Regioklasse D ronde 4

• Benno

Lacom'91 - vandenBerg/WeHaVe

Is We Have de weg kwijt? Hoe doet Lacom het? Uitslag van deze week nog niet bekend. We Have heeft een te krappe selectie en gaat het daarom niet redden dit jaar. 25-22 voor Lacom

Smeeing/BDC - LHV

Goals maken kunnen ze wel in Leusden maar kunnen ze ook verdedigen/keepen??? BDC gaat naast goed verdedigen nu ook nog goals maken. Daarom zet ik in op BDC. 24-22

Hercules 2 - ARC

ARC heeft nog geen punten en zie ik komende weken ook geen punten pakken. Komt er misschien nog een versterking uit een dorp wat ernaast gelegen is? Hercules pakt hier simpel de punten 35-22

Kras/Volendam 3 - Tonegido

Tonegido nog niet verloren dit jaar. Uit of thuis maakt blijkbaar een groot verschil voor de mannen uit Volendam. Ze pakken de punten van de mannen uit het noorden. 30-27

Nijenrodes - De Blinkert

Nijenrodes vorig jaar met geluk gepromoveerd. De Blinkert met wat ongeluk gedegradeerd. Helaas hebben ze vorige week geen goed vervolg aan hun 1e wedstrijd kunnen geven. Toch zet ik in op een overwinnig voor de Blinkert 29-31

UDSV - Lotus

Kort en krachtig. UDSV zeer ervaren ploeg wint dit makkelijk 28-20

• Zwetsge

vandenBerg moet zich snel herstellen om een ‘verloren’ seizoen te voorkomen. De heren grijpen deze kans met twee handen aan en winnen van Lacom'91

Smeeing/BDC - LHV

Wordt voor de Soesters de eerste beproeving/krachtmeting? Waar staan ze precies? Tot nu toe tegenstanders getroffen die dit seizoen niet al te hoge ogen zullen gooien, zijn ze instaat een goede prestatie te leveren tegen LHV? Winst voor de Leusdenaren.

Hercules 2 - ARC

Hercules is toch wel de outsider voor het kampioenschap dit seizoen. Een jonge frisse ploeg met degelijk spel. ARC op de slachtbank.

Volendam heeft een ervaren ploeg en willen waarschijnlijk de nederlaag tegen LHV rechtzetten. Tonegido loopt in de Seinpaal tegen de eerste nederlaag aan.

Nijenrodes - De Blinkert

Als de Blinkert het koppie rustig houdt tegen Nijenrodes rest een terugreis met 2 punten.

UDSV - Lotus

Lotus is niet opgewassen tegen de Utrechtse ploeg. UDSV behaalt een makkelijke thuisoverwinning.

• fietspomp

Het ziet er naar uit dat WeHaVe het spoor totaal bijster is. Lacom gaat dit winnen.

Smeeing/BDC - LHV

BDC heeft nog niet echt sterke tegenstanders gehad. Dit weekend de eerste ‘' sterke ’' tegenstander. Is BDC hier klaar voor? Ik denk winst voor LHV.

Hercules 2 - ARC

Hercules is sterk begonnen. Deze lijn trekken ze door. Dikke winst op ARC.

Tonegido is goed begonnen. Ik denk dat ze in Volendam geen 2 punten pakken. Misschien 1.

Nijenrodes - De Blinkert

De Blinkert heeft het lang lastig tegen Nijenrodes, maar zal uiteindelijk toch de winst pakken.

UDSV - Lotus

UDSV

• nr 12

Zal wederom moelijke pot worden voor WeHave, maar zullen de twee punten moeten/ gaan pakken om een stapje te kunnen maken in de ranglijst. 24-26

Smeeing/BDC - LHV

Zal een leuke pot worden, twee aan elkaar gewaagde ploegen, zeg gelijkspel 26-26

Hercules 2 - ARC

Hercules maakt er net zoals tegen WeHave een oefenwedstrijd van, ARC geen schijn van kans, 35-16

Zal voor de mannen van Tonegido geen makkelijke pot gaan worden in Volendam, maar nemen de punten wel weer mee naar het noorden. 21-27

Nijenrodes - De Blinkert

De Blinkert zal laten zien waarom ze een paar jaar in de hoofdklasse hebben gespeeld, Nijenrodes geen schijn van kans. 20-29

UDSV - Lotus

UDSV altijd lastig uit en zonder hars spelen, als Lotus hun koppie erbij houdt maken ze kans, maar doen ze dat ook??? 20-26

Groeten Nr 12

• langejan

WeHaVe doet het erg slecht dit jaar, ik denk dat Lacom dit gaat winnen. 25-22

Smeeing/BDC - LHV

Leuke wedstrijd, ik denk eigenlijk toch ruime winst voor BDC! 28-23

Hercules 2 - ARC

ARC gaat weinig punten pakken dit jaar. Ik denk 35-22

Ik denk een redelijke gelijkwaardige pot, die dan ook zal eindigen in een gelijkspel

Nijenrodes - De Blinkert

Neijenrodes verliest van zichzelf. De Blinkert wint met 24-29

UDSV - Lotus

UDSV wint thuis nipt van Lotus. 25-24

• "Snijders"

WeHaVe speelt niet erg sterk “dit” seizoen, winst voor Lacom

Smeeing/BDC - LHV

Ken de “mannen” van BDC erg goed, ervaring die zij vorig jaar hebben “opgedaan” betaalt zich nu uit in winst op LHV

Hercules 2 - ARC

Arc speelt tot nu toe geen sterk “seizoen”, winst voor Hercules 2

“Volendam” is te sterk voor Tonegido

Nijenrodes - De Blinkert

De “Blinkert” heeft een sterke ploeg op de been, ik denk dat “ze” van Nijenrodes winnen.

UDSV - Lotus

UDSV is te sterk voor “deze” ploeg

• 1979

LHV zou het inderdaad best lastig kunnen krijgen in Soest, mits de beukendal zo sfeervol is als het kan zijn op zaterdagavond!

• Dennis

Geen idee. Hoop dat We Have wint!

Smeeing/BDC - LHV

Volgens de oud trainer (als het hem uberhaupt is) winnen ze door de ervaringen van afgelopen jaar…Feit is dat BDC nog maar met 4 spelers van vorig jaar speelt..dus die ervaring zou niet doorslaggevend moeten zijn. Helaas speelt BDC niet in de Beukendal. Toch denk ik dat BDC gaat winnen. 25-23

Hercules 2 - ARC

Simpele overwinning voor ARC. 35-23

Kras/Volendam thuis moelijk te verslaan. 30-22

Nijenrodes - De Blinkert

De Blinkert kan zijn goede start geen vervolg geven en verliest ook deze wedstrijd. 28-24

UDSV - Lotus

Het geslepen UDSV pakt de punten

• 1979

Speelt BDC buiten Soest dan, of is er nog een hal?

• langejan

We hebben nog Spleasure centrum. Die ligt aan de andere kant van de weg, in principe schuin achter de beukendal.