beker dames UDSV-AAC1899

• Fiddo Diddo

::o Dames AAC1899 verliest met 18-15 van A-jeugd UDSV-GoConnectIT/Fortissimo.

Wat een blamage, of zie ik dat verkeerd!!?

• speculaatje

Vorige bekerronde: Venus/Nieuwegin 2 (regioklasse) - AAC: 24-28. Maar net gewonnen van een regioklasser, dus zo verrrassend vind ik het niet. Kan ook bijna niet anders met zoveel geblesseerden.

• fan

Het hebben van geblesseerden is zeker vervelend, maar elke ploeg heeft daar last van en dat mag dan geen excuus zijn. Eredivisie of a jeugd is toch een groot verschil.

Knap van Udsv dat zij de wedstrijd gewonnen hebben. Helemaal gezien het feit dat het alleen maar a jeugd meiden waren van fortissimo en udsv en zij dus ook niet gewend zijn om met elkaar te spelen. Verliezen van alleen maar a jeugd meiden is natuurlijk niet goed. De samenwerking tussen udsv en fortissimo werpt zijn vruchten zichtbaar af.

Had aac wel het 1e team mee? En zelfs dan nog lijkt het me duidelijk dat hun prioriteit niet bij de beker ligt. Ze moeten al hard genoeg werken in de competitie. Ik denk dan ook dat de motivatie ontbrak bij hen.

• tante bep

deze uitslag zegt meer over het belabberde spel van AAC ((td) dan over de kwaliteit van UDSV. zij kwamen op een aantal posities behoorlijk kwaliteit te kort!

• waarom

Mijn tantes beginnen ook op leeftijd te raken en worden daardoor zuurpruimen en pissen vaak in hun eigen omgeving.

• oplettende toeschouwer

Volgens onderstaande regels van het NHV - Midden Nederland mag je niet eens A-speelsters van beide clubs mee laten doen.

Dus volgens mijn is AAC dan toch gewoon door naar de volgende ronde.

Regels samenwerkingsverbanden voor verenigingen die een tekort aan spelers hebben.

1. Van welke vereniging is dit samenwerkingsteam, (Welk team behoorde volgens de indeling in deze klasse te spelen. Onder die naam wordt het team in de competitie opgegeven.: b.v. team A, met als rapportagenaam de naam van het samenwerkingsteam)

2. Vereniging A zet de spelers van zijn eigen vereniging in de teamopgave.

3. Vereniging B geeft de spelers door aan het afdelingsbureau en deze speler krijgen dispensatie om in het samenwerkingsteam te mogen spelen.

4. Alleen de spelers van vereniging A, die in een lager team van vereniging A spelen, mogen invallen in dit samenwerkingsteam. (lagere dames senioren en a- en b-jeugd)

5. Alle spelers van vereniging B, die niet in de teamopgave van dit samenwerkingsverband vermeld staan, mogen niet invallen in dit samenwerkingsteam.

6. De spelers van vereniging B, die in dit samenwerkingsteam vermeld staan, mogen binnen hun eigen vereniging wel meedoen in een team van vereniging B, dat hoger speelt.

7. De normale telling van de helft + 1 blijft daarbij wel van kracht.

• Fiddo Diddo

Je hebt echt goed je huiswerk gemaakt, oplettende toeschouwer.

Dit hele traject wat je beschrijft is al lang, ruimschoots voor de competitie begon, bewandeld. Maar goed als je supporter van AAC 1899 bent dan komt de klap extra hard aan en zoek je alle excuses om toch door te kunnen.

Hoe dan ook, een gemotiveerd AAC of niet, de uitslag staat. Hulde voor dit A-teamX(X(

• En zo is het!

Heb je de wedstrijd gezien????

Dit zijn A meiden, die hard werken op de top te bereiken. Sommige zijn al een heel eind op weg. Tuurlijk komen ze nog hier en daar tekort, maar door goed collectief samenwerken slepen ze hier wel een prachtige winst eruit. En dan natuurlijk ook niet een fansatisch keepende doelvrouw vergeten.

Om zo negatief te zijn over deze wedstrijd kan maar 1 ding betekenen; Je dochter zat op de tribune terwijl zij in het eerst van UDSV speelt.

Als je zo negatief bent over je eigen vereniging en vooral de jeugd, BLIJF DAN WEG!!!

• Sas

Wat ook een lekkere stomme actie is:

De dames 1 van Verburch wilde donderdag 12 november niet de bekerwedstrijd spelen tegen Aalsmeer 2 omdat deze twee teams aanstaande weekeinde ook al tegen elkaar spelen…..

Zij hebben gevraagd aan Aalsmeer om de bekerwedstrijd te verzetten om die rede, Aalsmeer vondt deze rede niet gegrond en zei dus nee. Kijk, vragen kun je het natuurlijk altijd maar dan kun je ook het antwoord nee krijgen.

Gevolg: Verburch laat junioren met wat dames (2?) spelen.

Toen de wedstrijd bijna afgelopen was stond het volledige 1e dames team van Verburch langs de kant, gereed om nog te gaan trainen…

Hopelijk snappen zij wel dat iedereen die doordeweeks uit moet spelen, competitie of beker, hier de moeite voor neemt om op te komen dagen. Vrij van werk, school enz. En dan zit niemand op zo'n “oefen”-wedstrijd te wachten.

Verzetten kun je volgens mij pas als je echt te weinig spelers hebt of er is geen zaal beschikbaar.

Maar omdat je nou toevallig een team treft waar je toevallig ook hetzelfde weekeinde tegen moet….b-tje slap.

• zondag

Ten eerste is dit geen samenwerkingsverband waar het gaat om een tekort aan speelsters.

Ten 2e zijn alle speelsters van de A-jeugd van beide verenigingen ook opgegeven in de samenwerking.

Ten 3e is dit geen samenwerking onder de vlag van NHV Midden Nederland maar onder de landelijke bond NHV.

Ik snap dat je problemen hebt met de winst van een zeer hardwerkend A jeugd team tegen een slap en lusteloos AAC 1899.

Laten zij nu maar proberen hun doelstelling te bereiken, namelijk geen 13e te worden in de eredivisie, daar hebben zij hun handen meer dan vol aan.