Uitslagen regio C 14/15 november

• oudhandballer

Matthijs

dat is een keer teveel

kan je beter krijgenvoor een overtrediing die je moet maken om iets te vookomen

volgens mij heeft iemand niet goed gespeeld als die geen 2 minuten heeft gehad maar noit voor praten

handbal mag fysiek zijn

maar altijd geven en ook nemen bij dit spelletje en dan niet zeiken tegen de leiding

ze raken me , leer dit en je zal zien je 2 minuten voor commentaar zullen minder worden

ps ik vind het zeker goed zoals jullie bezig zijn is toch een verrassing

• mikpunt

DWS - Heerle (11-11) 24-25

Heerle wint ware thriller in Schiedam!

De mannen uit heerle hadden er een beetje een zwaar hoofd in omdat er drie basisspelers niet bij waren.

De jonge mannen moesten de verantwoording oppakken. Dit deden ze zeer goed met mooie wissels en veel vechtlust.

De hele wedstrijd was stuivertje wisselen eerst heerle voor daarna DWS.

Ruststand 11-11 was een terechte stand.

Tweede helft ging eigenlijk door hetzelfde alleen nu had DWS meestal de voorsprong en kon herel elke keer goed bij blijven.Heerle kreeg redelijk wat tijdstraffen en kwam 2x in een 6 tegen 4 situatie maaar DWS kon hier het verschil niet maken. Laatste 30 sec penalty voor heerle werd koelbloedig ingeschoten. daarna was er eigenlijk geen kans meer voor DWS iedereen met een bal werd direct aangepakt.Leuke sportieve pot.

• Giedd

Oude reus,

Vorig jaar was je inderdaad ook op vakantie toen wij in de 5 mei hal mochten aantreden

en de vervangende keeper deed het inderdaad niet slecht! Wat zeg ik? Als je die bij

Ridderkerk in het goal zet wordt het er zeker geen slechter team door. Ben je trouwens in

elke wedstrijd een penalty killer of kunnen onze heren gewoonweg geen pingels nemen?

( behalve de cirkel loper) wat een heel opvallend feit is : " Die schiet vanaf 7 meter niet vaak raak

maar in de wedstrijden tegen jullie zitten ze er wel fraai in altijd. Opmerkelijk feitje!

En dan de derde helft…….. Ik denk dat de derde helft door elke ploeg bij unitas gewonnen zal worden.

Dit heeft te maken omdat er zo nu en dan spelers moeten werken na de wedstrijd of simpelweg omdat

ze bij hun vrouw/vriendin/scharrel willen kijken die na onze wedstrijd wordt gespeeld! Daarbij heb je

twee mensen nodig voor de tijdwaarneming ( ook na de wedstrijd ) dus hou je weinig man over!

De meeste gaan na de wedstrijd meteen onder de douche, een paar roken eerst een peukkie,

drinken een biertje en ga dan douchen. Daarin lopen we jullie ook nog eens mis dan omdat jullie

direct onder de douche springen.

Maar godzijdank telt de derde helft niet mee voor de puntentelling in het klassement, anders waren

wij roemloos gedegradeerd vorig jaar en gingen we dit jaar in de eerste klasse op een dieptepunt af.

Tijd voor verandering zeg ik !

• Oude Reus

Hoi Giedd,

Ik had na maandag geen reacties meer verwacht op dit onderwerp, dus ook jouw reactie gemist. Keek net heel toevallig nog even…

Uitgebreide verklaring over jullie derde helft: feit blijft dat jullie daar gewoon aan moeten blijven werken: het is de basis voor overwinningen. En ik kan het weten, want ik spreek over tientallen jaren ervaring.

Over mijn ‘stand-in’: die van vorig jaar kan zeker prima keepen. Hij was 1 van de 2 die me opvolgden rond 2001 in de 1e divisie toen ik er mee stopte (heb ik niet lang volgehouden. Echte Heintje Davids, als je nog weet wie dat was…). Hij heeft verder geen enkele ervaring als keeper, dan alleen dat jaartje 1e divisie. Misschien heeft hij het talent van zijn neefje Jan de Bakker (Nationale team, E&O, Bundesliga, etc.). Hij is gewoon veldspeler bij ons en valt in als ik zonodig weer eens weg moet. Misschien krijgen jullie in de 5meihal wel weer een andere keeper tegenover jullie: de keeper van het tweede, die alleen meer geblesseerd is dan fit. Je weet het dus maar nooit.

Ik heb als keeper inderdaad een redelijke reputatie als penalty killer. Vraag bv. maar aan HWC die eind vorig seizoen hun kampioenschap misten door 6 gemiste penalties uit 9… Jullie cirkelloper is een ander verhaal, die was me telkens te slim af. Ik heb geen idee waarom hij ze er niet vaak in schiet bij andere keepers, zoals je zegt. Ik vond ‘m goed. Misschien wordt hij ingefluisterd door zijn broer, die ik ook een paar seizoenen als collega heb gehad. Al had ik niet het idee dat die ooit nadacht over keepen in het algemeen. Maar wie weet had hij een gouden tip voor jullie cirkelloper. Zal eens diep na gaan denken hoe ik ’m een volgend keer er weer onder moet krijgen…

Veel succes verder!

• Giedd

Nog 1 reactie terug dan;) !

Nou ben ik wel benieuwd waar je in je carriere in de eerste divisie keepte? Ik denk niet

dat dat bij Leiden was of vergis ik me nou heel erg?

We zijn in ieder geval blij dat we niet de enigste ploeg zijn die moeite hebben om ballen

bij jou er in te gooien! En even over Guido gesproken: Die heeft natuurlijk 3/4 keer

meegetraind in Leiden toen zijn broer ( Otto ) nog actief was bij jullie!

Misschien dat hij daar jou ( bij gebrek aan een beter woord ) zwakheden heeft mogen zien

en daar nu dankbaar de vruchten van plukt!

In ieder geval is het altijd weer een uitdaging om tegenover jouw vanaf zes meter volgas te

knallen en vervolgens de helft van de ballen weer even hard om je oren teurg te krijgen!

Daarbij zijn jullie zoiezo 1 van de gezelligste teams in Regio C en is altijd leuk tegen jullie te ballen!

Ik kijk uit naar de rerturn in Leiden waar wij weer ons best gaan doen om wat punten weg te kapen!

• Heineken

Je vergist je HEEL erg, deze HELE Oude Reus heeft wel in de eerste divisie gekeept en zeker met Saturnus. Maar toen was jij denk nog niet geboren!! Ik heb deze Oude Reus aan mijn zijde gehad (heerlijk), nu staat die aan de andere kant iedere keer weer in de weg. Maar bij ons is ie nooit op vakantie.