zeer goede prestatie van de mannen uit Castricum die geen spaan heel hebben gelaten van degradatiekandidaat nummer 1.
Nieuwegein 2 - Vrone
33 - 26. Zoals verwacht een overwinning voor Nieuwegein. Maar ik moet wel zeggen dat Vrone een goede prestatie heeft neergezet door in Nieuwegein 26 keer te scoren. Wellicht hebben ze de weg naar boven weer een beetje gevonden.
VVW - Hellas 2
31 - 31. Het zal ongetwijfeld een spannende pot zijn geweest, waarbij, jammer genoeg voor beide teams, geen van beide aan het langste eind heeft kunnen trekken.
Achilles - Aalsmeer 3
36 - 33. Achilles heeft ongekend goed aanvalsspel gespeeld, maar kreeg in de verdediging geen grip op de opbouwrij van Aalsmeer. Zoals een wijs man al zei: je moet gewoon zorgen dat je er minimaal 1 meer maakt dan je tegenstander.