Dames regio C ronde 5

• Ventura

Nieuwe ronde, nieuwe kansen…..

1) HARO - Westlandia 2 -> ik ga voor HARO, na afgelopen weekeinde zijn ze zeer gebrand om iets goed te maken

2) DWS - Schipluiden -> DWS zou dit toch vrij makkelijk moeten kunnen winnen

3) ROAC - Hercules -> ik ga voor ROAC, door thuisvoordeel

4) Vriendschap - Ventura -> dit wordt een hele zwware pot voor ons, maar we nemen de punten mee terug naar Schiedam

5) Atomium - Stompwjk -> Stompwijk wint eenvoudig

6) Quintus 3 - Gemini -> de topper van de week, ik denk dat Quintus wint, maar zal een zeer spannende wedstrijd worden

Succes allemaal en houd het gezellig (:P)

• promotie

HARO - Westlandia HAR&O, hebben goeie individuele speelsters maar als team wil het nog niet lukken. Toch zullen ze gebrand zijn na zaterdag en thuis altijd sterker

DWS- Schipluiden DWS

ROAC - Hercules ROAC

Vriendschap - Ventura Pffffff lastig maar toch ventura

Atomium - Stompwijk Toch Atomium

Quintus 3 - Gemini spannend, ik zeg Gemini

Succes allemaal

• Feessie

1) HARO - Westlandia 2 -> WEstlandia 2

2) DWS - Schipluiden -> DWS

3) ROAC - Hercules -> ROAC

4) Vriendschap - Ventura -> Ventura

5) Atomium - Stompwjk -> Stompwijk

6) Quintus 3 - Gemini -> Quitnus

• blabla

Ik ga mee met de voorspellingen van Feessie :). Ben benieuwd naar Quintus - Gemini!

• viva la france

1) HARO - Westlandia 2 -> HARO

2) DWS - Schipluiden -> DWS

3) ROAC - Hercules -> ROAC

4) VTC - Ventura -> VTC

5) Atomium - Stompwjk -> Stompwijk

6) Quintus 3 - Gemini -> quintus

allemaal veel succes!

• kimberly

1) HARO - Westlandia 2 - HARO

2) DWS - Schipluiden - DWS

3) ROAC - Hercules - ROAC

4) VTC - Ventura - VTC

5) Atomium - Stompwjk - Stompwijk

6) Quintus 3 - Gemini - ik hoop wij (gemini) maar zal heel spannend worden denk ik…

morgen moeten we eerst bekerwedstrijd tegen hellas 2, maar hopen dat we daar geen blesures oplopen.

• okidoki

Tis DWS niet gelukt om makkelijk te winnen van Schipluiden: 19-22!

• blabla

ROAC heeft het ‘jager’ Hercules in de eerste minuten erg makkelijk gemaakt. Na ongeveer een kwartier spelen stond de teller op 1-7. Na 60 minuten wist ‘prooi’ ROAC toch te ‘ontsnappen’ aan een tweede nederlaag met een stand van 14-13 (:P)

• balletje

Atomium Stompwijk

14 20

Atomium komt veel te kort leuke ploeg meiden

maar is zeker niet leuk in deze klasse komen op alle fronten te kort

• viva la france

VTC - Ventura 20-17.

VTC gewonnen. Was een leuke partij maar VTC nam van begin af aan de leiding.

Liep al snel uit naar 5 doelpunten verschil maar door veel balverlies, kon Ventura op de break waardoor ze redelijk in de buurt bleven ook hebben ze veel open kansen gemist maar daar tegenover stond dat VTC 5 penalties hebben gemist en ook aardig wat open kansen. De score had nog veel groter voor VTC kunnen zijn en dat wederom met ander halve wissel. Hadden een volledige wissel en een speelster die a.s woensdag aan haar knie wordt geopereerd. Dus een goede prestaties van deze dames.

Quintus heeft met ruime cijfers van Gemini gewonnen 36-15, zeg maar eerder een afslachting. Hoe kan dit? Slechte dag voor Gemini? Of is Quintus gewoon een topper?

Dit brent wel weer verandering in de stand. Zo sta je als Gemini eerste en zo sta je vierde.