Vindt iedereen het prettig als ik begin?
Was uiteraard niet serieus bedoeld!
Hier komt ie dan:
FHC - HVBS
Een goede kans voor FHC om zich uit de onderste regionen te ontworstelen. Ze zullen dit ook doen, 29 - 21.
Celeritas - Fortissimo
Ik schat Celeritas niet hoog in en daarom zal Fortissimo deze wedstrijd gewoon winnen, 19 - 28.
CSV - Hurry-up 2
Hoe ver is dat, van Zwartemeer naar Castricum? Los daarvan gaan de mannen uit Zwartemeer dit seizoen geen tot heel weinig punten pakken in uitwedstrijden, 30 - 20.
Nieuwegein 2 - Vrone
Een makkelijke overwinning voor Nieuwegein, 32 - 21.
VVW - Hellas 2
Het zal een spannende wedstrijd worden, maar toch denk ik dat de beste handballers bij Hellas zitten, daarom 23 - 27.
Aalsmeer 3 - Achilles
Na laatste twee wedstrijden van Aalsmeer 3 gaat Achilles het heel moeilijk krijgen. Ik vind het nog moeilijk om in te schatten in hoeverre Aalsmeer 3 een op zichzelf staand is, of dat het volwaardig selectieteam is. In dat geval ziet het team er bij een uitwedstrijd op zaterdagavond anders uit. Maar ik heb dus eigenlijk geen idee, 28-28?
FHC - HVBS
FHC thuis en HVBS nog niet compleet; 28 - 24
Celeritas - Fortissimo
Ik geloof niet dat beide teams elkaar liggen en wie speelt er nu graag in die donkere hal? Celeritas is de dip nog niet te boven en Fortissimo zal met de hakken over de sloot dan toch winnen (na met rust nog achter te hebben gestaan); 23-25
CSV - Hurry-up 2
Hurry-up komt omdat het moet, maar niet om te winnen; 29-16.
Nieuwegein 2 - Vrone
Tja zolang Vrone niet het Vrone van vroeger is of wordt, zal Nieuwegein hieroverheen wandelen met 2 vingers in de neus: 32 - 21.
VVW - Hellas 2
Hellas mag weer met hars spelen en dan worden ze een stuk beter dan vorige week in de houtrust hallen. Beide teams scoren makkelijk: 28-34
Aalsmeer 3 - Achilles
Aalsmeer 3, whatever it may be, is gebrand om te winnen. Achilles komt voor, maar zijn te onervaren om met de grove en gemene overtredingen van Aalsmeer om te gaan (daar noemen ze dat ervaring, een tegenstander in de nieren slaan als de scheidsrechter niet kijkt of zijn aandacht besteed aan geroep van een van die oude lullen). Achilles verliest en incasseert ook nog rode kaart; 33-24
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?