Voorspellingen Heren Regio A 5 Ronde

• huppie

Cabezota - Hurry Up 3: Afhankelijk van hars of geen hars. Toch denk ik dat Hurry Up gaat winnen, nipt weliswaar.

Hazewind - Jahn II: Overwinning voor Jahn II. Ploegen lijken me aan elkaar gewaagd.

Reehorst - Cirkeltijgers: Geen discussie, Reehorst verreweg de sterkste van de twee.

E & O 3 - Donar: Ook geen discussie, E & O 3 is gewoon een goede ploeg met de “oudjes”. E & O 3 zal dus eenvoudig winnen

SVBO - DOS: Beide ploegen zijn eenvoudig over de rooie te krijgen. Belangrijk hoe de scheidsrechters ermee omgaan. Toch overwinning voor DOS, zitten talentvolle handballers in

V en S - Cometas: Overwinning voor Cometas. Zo sterk is V en S ook weer niet

• Memo

Cabezota - Hurry Up 3: Hurry up denk ik ( maar hoezo geen hars, daar speelt Cabezota zelf toch ook mee?)

Hazewind - Jahn II: Jahn II al denk ik dat het wel een harde confrontatie gaat worden met weer veel emotie op de bank van Hazewind

Reehorst - Cirkeltijgers: Reehorst, geen twijfel

E & O 3 - Donar: E en O 3 gaat thuis echt geen punten laten liggen.

SVBO - DOS: Twijfel SVBO fysiek veel sterker en lomper, Dos snel maar zo snel van de kaart.

V en S - Cometas: Cometas, in mijn ogen met Reehorst de kampioenskandidaat.

zal mij benieuwen!