Voorspellingen Heren Regio A 5 Ronde

• hans

Cabezota - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 Het gelijke spel tegen donar doet mij vermoeden dat hurry up dit wint. 20-25

Hazewind - Jahn II Jahn 2 wint dit op kracht en schutterij. beide kunnen niet normaal verdedigen. 18-27

Reehorst - Cirkeltijgers Reehorst is titelkandidaat nummer 1 . 27-20

Pals groep E&O 3 - Donar |Dit wint donar nooit omdat de oude rotten terug zijn. 28-19

SVBO - DOS degradatieduel. oude lui tegen opgefokte jongeren. 23-23

V en S - Cometas v&s sterk, maar niet sterk genoeg. Cometas gaat door met waar ze gebleven zijn.

20-30

• Kun

Cabezota - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 : 25-25 Hurry Up blijft altijd bij.

Hazewind - Jahn II: Jahn II wint. 23-26

Reehorst - Cirkeltijgers:Mag hopen Reehorst. 30-18

Pals groep E&O 3- Donar: E&O wint dik.

SVBO - DOS Eerste punten voor SVBO. Of DOS natuurlijk. Maakt niet uit, gaan er beide uit. Houthakkers van beroep.

V en S - Cometas: Cometas wint waarschijnlijk. 24-28 Cometas ook titelkandidaat.

• nr 16

Weinig echte verrassingen in ronde 4.

De verdeling van de plaatsen in de stand worden duidelijker.

Een top 2 Cometas en Reehorst, deze 2 strijden om de titel denk ik, tegen Cometas waren wij kansloos, Reehorst is voor mij een grote onbekende.

Een grote tussengroep, met allemaal oude bekenden die strijden in de middenmoot.

En 4 degradatiekandidaten, Dos, SVBO, Hazewind en Cirkeltijgers.

Uitslagen dan maar:

Cabezota - Hurry Up 3 Cabezota een goede maar te smalle basis, maar thuis sterk 27-23

Hazewind - Jahn II Hard en onhandig tegen hard en onhandig dus 21-21

Reehorst - Cirkeltijgers Reehorst thuis onverslaanbaar, denk ik!

Pals groep E&O 3 - Donar E&O thuis onverslaanbaar, denk ik. 27-23

SVBO - DOS Een streekderby en degradatiehandbal en sloperij denk 24-23

V en S - Cometas VenS thuis kan wel eens de verrassing worden van dit weekend. 24-24.

• Kwe Ni

Cabezota - Hurry Up 3

Dubbeltje op zijn kant. Cabezota speelt thuis, Hurry Up heeft denk ik een iets betere ploeg. Ik ga voor Hurry Up 3.

Hazewind - Jahn II

Jahn II moet dit kunnen winnen. Zelfde fysieke handbal, bij Jahn II zit iets meer kwaliteit.

Reehorst - Cirkeltijgers

Reehorst uit, altijd lastig.

Pals groep E&O 3 - Donar

Zoals gezegd: E&O gaat weinig wedstrijden meer verliezen, thuis zeker niet.

SVBO - DOS

DOS is sterker dan men denkt, en gaat dit met 5 verschil winnen.

V en S - Cometas

Lastige pot voor Cometas, maar wint toch met 7 verschil. Gezien de uitslagen (scoreboardjournalistiek) is Cometas echt kampioenskandidaat nr 1!!

• hans

NR 16 bij welke ploeg speel je dan.

Ik heb zelf nog niet tegen cometas gespeeld, maar ben wel benieuwd.

• gpl

Ben ook erg benieuwd waar nr 16 speelt maar ach.. behalve Kun ken ik hier ook niemand misschien is dat ook wel de charme…:P

Cabezota - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 : Cabezota thuis is lastig, te lastig voor Hurry Up 27 - 24

Hazewind - Jahn II : Jahn 2 gaat het verschil maken met de onderste regionen en wint 22 - 25

Reehorst - Cirkeltijgers : Gemakkelijke thuisoverwinning voor Reehorst 32 - 20

Pals groep E&O 3 : Donar gaat nog voor verrassingen zorgen.. maar niet uit tegen de ervaren Emmenaren 28 - 19

SVBO - DOS : Een degradatieduel…. maar DOS gaat winnen omdat dat in potentie de betere ploeg is. Hebben alleen nog ervaring nodig. 22 - 24

V en S - Cometas : Een lastige uitwedstrijd voor titelkandidaat Cometas dat een punt laat liggen in Groningen. 21 - 21

• nr 16.

Hurry Up.

Wij speelden thuis tegen Cometas.

Een snelle en goede ploeg, met een sterke keeper.

Suces allen.

Ps. zie net dat ik zei dat we verliezen van Cabezota, foutje 23-27 winst. Te smalle selectie.

• holgerson

Cabezota - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 : punten mee naar zwartemeer 23 - 28

Hazewind - Jahn II : beuken tegen rammen….Rammen wint 23 - 28

Reehorst - Cirkeltijgers : trainingspotje Reehorst 31 - 19

Pals groep E&O 3 - Donar op naar de top 3 32 - 21

SVBO - DOS : Deby die gekenmerkt gaat worden door de kleur rood, alleen is het vloeibaar, karton of katoen van de kleding van DOS? Houdt de coach van de knulletjes van DOS zich zelf kalm en dus zijn spelers winnen ze de wedstrijd. Dit gebeurt alleen niet. 26-24

V en S - Cometas : wedstrijd van het weekend. V&S thuis pakt veel punten, zo ook nu. 29 - 28

• jantje

Cabezota - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 : winst voor Cabezota

Hazewind - Jahn II: winst voor Jahn II

Reehorst - Cirkeltijgers: winst voor Reehorst

Pals groep E&O 3- Donar: winst voor E&O

SVBO - DOS winst voor DOS

V en S - Cometas: winst voor V&S

• keepertje

Ik vind jou kritiek over dos wel erg overdreven

Het zijn er 2 die een lopende tijdbom zijn.

De rest is zeer talent vol en daar scheer je ze wel allemaal over één kam.

Mijn voorspelling is dat dos redelijk zonder probleem van svbo wint