Uitslagen hoofdklasse B ronde 5

• Tjerk

Regioteam - Witte ster:

32 - 21 voor het regioteam welke een goede teamprestatie op het veld wist te krijgen. Als collectief uitgeblonken.

En volgens mij heeft V&L van Wings gewonnen met 30 - 27

Wat is er voor de rest dit weekeinde gebeurd?

• arie

Quintus 32 - Ventura 18

• Voorspeller

Regioteam CAD2M - Witte Ster'75 32:21

Had wel een overwinning van het Regioteam verwacht, maar wel minder dik.

Ik gok dat Witte Ster op het laatst een beetje is overrompeld.

V&L - Wings 30:27

V&L heeft nog steeds de volle winst en dus ook deze wedstrijd tegen wings gewonnen.

Het heeft denk wat moeite gekost, Wings leek en beter graadmeter (en zijn dat ook aan de stand te zien)

maar redden het ook niet.

Atomium'61 - Hellas 3 32:24

Snelheid vs ervaring resulteerd in moeie spelers van Hellas 3 die moeten toezien hoe er breakouts worden gescoord.

Althans dat is wat ik denk dat er gebeurd is. Het kan natuurlijk anders zijn :D

SOS-Kwieksport - Gemini 25:26

Ahhh, wat zal dit een spannende pot zijn geweest. Gemini pakt 2 punten en Sos blijft op 0 staan.

Zijn de mannen van SOS nog steeds niet compleet?

Sittardia - DIOS 25:21

Sittardia wint weer een thuiswedstrijd. Als het verschil met uit en thuis echt zo groot is, dan is het jammer dat

er minder/andere speler meegaan naar uitwedstrijden. Dan had Sittardia namelijk in de top mee kunnen doen.

v.d. Voort/Quintus 2 - Jawasport/Ventura 32:18

Zo, Ventura heeft even flink op de klote gekregen van Quintus. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ventura het

Quintus nog knap lastig zou maken en pas in de slot fase moest zien dat Quintus toch won. Uit deze uitslag blijkt

dat niet zo was.

Iemand een wedstrijdverslag?

• Henk

Sos/gemini spannende pot

sos kwam 7-1 voor maar in de rust was het nog maar 11-9

na rust gemini op voorsprong 12-16

spannend vervolg met kansen over en weer

laatste 5 min sos in ondertal (uiteindelijk 3 man (incl keeper) in het veld en nog scoren:25-24)

laatste 10 sec pingel voor gemini bij 25-25.

Uiteindelijk dus 25-26

daarna nog wat ruzie over en weer

maargoed dat hoort bij zo'n beladen duel

• anoniem

Ruzie in het veld en dat in combinatie met SOS …. wat verrassend ;)

• CHAMP

Na een tijdje geen handbal gezien van ons trotse regioteam in doetinchem kon ik weer eindelijk op de fiets naar rozengaarde voor een waar spectakel!!

Dat was althans de bedoeling.

Na 5 min gekeken te hebben waren de enige interressante dingen om te zien het fluiten van de scheidsen en het leuke commentaar van de coach van witte ster.

Hij zat alleen maar te zeuren om de tijd en stand dan zijn team er goed neer te zetten.

En helaas hadden de scheidsen een off day ze voelden de wedstrijd niet aan en floten veel kapot gelukkig was het voor beide teams hetzelfde en werd er niet voor 1tje in het voordeel gefloten.

Wat betreft het handbal spel??

Nou de dekking zat goed dicht op paar kleine foutjes in de hoeken.

Aanvallend was het gatenkaas bij witte ster en was het collectief van het regioteam erg sterk terrechte voorsprong in de eerste helft kieper wissel werkte ook niet bij witte ster ze waren allebij dramatisch slecht.

Tweede helft was het regioteam minder sterk denk dat dat komt omdat het zo makkelijk ging.

Eind uitslag had ook met 20 verschil kunnen zijn regioteam was echt vele mate sterker.

Al met al een goed avondje met in de derde helft een paar lekkere koude gele rakkers.

Op naar de volgende thuiswedstrijd