Regio D ronde 5

• Benno

ARC - Lacom

Gaat ARC zijn eerste punten pakken?? Lacom een eenvoudige overwinning geboekt op We Have. De heren van ARC pakken hun 1e puntje 28-28

De Blinkert - Kras/Volendam

De Blinkert volledig de weg kwijt na het goede begin. Volendam heeft een nette overwinning geboekt afgelopen weekend. Volendam wint deze wedstrijd krap 27-30

LHV - Hercules

De topper van de week. Afgelopen weekend is LHV geholpen door de scheidsrechters als ik het verslag moet geloven. Hercules heeft de afgelopen 2 weken tegen de laagvliegers gespeeld en laten zien dat ze daar iig dik van winnen. Nu moeten de jonge honden van Hercules laten zien met de beste ploegen mee te kunnen en dat doen ze door LHV te verslaan 30-33

Nijenrodes - UDSV

Bij Nijenrodes spelen wat oude UDSV-ers. Zij kennen dus ook de spelletjes. Daarom zet ik in op Nijenrodes 25-22

Tonegido - BDC

Tonegido afgelopen weekend voor het eerst verloren. Tonegido uit of thuis maakt een groot verschil. BDC afgelopen weekend gelijk gespeeld tegen een ploeg die door vele als kampioenskandidaat werd getipt. Krappe overwinning voor BDC 21-23.

We Have - Lotus

Er kan nog niet gesproken worden over degradatieduel na 4 wedstrijden, maar gezien de uitslagen van beide ploegen lijkt het erop dat zij ergens onderin gaan eindigen. We Have stroopt de mouwen op en wint 24-22

• fietspomp

ARC - Lacom

Spannend duel, ik denk dat ARC nipt gaat winnen.. 25-24

Zonder twijfel, winst voor Volendam

LHV - Hercules

Dit is inderdaad een mooi duel, LHV wint dit denk ik nipt met 34-32

Nijenrodes - UDSV

Als Nijenrodes normaal zn ‘'eigen’' spelletje blijft spelen, kunnen ze prima handballen en winnen ze, als ze met zn allen scheidsrechter gaan spelen, verlizen ze de wedstrijd.

Tonegido - BDC

BDC verliest schijnbaar elke wedstrijd van de scheids als ik hun wedstrijdverslagen mag geloven. Zowel BDC als LHV waren slecht aan het spelen, de scheids was consequent, dus ik weet niet hoe ze er op komen? Dus laat ik maar meegaan, als de scheids goed is wint BDC, anders verliezen ze weer:)o

We Have - Lotus

Komt WeHave dit nog te boven, vorig jaar best goed gepresteerd. Ik denk dat Lotus dit wint, 22-28

• Bruno Banani

ARC - Lacom

ARC pakt zijn eerste punt(en) Gelijkspel behoort ook tot de mogelijheden

Teveel geblesseerden bij De Blinkert, daarom gaan de punten mee naar het Palingdorp

LHV - Hercules

Ik heb geen idee hoe Hercules speelt maar dit wordt een erg spannende wedstrijd, denk dat LHV toch het thuisvoordeel goed weet te benutten.

Daarom zet ik hier een 1 neer.

Nijenrodes - UDSV

Wordt een spannende wedstrijd, zal vd vorm vd dag afhangen wie hier gaat winnen. Denk daarom een gelijkspel

Tonegido - BDC

Niemand vindt het leuk om zo ver te moeten rijden, verder een leuk handballend team dus Tonegido gaat 2 punten halen

We Have - Lotus

Als ik de uitslagen moet geloven is We Have dit jaar het RKC van de regioklasse D, Daarom 2 punten voor Lotus

• dgdg

welk verslag?

• hoedan

ARC - Lacom

ARC… puntje of 4… 28-24

Gelijkspelletje… of toch Volendam… 22-24

LHV - Hercules

Hercules, nipt, 25-26

Nijenrodes - UDSV

Nijenrodes doet weer goede zaken, puntje of 2 winst voor de mannen uit Breukelen.. 23-25

Tonegido - BDC

Thuisvoordeel werkt mee, 29-25

We Have - Lotus

Lotus toch wel… maar dan ook net, of pakt WeHave de punten.. thuisvoordeel maakt 25-22

• NR09

ARC - Lacom

ARC pakt dit jaar geen punt gezien de uitslagen van de laatste weken…25-30

De Blinkert heeft na de 1e wedstrijd niet meer gewonnen en gaat dat dit weekend ook niet doen 27-33

LHV - Hercules

Hercules dit jaar erg sterk volgens mij en pakt ook de punten. LHV heeft mij dit weekend niet overtuigd. 28-30

Nijenrodes - UDSV

UDSV zeer ervaren en wint deze wedstrijd op slimheid 21-25

Tonegido - BDC

BDC is (nog) te afhankelijk van twee spelers en gaat het daarom erg lastig krijgen de komende wedstrijden. 21-19

We Have - Lotus

We Have gaat deze wedstrijd naar zich toe trekken 27-26

• Benno

kopofmunt.nl

• 22

Zowel Bdc als Lhv speeden zeer zeer slecht, erg jammer voor het publiek. De spanning heeft hun op de tribune gehouden.

De scheidsrechters slecht?? Tja de toppers fluiten nu eenmaal de hogere wedstrijden maar dat is toch algemeen bekend. Ze floten in iederergeval consequent misschien waren de straffen aan de bdc kant wat zwaarder maar kan niet de reden van het gelijk spel zijn geweest.

Maar wie worden er nu wederom bedoeld met de 2 speelers van Bdc??? Volgens mij zat 1 ervan de tweede helft bijna geheel op de bank. Het zou toch ook te veel eer voor twee spelers zijn als deze een heel team draaiend houden(ha Ha)

• nr 12

ARC - Lacom

Zal moeilijke pot gaan worden voor de mannen van ARC, punten gaan mee naar Noord Holland

Volendam stijgt plaats voor plaatsje in de ranglijst, winst voor volendam.

LHV - Hercules

Hercules serieuze titelkandidaat, makkelijke winst voor de mannen uit Den Haag.

Nijenrodes - UDSV

Word een gelijk opgaande wedstrijd, de ervaring van UDSV geeft de doorslag, winst voor UDSV

Tonegido - BDC

Tonegido kan wel eens voor de verassing van het weekend gaan zorgen, punten blijven bij Tonegido.

We Have - Lotus

Twee aan elkaar gewaagde ploegen, punten blijven in Weesp.

Gr nr 12

• nr 10

ARC - Lacom

Lacom pakt hier de punten.

Volendam zal winnen, maar gemakkelijk zal het zeker niet gaan

LHV - Hercules

Gaat Hercules hier laten zien dat ze de 1e plaats waard zijn? Denk van wel, winst voor de Hagenezen

Nijenrodes - UDSV

UDSV staat 1e, maar willen ze ook promoveren? Nijenrodes wil wel weer een puntje…. gelijkspel

Tonegido - BDC

Tja, BDC zal hier puntje laten liggen. Gelijkspel

We Have - Lotus

Lotus…. We Have zit het minste handbal in