White D- Swift A 21-24
Lastige wedstrijd, veel balverlies.. zonder hars. Uiteindelijk toch een gaatje geslagen en punten mee naar Arnhem!
Wat zijn de andere uitslagen?
Blerick - Ha-STU 27-26 (13-12)
Een zeer goed begin voor blerick met tussenstanden van 6-3 en 8-4. Hierna wederom verslapping in de dekking (het sterkste punt van vorig seizoen). Ha-STU rook haar kansen en kwam 8 minuten voor het eind voor het eerst op voorsprong. In de laatste 2 à 3 minuten leken de punten naar Nijmegen te gaan maar met 2 seconden op de klok werd de wedstrijd beslist door een 7-mtr.
vandaag uit tegen snelwiek, bij rust 6 verschil in voordeel van snelwiek…
terug geknokt tot 1 of 2 verschil en uiteindelijk zoals hierboven staat verloren met 31-27.
Snelwiek was vandaag de betere ploeg en heeft terecht gewonnen… was leuke / goede pot van 3 kanten..
Ook de heren scheidsrechters hadden we niks over te klagen vandaag. (mag ook wel es gezegd worden)
kijk uit na de wedstrijd in helliemond. suc6 verder…
Inderdaad Bil,
Een goede wedstrijd van 2 kanten gezien. in elk geval spannend tot het laats en dat had ik niet verwacht van te voren.
Zonder te willen zeiken over de scheidsrechters is het toch jammer dat deze 2 heren de hoofdrol op eisten, met maar liefst 3 rode kaarten (3x 2min) in een zeer sportieve pot. De overwinning van Jupiter is uiteindelijk voortgekomen uit de overtalsituaties die ze in die periode hadden. Een gelijkspel was denk ik terecht geweest.
Wel weer genoten van deze Derby in de kempen.
En euh…geen commentaar van Ventje ???
Beste mensen,
Zoals Bartec al aangaf was het tussen Snelwiek en Swift H een leuke pot. Snelwiek een ploeg met op alle posities goede handballers en dan ook nog een bank waar je bijna geen verschil van niveau merkte. Maar mijn voorkeur gaat echt uit de zeer tallentvolle linkeropbouwer die wel heel gemakkelijk beweegt en zeer goed schiet. Ik heb hoge verwachtingen van deze ploeg. Bedankt voor de leuke sportieve pot en tot in Helmond.
PS. Heren scheidsrechters ook bedankt voor het begeleiden van deze wedstrijd. Goed gefloten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?