Heren 1e Divisie ronde 9

• 7meter

hebben deze ploegen dan zo n goede verdediging?

• Mr. Q

Persoonlijk vraag ik mij af wat jij voor vete met de keepers van Swift hebt uit te vechten, Gerard B…….?

Heb eens even gekeken naar de stand: mijn complimenten, je hebt je huiswerk goed gedaan m.b.t. doelsaldo.

Maar, objectief, zou Swift zonder goede keepers hebben gewonnen van Nieuwgein dit weekend?

Immers, met slechts 8 doelpunten tegen in een helft tegen Nieuwegein, heb ik niet het idee dat de keepers het slecht doen.

Daarnaast, heeft Swift (als ik mij niet vergis) de gehele top 8 al ontmoet dit seizoen, op Hercules na.

Lijkt mij dat Swift deze eerste competitiehelft dan ook de beste ploegen al op bezoek heeft gehad, en het daarom niet gek is dat zij een paar doelpunten meer tegen hebben dan andere topploegen die wel alle onderste teams al hebben gezien?

Maar uiteraard gerard B, als je je mening goed kunt onderbouwen zal ik de eerste zijn die zijn mening herziet!

• Gerard B

Ik heb geen vete met uit te vechten met beide keepers, het is ook niet persoonlijk…. maar het is gewoon mijn mening dat beide keepers niet thuis horen bij een topploeg in de eerste divisie zoals Swift…. Daarnaast, mijn complimenten voor Swift en gefeliciteerd met de overwinning.

• Gerard B

Het is zeker waar dat ze de makkelijkste ploegen pas als laatste treffen, daar deed jij dus goed je huiswerk;). Toch krijgt Swift in eigen huis, van de “kleintjes” die het wel al op bezoek heeft gehad ook behoorlijk wat doelpunten om de oren.

Thuis Tegen Volendam 30 doelpunten tegen

Thuis tegen MHV 30 doelpunten tegen

Maar ik wacht het even af wat het word tegen de White Demons… al is dat natuurlijk niet helemaal eerlijk voor de heren uit Arnhem…..

We zullen zien…