Regioklasse C Heren, 14,15 nov.

• jalalalalal

Nieuwe ronde!!

DWS - Heerle –> Ik denk Heerle. Moeilijkste voorspelling van het weekend.

EHC - Hercules 3 EHC

HWC - Savosa HWC

Snelwiek 2 - Westlandia Snelwiek

US - Satrurnus'72 US

Unitas'63 - Satrurnus Saturnus

• Texas Finest

DWS - Heerle

Thuisvoordeel is het verschil in deze wedstrijd, DWS wint

EHC - Hercules 3

Is EHC wel zo goed als iedereen denkt, of zijn ze (net als vorig jaar) niets meer dan een sterke subtopper die weleens onnodig punten laat liggen, zoals vorige ronde tegen Westlandia. Ik zet m'n geld op Hercules

HWC - Savosa

Komt HWC uit hun dip tegen de mede-koploper? Ze hebben de punten nodig willen ze dit seizoen nog enige rol van betekenis spelen bovenin de regioklasse. Toch denk ik dat Savosa in staat is de Vlaardingers te verslaan, winst voor de uitploeg dus.

Snelwiek 2 - Westlandia

Goed gedaan van de Westlanders tegen EHC. Ik voorspel dat ze hun puntenaantal verdubbelen tegen Snelwiek.

US - Satrurnus'72

US wint.

Unitas'63 - Saturnus

Als Saturnus geen off-day heeft, moeten ze deze pot winnen.

• Jantje van Leyden

DWS - Heerle

Punten gaan mee met Heerle naar huis. DWS zal het niet gaan redden. Kijkend naar de vorige uitslagen van Heerle (winst tegen HWC/Hercules) zullen deze boys iets steviger zijn dan stervende zwanen van DWS..

EHC - Hercules 3

Punten voor Hercules. Ga ervan uit dat Heineken en zijn makkers gaan vlammen. Zeker gezien het feit dat Heineken vorig weekend mocht genieten van prestatieverlof..

HWC - Savosa

Zou toch leuk zijn als HWC wint. Hebben ze ook wel nodig na 2 maal verlies..

Snelwiek 2 - Westlandia

Snelwiek valt tegen dit seizoen. Westlandia heeft ook al niet zo'n beste start. Zal zeker spannend worden maar de pijp moet roken in Pernis (…) dus punten blijven in R'dam

US - Saturnus'72

Moet geen probleem zijn voor US. Punten voor A'dam

Unitas'63 - Saturnus

Unitas uit, altijd lastig. Het is maar te hopen dat de boys van Unitas niet te hard gaan rennen (das toch ook geen handbal ;-)) anders zal het nog een lastig verhaal worden. Als Saturnus zich niet weer de kaas van het brood laat af eten, gaan de punten mee naar Leiduh.

• BillC

DWS - Heerle

DWS na dit weekend alleen koploper <> 24-22

EHC - Hercules 3

EHC onnodig punten laten liggen in de laatste 3 ontmoetingen gaat vandaag iets recht zetten……. jammer voor de mannen uit Den Haag maar het zei niet anders <> 32-27

HWC - Savosa

Kenner of niet? HWC pakt vandaag de overwinning <> 25-23

Snelwiek 2 - Westlandia

Na vandaag zal er meer duidelijk zijn in de staart van de competitie, Westlandia na vorige week in de winning mood gaat zonder problemen met de punten terug naar Naaldwijk <> 19-22

US - Saturnus'72

Voor US vandaag een soort rust dag, wint vrij gemakkelijk <> 30-15

Unitas'63 - Saturnus

Unitas'63 sluit zich vandaag aan bij de degradatie kandidaten <> 21-26

• Voetfout

DWS - Heerle

Ik geef DWS een goede kans. Als ze gewoon hun spel blijven spelen en collectief handballen, kunnen ze best winnen van Heerle.

EHC - Hercules 3

EHC zou dit moeten kunnen winnen, maar als Hercules de topscorer weet uit te schakelen door hem mandekking te geven, maken ze weinig klaar.

HWC - Savosa

Ik vertrouw erop dat Savosa wederom laat zien dat ze mentaal heel sterk zijn geworden en dat ze waanzinnig kunnen verdedigen, punten dus voor Savosa.

Snelwiek 2 - Westlandia

Ongelooflijk dat Snelwiek nog geen punten heeft, individueel heel sterke spelers, maar het is geen team. Misschien dat Martin er een team van kan maken, maar dat zal nog niet op zo'n korte termijn gelukt zijn, de punten gaan mee met Westlandia.

US - Saturnus '72

Ik gok op US.

Unitas'63 - Saturnus

Saturnus

• die kale

Jantje van Leyden Schreef:

——————————————————-

> DWS - Heerle

> Punten gaan mee met Heerle naar huis. DWS zal het

> niet gaan redden. Kijkend naar de vorige uitslagen

> van Heerle (winst tegen HWC/Hercules) zullen deze

> boys iets steviger zijn dan stervende zwanen van

> DWS..

>

> EHC - Hercules 3

> Punten voor Hercules. Ga ervan uit dat Heineken en

> zijn makkers gaan vlammen. Zeker gezien het feit

> dat Heineken vorig weekend mocht genieten van

> prestatieverlof..

>

> HWC - Savosa

> Zou toch leuk zijn als HWC wint. Hebben ze ook wel

> nodig na 2 maal verlies..

>

> Snelwiek 2 - Westlandia

> Snelwiek valt tegen dit seizoen. Westlandia heeft

> ook al niet zo'n beste start. Zal zeker spannend

> worden maar de pijp moet roken in Pernis (…) dus

> punten blijven in R'dam

>

> US - Saturnus'72

> Moet geen probleem zijn voor US. Punten voor

> A'dam

>

> Unitas'63 - Saturnus

> Unitas uit, altijd lastig. Het is maar te hopen

> dat de boys van Unitas niet te hard gaan rennen

> (das toch ook geen handbal ;-)) anders zal het nog

> een lastig verhaal worden. Als Saturnus zich niet

> weer de kaas van het brood laat af eten, gaan de

> punten mee naar Leiduh.

Hercules3 - Heerle was 32 - 21

Even je bronnen checken anders doe je, je naam wel eer aan!!

• Jantje van Leyden

Vooruit “die kale”; je hebt gelijk. Beetje slordig. Doe de mannen van Hercules geen eer aan.

• Break Out

Voetfout!!

Wie is die topscoorder bij EHC dan?

Snap zoiezo niet waarom EHC nog zoveel credits krijgt na de afgelopen wedstrijden…

• Heineken

DWS - Heerle

Heerle heeft NA HERCULES (jaja JANTJE) de stijgende lijn te pakken. DWS zondag met de hakken over de sloot 1 punt uit het vuur gesleept in een drama pot. Als DWS weer zo speelt als zondag met vallen en opstaan dan krijgen ze klop. Punten voor Heerle.

EHC - Hercules 3

Nou ben idd wel benieuwd wie die topscoorder is? Of is dat die praatende smurf die daar in het veld loopt……of ook wel is niet! Hercules op volle oorlogssterkte naar de Fluit om 2 punten in de Tas te stoppen.

HWC - Savosa

Savosa kan nu laten zien echt in het linkerrijtje te horen. Krijgt HWC dan dit weekend de K.O. en spelen ze de rest van dit seizoen geen rol meer van betekenis en is het weer een seizoen van NET NIET of helemaal niet. Toch denk ik dat in Hel van Vlaardingen afgezien van Saturnus daar niemand weet te winnen. Punten voor HWC.

Snelwiek 2 - Westlandia

Westlandia een mooie overwinning op EHC, heeft Klepke het licht gezien…. Dan weer 2 punten voor de kasbewoners.

US - Satrurnus'72

US op de valreep 2 punten gepakt. Een inspiratieloos Saturnus gaat de lijn van dit (en vorig) seizoen voortzetten en worden in amsterdam getrakteerd op een flink pak slaag!!

Unitas'63 - Sarurnus

Als de mannen van Saturnus zondag alweer recht kunnen lopen, dan moeten ze flink hard gaan lopen. En dit is voor Jantje en co net iets teveel gevraagd. Al hoewel in de buurt van Vlaardingen presteren de mannen uit Leiden altijd goed. Punten mee terug naar Leiden.

• Voetfout

Die lange met dat harde schot, nummer 5 volgens mij, goede handballer. Die is iedere wedstrijd wel goed voor een aantal doelpunten. Ik ben het wel met Break Out eens dat EHC veel credits krijgt hoewel de resultaten niet naar verwachting zijn, toch verwacht ik nog wel veel van deze ploeg.