Round 5 Regio B heren

• Pat

Blerick- Ha-Stu

Beide nog geen enkele punt weten te pakken. Met een coinflip wint Ha-Stu nipt!

NOAV - Hercules 4

Punten zullen in Susteren blijven door een overwinning van 4-5 goalen verschil.

White Demons 2- AHV Swift 2

Makkelijke overwinning van Swift..

Loreal 2 - Artemis

Loreal zal hier de eerste winstpunten van het seizoen binnenslepen.

Snelwiek - Swift Helmond

Voetensnel Snelwiek stuurt Swift puntloos naar huis..

VHC - Jupiter'75

Makkelijke overwinning voor Jupiter…

• Bil

Blerick- Ha-Stu

Gelijkspelletje

NOAV - Hercules 4

NOAV blijft in ieder geval deze week nog bovenin meedraaien.

Zonder de gestopte Frank en geblesseerde Paul Verschuren mist White Demons 6 vierkante meter lompigheid en de nodig schotkracht. Swift wint eenvoudig.

Loreal 2 - Artemis

Loreal zal toch een keer moeten nu..

Snelwiek - Swift Helmond

Swift blijft lang bij maar trekt uiteindelijk aan het kortste eind

VHC - Jupiter'75

VHC wil haar huid duur verkopen maar wij zijn gewoon een klasse beter :D

• Helderziende

Hier dan de resultaten voor volgend weekend,

Blerick- Ha-Stu

Eerste winst voor Blerick, 28 goals tegen swift…..het moet er toch een keer van komen.

NOAV - Hercules 4

NOAV knap resultaat in de wedstrijd tegen VHC, noav wint met 2 vingers in de neus tegen het trage Hercules.

Harsloze overwinning voor Swift met moeite maar het gaat lukken.

Loreal 2 - Artemis

Loreal wint thuis nipt van Artemis wat wel wat heeft goed te maken maar tegen een getergd loreal gaat het toch weer mis.

Snelwiek - Swift Helmond

Swift gaat de goede kant op maar het goede en snelle snelwiek gaat punten halen in het eens zo onneembare Hellemond

VHC - Jupiter'75

Jupiter gaat makkelijk winnen van het geplaagde VHC , een kleine groep met ook nog eens geblesserde spelers !

Jupiter stevet af op het kampioenschap zoals al eerder aangegeven.

• carlos tnt

Helderziende van welk team ben jij afkomstig of supporter jij voor?

Ben het met je voorspellingen eens. Ben ook benieuwd naar ventje zijn voorspelling!

• wasbaer

Blerick- Ha-Stu

Winst Blerick

NOAV - Hercules 4

winst Hercules

swift easy

Loreal 2 - Artemis

moeilijke winst Artemis

Snelwiek - Swift Helmond

spannende pot met winst Snelwiek

VHC - Jupiter'75

dikke winst jupiter

• Helderziende

Laat ik het zo zeggen Carlos, ik ben supproter van het handbal algemeen en met name in deze klasse. Echt supporter ben ik niet… ja of jullie moeten tegen een ploeg spelen uit een andere regio. Ik heb een warm handbalhart voor VHC voor Jupiter en in mindere mate ook voor Helmond. Als Bergeijk zou promoveren zou mijn horizon nog breder worden.

Ik heb bv wedstrijden gezien van Jullie tegen Snelwiek en White Demons en van VHC tegen Hercules en tegen White Demons dus dan weet je ongeveer waar je het moet zoeken.

En alles afgewogen denk ik dat jullie het dit jaar makkelijk krijgen in de klasse en VHC zwaar zeker gezien de eerder genoemde blessures en ziektegevalletjes….(zie ronde 4 op dit forum)

• Boeee

Blerick- Ha-Stu

Hastu wint.

NOAV - Hercules 4

Gelijk spelletje…..

Zonder hars maar swift pakt gewoon de punten.

Loreal 2 - Artemis

Loreal met dip wint toch thuis tegen Artemis

Snelwiek - Swift Helmond

Snelwiek verzuimt in het harde spel van helmond….;)

VHC - Jupiter'75

jupiter

• Robdk

harde spel van helmond???

• Jappy

Blerick- Ha-Stu

Blerick laat zich verrassen. 23-24

NOAV - Hercules 4

NOAV thuis resultaten net iets beter? Hercules houd niet van reizen. 26-21

Met hars WD 2 beter. Nu eindelijk wat punten? Spannende pot. 22-20

Loreal 2 - Artemis

Loreal wil punten hebben. Artemis flinke veeg gehad vorige week. Spel is ook deze week nog iets te ver zoeken. 23-19

Snelwiek - Swift Helmond

Snelwiek fysiek sterk geworden. Helmond sprokkelt punten. Wie is de betere? dubbeltje op zijn kant. 26-26

VHC - Jupiter'75

VHC thuis in een spannende bijna streekderby. VHC doet het nog verrassend goed, Jupiter nog alles winst. VHC Vorig jaar dikke veeg gehad thuis van den Juupkes, ware ze denkik niet blij mee. Achja, het 2e won tenminste wel die dag he? :P 24-27

• VHC-er

Blerick- Ha-Stu

Blerick wint thuis wel.

NOAV - Hercules 4

We hebben tegen allebei gespeeld en als Noav doet wat ze zaterdag deden winnen ze eenvoudig van Hercules.

Met Hars ja ???? toch winst voor Swift

Loreal 2 - Artemis

Loreal wint want Artemis is aangeslagen van vorige week

Snelwiek - Swift Helmond

Snelwiek zal thuis winnen. team is in vorm.

VHC - Jupiter'75

VHC heeft het tot afgelopen zaterdag inderdaad verassend goed gedaan. Immers op dit forum waren we voor de competitie begon reeds afgeschreven. Maar we leven nog en doen ons best. Hopenlijk met een completer team en betere beleving dan vorige week, dan kunnen we wellicht nog wat tegenstand bieden.Vorig jaar was het in valkenswaard inderdaad niet leuk voor ons maar ja dat was vorig jaar he….toen was jullie doelstelling om boven VHC te eindigen. en wie zijn wij dan om jullie daar van te weerhouden.>:D< Nou euh…tot zondag Juupkes