Misschien moet je even zelf een nieuw onderwerp starten Sas, het gaat hier heel ergens anders om.
Ik neem aan dat de samenwerking tussen udsv en fortissimo al ver van tevoren is goedgekeurd, want we zitten inmiddels als ruim in de competitie. Dus als het een probleem was geweest had dat allang bekend moeten zijn.
Beetje jammer dat er gezegd wordt dat aac zo lusteloos was en dat de a junioren daarom gewonnen hebben.
Naar mijn weten wist aac ruim van tevoren dat zij de beker zouden spelen tegen alleen maar a junioren. En wanneer aac dan gewoon met het 1e team komt, mag er vanuit worden gegaan dat zij vol voor de winst wilden gaan. Anders hadden zij ook een jeugdteam gestuurd. en het was nog een doordeweekse avond ook. Lijkt me sterk dat aac er dan niet gemotiveerd naartoe ging.
Hoe lusteloos je dan ook speelt, je kan mij niet wijsmaken dat aac er niks aan geprobeerd heeft om deze wedstrijd te winnen. Hoe demotiverend is het om van zo'n jong team te verliezen als eredivisionist. Het zegt iets over aac dat de oude rotten in het vak de wedstrijd niet konden keren.
Top van de junioren die waarschijnlijk zeer nerveus waren en hier goed mee om wisten te gaan.
Hoe slecht je ook speelt als eredivisionist, het is natuurlijk belachelijk om te verliezen van een jeugdteam.