Oude reus,
Vorig jaar was je inderdaad ook op vakantie toen wij in de 5 mei hal mochten aantreden
en de vervangende keeper deed het inderdaad niet slecht! Wat zeg ik? Als je die bij
Ridderkerk in het goal zet wordt het er zeker geen slechter team door. Ben je trouwens in
elke wedstrijd een penalty killer of kunnen onze heren gewoonweg geen pingels nemen?
( behalve de cirkel loper) wat een heel opvallend feit is : " Die schiet vanaf 7 meter niet vaak raak
maar in de wedstrijden tegen jullie zitten ze er wel fraai in altijd. Opmerkelijk feitje!
En dan de derde helft…….. Ik denk dat de derde helft door elke ploeg bij unitas gewonnen zal worden.
Dit heeft te maken omdat er zo nu en dan spelers moeten werken na de wedstrijd of simpelweg omdat
ze bij hun vrouw/vriendin/scharrel willen kijken die na onze wedstrijd wordt gespeeld! Daarbij heb je
twee mensen nodig voor de tijdwaarneming ( ook na de wedstrijd ) dus hou je weinig man over!
De meeste gaan na de wedstrijd meteen onder de douche, een paar roken eerst een peukkie,
drinken een biertje en ga dan douchen. Daarin lopen we jullie ook nog eens mis dan omdat jullie
direct onder de douche springen.
Maar godzijdank telt de derde helft niet mee voor de puntentelling in het klassement, anders waren
wij roemloos gedegradeerd vorig jaar en gingen we dit jaar in de eerste klasse op een dieptepunt af.
Tijd voor verandering zeg ik !