Uitslagen Hoofdklasse A Dames

• tsja

Borhave - VZV 26:22

GIBO Groep/Kwiek 2 - ZAP 27:31

DTS'48 - Nieuw Heeten -:-

Auto van Ewijk/LHC - Havas 25:24

VVW - T+A/VOC Amsterdam 2 24:27

Westsite - DOS 25:19

De verrasingen dit weekend toch wel VVW thuis verloren van VOC2 ?

En DOS verliest uit bij Westite, jonge honden van Westsite toch voor een mooie stunt gezorgd of had DOS een of Day ?

VVW al verloren van ZAP nu weer van VOC2, is de chemie over ?? zijn toch al 2 tot 3 jaar de gedoodverfde titelkandidaat.

Seizoen is nog lang dus kan nog van alles gebeuren maar zoveel punten heeft VVW tot nu toe nog niet laten liggen volgens mij.

Havas toch weer verloren, word de last voor hun LO toch te zwaar want dat is toch degene waar het scorendvermogen vandaan komt. Of heeft LHC gewoon een sterke ploeg dit seizoen ? ken deze ploeg helaas niet dus durf niks te zeggen hierover.

ZAP pakt toch stiekem de puntjes weer, Kwiek toch ook weer veel doelpunten weten te scoren. Had niet verwacht dat ZAP hier de punten zou meenemen eigenlijk.

Borhave thuis denk ik een hele sterke ploeg zullen nog meer punten thuis pakken denk ik van ploegen die misschien op papier toch wel beter geacht worden.

Wat vinden jullie van de uitslagen ?

En had DOS echt een of Day of had Westsite hun jokers ingezet ( oude DS1 speelsters ).

• Fred

Dos had een Day of!

• ballenmeisje

deed nr. 10 wel mee???

• simon

Borhave VZV 26:22

GIBO Groep/Kwiek 2 ZAP 27:31

DTS'48 Nieuw Heeten 22:22

Auto van Ewijk/LHC Havas 25:24

VVW T+A/VOC Amsterdam 2 24:27

Westsite DOS 25:19

stand na de 5e ronde

1 T+A/VOC Amsterdam *

2 DOS

3 ZAP

4 Borhave *

5 VZV

6 VVW

7 GIBO Groep/Kwiek

8 Auto van Ewijk/LHC

9 DTS'48

10 Nieuw Heeten

11 Westsite

12 Havas

voc en borhave 1 wedstrijd minder gespeeld.

• opbouw

zeer opmerkelijke uitslagen als je het mij vraagt!

Borhave had ik al wel sterk ingeschat heeft een goede ploeg vergeleken met vorig jaar. had dit stiekem wel gedacht.

zap goed en degelijk gespeeld. rust was 16-12 dus 2de helft heeft zap het flink goed gemaakt met goed en mooi handbal!

DTS had ik wel van verwacht dat het dan toch wel zou winnen maar had verwacht dat het ook wel een spannende pot was maar omdat ze thuis speelde had ik verwacht dat ze de volle winst thuis zouden houden.

LHC doet goede zaken maar vraag toch af.. is havas zoveel minder geworden of is de chemie er niet meer bij ze?

VOC had ik verwacht. lijkt mij een sterke ploeg maar is denk ik wel te kloppen. vvw had daar thuis een goede kans voor gehad denk ik aan de uitslag te zien.

westside- dos… jah mijn mond viel open toen ik die uitslag zag…

ik dacht meteen wat is er met dos gebeurd en wat heeft westside het goed gedaan dan! hoe is dit zo gekomen??vertel vertel…

gr.

• BOOM

VVW heeft geen wissels, ze zijn er wel, maar kunnen het niveau niet aan en de rest houd geen hele wedstrijd goed handbal vol. Dus ik zeg:

DAMES 1 speelsters gezocht bij VVW!!!

• blabla

Inderdaad zeer verrassende uitslagen, met de grootste stunt Dos verliest van puntloos Westside, had ik wel willen zien.

Nu VOC nog aan de strijdpaal. Wie gaat ze verslaan? Havas? DIe moeten ook eens een paar punten halen.

Borhave wint van VZV had ik niet verwacht, schat VZV beter is dan borhave

Kwiek verliest van ZAP, zat in de lijn der verwachtingen, ZAP is een snelle jonge ploeg.

LHC wint van Havas (lees sabrina) zat er in.

DTS - nieuw heeten. DTS ploeg uit vorm?

• fan

inderdaad verrassende uitslagen zo blijft het seizoen wel leuk en spannend.

VOC 2 en 3 staan in de hoofdklasse A/B op de eerste plaats.

VVW valt me een beetje tegen had toch wel verwacht dat ze bovenin zouden meedraaien

bij havas zijn volgens mij een aantal dames gestopt en hebben last blessures. als het nog langduurt wordt het een zwaar seizoen.

is wel lekker onvoorspelbaar zo, leuk.

• BOOM

Sabine geen Sabrina

• Een suporter

Westsite inderdaad met de jonge honden verdiend langs DOS welk team compleet was inderdaad met Annelies Smeets No 10 erbij.