Weet iemand al de uitslag van DWS - Heerle? Ik ben wel benieuwd.
Uitslag is uiteindelijk 24 - 25 geworden, wat een wedstrijd! 30 seconde voor tijd staat het nog 24-24 en op dat moment krijgt Heerle een penaltie. Daarna zocht DWS nog een paar keer het doel maar de verdediging van Heerle was potdicht. Verder een ontzettend interessante wedstrijd om te zien, DWS dat veelvuldig naar de cirkel zocht met het ontzettend snelle spel van de opbouwers en Heerle dat niet compleet was maar wel vechtlust toonde.
Unitas - Saturnus 19-28!! andersom:P
Van te voren zei Jan dat Maassluis uit altijd lastis is, en daar heeft hij vandaag totaal geen last van gehad!
Unitas ( die een bepalende opbouwer miste ) kreeg wel kansen zat maar die oude reus in het doel stond
vanuit de hoeken vaak erg hinderlijk in de weg! Saturnus bijzonder scherp en elke kans ging er ook bijna in!
ruststand was 7 - 14 voor de mannen uit leiden en hebben die profesioneel uitgespeeld de tweede helft!
Misschien was het een leukere pot voor het publiek geweest als unitas de ballen er wel in gooiden maar dan nog
had saturnus waarschijnlijk aan het langste eind getrokken!
Tijd dat de mannen weer op vakantie gaan en dat unitas 2 punten mag weg snoepen uit de 5 mei hal!
HWC - Savosa 30-25, HWC in alle opzichten net iets scherper, sterker, feller en 2 goede keepers erachter. Wij (savosa) teveel gemist (of goed gekeept) en niet scherp genoeg in de verdediging.
en ja hoor het zit even tegen en er vallen tijdstraffen voor praten
dus mentaal nog erg zwak
ga daar beter mee om en je blijf je punten pakken
Tsja, ik had na de wedstrijd van jullie keeper al een verzoek gekregen om weer eens met vakantie te gaan. Denk dat dat wel geregeld kan en zal worden: de return is op 21 februari en dat valt in de voorjaarsvakantie hier en dat betekent dat ik dan 95 % zeker op de skietjes sta. Maar juig niet te vroeg: mijn stand-in/collega kan het je behoorlijk lastig maken. Vraag maar aan Snelwiek (toen was ik ook met vakantie).
Lees gelukkig dat jullie een opbouwer misten. Begon me al zorgen te maken over het gebrek aan schotkracht uit de 2e lijn. Verder speelden jullie enthousiast en bleven veerkrachtig, zelfs bij een tussenstand van 13-26 een kwartier voor tijd, persten jullie er nog een reeks breaks uit. Onze oude mannen hadden geen zin meer in terug rennen. En dan heb ik er ook geen zin meer in. Had nog wel zin in de derde helft, maar die moesten we, net als vorig jaar helemaal alleen ‘vieren’. Weten jullie de weg niet naar jullie eigen kantine? De 3e helft is in de regioklasse minstens zo belangrijk als de eerste twee. Dat weten jullie toch wel?
De zondag in Maassluis was inderdaad makelijker dan we hadden verwacht. De mannen van Unitas kunnen hard naar voren lopen (zie de breaks aan het eind) maar in het teruglopen zijn ze iets minder…
Deel de zorg van de Oude Reus; het gebrek aan schotkracht uit 2e lijn kan Unitas nog wel eens lelijk opbreken.
Tav HWC-Savosa; kon de “topper Matthijs” niet het tij keren? Meende te lezen dat het zo'n bal kunstenaar was die zijn team op sleeptouw neemt. Misschien toch een beetje te hoog van de toren geblazen..
Even voor de duidelijkheid. Dat verhaal over ‘Savosa-topper Matthijs’ komt niet van ons! Ik ben Matthijs en zie mijzelf totaal niet als dé speler die ons team op sleeptouw neemt. Ons team zit vol dragende spelers. Ik snap niet dat er toch mensen moeten zijn die tegen Savosa gaan posten als reactie op een door iemand verzonnen verhaal!
En “oud handballer” … 1 x 2 minuten voor praten!! Jij trekt snel je conclusies. Ga zo door!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?