Ronde 5 alweer van deze competitie
Regioteam CAD2M - Witte Ster'75
Het regioteam speelt deze wedstrijd thuis tegen witte ster die vorige week hebben gewonnen.
Ik verwacht hier een overwinning voor het regioteam, al denk ik wel dat witte ster sinds
vorige week graag nog wat meer punten wil gaan pakken. 3 puntjes verschil.
V&L - Wings
Nu wordt het spannender, v&L tot nu toe de volle 8 punten, een compliment hiervoor.
Wings vorige week gewonnen tegen quintus en zullen er alles aan doen om v&L ook te pakken.
V&L speelt echter thuis dus ik ga hier voor een gelijk spel. Maar ik ben benieuwd
Atomium'61 - Hellas 3
Hellas 3 zal aardig bij kunnen blijven de eerst 15-20 minuten. Daarna zal de snelheid van
atomium hellas teveel worden. De ervaren formatie trekt het niet meer en moet uiteindelijk
toezien hoe atomium de winst pakt.
SOS-Kwieksport - Gemini
Beide ploegen zijn op dit moment onderin te vinden. Dit zijn voor beide partijen wedstrijden
die ze zullen moeten winnen. Ik denk dat dit een leuke spannende pot zal worden.
Maar wie zal hem winnen…Gemini wint hem net met 2 punten verschil, maar eerlijk gezegd kan
het net zo goed andersom zijn
Sittardia - DIOS
Bij sittardia geldt weer het thuisvoordeel. DIOS doet het tot dusver niet onaardig.
Er is moeilijk een peil op te trekken. Sittardia walst thuis over ventura heen, waar dios
2 punten tegen in moest leveren. Maar Sittardia verliest weer van Witte Ster waar DIOS weer
van heeft gewonnen. Wat een moeilijke voorspellingen allemaal, toch een nipte overwinning
voor DIOS
v.d. Voort/Quintus 2 - Jawasport/Ventura
Quintus zal hier de misstap van vorige week willen recht zetten. Ventura zal hier zeker niet
gemakkelijk aan toe geven. Ventura blijft de gehele wedstrijd goed bij, maar uiteindelijk pakt
Quintus op het laatst de winst.
Lastige ronde om te voorspellen, maar wel leuk.
Ik ben benieuwd naar de uitslagen!
Wat jullie?