Voorspellingen ronde 6 REGIO A

• Indringen

Mannak/Hurry Up-H.V.C. 3 - Pals Groep/E&O 3

Spannende wedstrijd, winst voor Hurry up door thuisvoordeel. 2/3 verschil

Cirkeltijgers - Hazewind

Wedstrijd uit de onderste regionen. Cirkeltijgers een stuk beter dan Hazewind. Dus winst voor het thuisspelend team, 5/6 verschil.

D.O.S. - Cabezota

Winst voor Cabezota. Hebben een leuk team. Aangezien ik DOS niet ken is het een beetje scoreboardjournalistiek(zoals een voorganger dat mooi zei), dus wint Cabezota met 6/7 verschil.

Jahn II - V en S

Hier gaat V en S winnen, na de monsterscore van gister trekken ze zit door. Zoals al gezegd is dit misschien ook wel een titelkandidaat? 6/7 verschil.

Donar - Reehorst

Dit wordt ook weer een spannende wedstrijd, Donar thuis sterk. Reehorst toch een slechte uitslag behaald afgelopen weekend en ik vindt ze niet zo goed als menig zeggen, ik gok op een gelijk spel.

Cometas - S.V.B.O.

Cometas stelt weer orde op zaken en wint hier gemakkelijk met 7/8 verschil.

• huppie

Spannende wedstrijd, twee ervaren teams. Zal gelijk opgaan. Normaal E&O meer ervaren met Frank van der Zanden. Toch kleine overwinning Hurry Up

Cirkeltijgers - Hazewind

Moeilijk te voorspellen. Winst Cirkeltijgers.

D.O.S. - Cabezota

Ik schat DOS qua handbalvermogen beter in. Echter zullen er zo langzamerhand toch wel schorsingen gaan komen, want afgelopen weekend weer eens een rode kaart aan de kant van DOS. Geen schorsingen, dan overwinning DOS

Jahn II - V en S

V en S is zeer wisselvallig. Monsterscore voor V en S verbaasde me enorm. Toch zijn ze denk ik beter dan Jahn II. Overwinning voor V en S dus.

Donar - Reehorst

Donar thuis zal voor elke ploeg een lastige opgave worden. Uit worden ze bijna overal overklast. Hoe zal dat toch komen………. Nu waarschijnlijk ook overwinning dus voor Donar. Wel de linkshandige opbouwer van Reehorst uitschakelen!!!

Cometas - S.V.B.O.

Dikke overwinning voor Cometas

• Kwe Ni

Ons kent ons verhaal volgens mij. E&O trekt aan het langste eind, 5 verschil.

Cirkeltijgers - Hazewind

Makkie voor Cirkeltijgers. Speelden erg sterk tegen Reehorst.

D.O.S. - Cabezota

Omdat ik geen idee heb, zeg ik gelijkspel.

Jahn II - V en S

V&S, makkie

Donar - Reehorst

Waarschijnlijk gaat Donar wel wat uitschakelen (dan wel niet binnen de regels), maar des te meer ruimte er komt voor de snelle jongens van Reehorst.

Reehorst heeft wat recht te zetten maar kan zomaar verliezen! Gelijkspelletje?

Cometas - S.V.B.O.

Cometas, makkie

• Topscheids

Het was weer gezellig bij DOS, tijd voor aktie???????

Gelezen op de site van DOS!!!!!

Heren 1 wint.

Eindelijk is het gelukt, DOS heeft de eerste twee punten in deze competitie binnen. SVBO werd in eigen huis met 24-33 verslagen, zij het dat het ondanks het verschil moeizaam ging. Ook nu was DOS weer fysiek de mindere, maar had SVBO geen antwoord op het snelle spel van de Compascumers. Was DOS compleet gebleven dan had de overwinning waarschijnlijk ook nog eens geheel andere cijfers getoond, maar de rode kaart vlak voor rust voor topschutter Kevin Bos had gemakkelijk het breekpunt in deze wedstrijd kunnen vormen. Waar waarschijnlijk het vaderschap het ‘enfant terrible’ Mark Veenhoven heeft veranderd in een speler die nauwelijks nog de grens van het toelaatbare overschrijdt, helaas is dit stokje overgenomen door Kevin Bos. Vier keer rood in vijf wedstrijden is belachelijk veel voor een aanvaller met zijn talent en als enige excuus kan zijn leeftijd (17) worden aangevoerd omdat hij kennelijk zijn wilde haren nog moet verliezen.

Maar het kon nog erger. Rood voor een actie in de wedstrijd is nog tot daar en toe, maar een rode kaart voor een speler die vanaf de bank commentaar heeft op het arbitrale duo, en een teambegeleider die voor hetzelfde vergrijp twee minuten krijgt waardoor een speler het veld moet verlaten is nog veel belachelijker en had DOS zomaar de wedstrijd kunnen kosten. De stand was op dat moment namelijk 20-22 en het had dus nog helemaal fout kunnen gaan. Gelukkig gaf SVBO bij een stand van 23-29 eindelijk de moed op toen men in de gaten kreeg dat de uitblinker van de dag, DOS-goalie Wouter Greevink, zich bijna niet meer liet passeren.

Opvallend was nog de inbreng van Robert Soppe, die na de rode kaart van Kevin Bos door trainer Mike van Rooden van de tribune werd geplukt en zijn optreden in de tweede helft met een uitstekend doelpunt bekroonde.

Goals: Sander Berg 7, Sander Greevink 6, Kevin Bos 6, Mark Veenhoven 5, Pascal Ottens 3, Kjeld Kaiser 3, Niels Fritsma 2, Robert Soppe 1

• Indringen

De voorspellingen vliegen hier ook om je oren.

• gpl

Mannak/Hurry Up-H.V.C. 3 - Pals Groep/E&O 3 / De derby van Zuid-Drenthe. Die gaat E & O niet verliezen .. 22 - 26

Cirkeltijgers - Hazewind / Cirkeltijgers is veel te sterk voor Hazewind .. 29 - 18

D.O.S. - Cabezota / DOS gaat nog meer punten pakken, maar niet tegen Cabezota .. 21 - 24

Jahn II - V en S / V en S gaat door waar ze mee bezig waren voor de wedstrijd tegen Cometas … gelijk spel 25 - 25

Donar - Reehorst / Donar zorgt voor een verrassing door te winnen met 1 punt verschil .. 21 - 20

Cometas - S.V.B.O. Cometas heeft iets goed te maken na de blamage tegen V en S en daar wordt SVBO de dupe van .. 35 - 21

• jantje

Zal een mooie derby worden, maar ik ga voor een winst voor E&O

Cirkeltijgers - Hazewind

Cirkeltijgers heeft geen slecht ploeg als ze hun hoofd maar koel houden dan gaan ze winnen, dus winst voor Cirkeltijgers.

D.O.S. - Cabezota

D.O.S jonge ploeg maar gaan het niet redden tegen Cabezota, omdat ik denk dat er weer een rode kaart zou vallen aan de kant van D.O.S. winst voor Cabezota

Jahn II - V en S

Jahn II zal het erg lastig krijgen tegen V&S, dus zal 2 punten mee naar Groningen nemen.

Donar - Reehorst

Donar zal de punten thuis houden, omdat ik denk dat Reehorst niet met de skippy bal overweg kan. En daar gaan meer ploegen last van krijgen.

Cometas - S.V.B.O.

Cometas heeft een flinke dreun gekregen van V&S, maar ze gaan het tegen S.V.B.O weer recht zetten.

• Erik

Mannak/Hurry Up-H.V.C. 3 - Pals Groep/E&O 3, 21-29

Mits in deze samenstelling gaat E&O niet meer verliezen

Cirkeltijgers - Hazewind, 28-22

Hazewind redt het ook tegen Cirkeltijgers niet

D.O.S. - Cabezota, 18-22

Cabezota valt nog tegen vergeleken met vorig seizoen maar winnen wel

Jahn II - V en S, 28-30

Jahn thuis wel sterk maar personeeltekort..V&S jongens uit eerste divisie komen ver dit seizoen

Donar - Reehorst, 26-32

Reehorst goeie ploeg

Cometas - S.V.B.O, 35-22

Cometas blijft in de top 3 en wint makkelijk van degradatiekandidaat

• Kun

Mannak/Hurry Up-H.V.C. 3 - Pals Groep/E&O 3:

Hurry Up wint dit met 5 verschil.

Cirkeltijgers - Hazewind

Tijgers tegen hazen. Vrij duidelijk lijkt me.

D.O.S. - Cabezota

Kijken wat de wedsite van DOS na deze wedstrijd voor schandalige feiten gaat benoemen.. Hoop dat Cabezota wint.

Jahn II - V en S

V en S krijgt het moeilijk. Jahn II zijn fysiek veel sterker. Waarschijnlijk V en S iets slimmer, maar dat is niet al te moeilijk tegen deze ploeg.

Donar - Reehorst

Donar. Spelen met de skippybal in een tochtende, overdekte speeltuin.

Cometas - S.V.B.O

Kans voor Cometas om aan het doelsaldo te werken. Als ze heelhuids uit de bekerwedstrijd tegen Actief Kl. komen, tenminste.

• Hupper

Mannak/Hurry Up-H.V.C. 3 - Pals Groep/E&O 3:

Ik denk dat Hurry-up deze gaat winnnen maar onderschat e&o3 niet

Cirkeltijgers - Hazewind

Durf ik eigenlijk geen uitspraak te doen, staan allebei onderin.

D.O.S. - Cabezota

Ik denk dat dit een intressante wedstrijd word, D.O.S is leuk bezig ondanks die ene speler die zo opvliegerig is.

Jahn II - V en S

V&S gaat deze zeker winnen zijn een stuk beter dan Jahn II

Donar - Reehorst

Reehorst. Ze zijn een zekere titel kandidaat

Cometas - S.V.B.O

Comtas gaat deze wedstrijd gemakkelijk winnen. Cometas gaat denk ik samen met reehorst om de titel strijden