uitslagen hoofdklasse A dames

• blabla

07/11

V.Z.V. - Westsite 37 - 21 (was te verwachten)

T+A/VOC Amsterdam 2 - Borhave 1 (uitgesteld doordat dames 1 europacup speelt, belachelijk klassejustitie???) gaat nergens over

Z.A.P. - VVW 27 - 24 (waarschijnlijk eindelijk goede scheidsrechters dan heeft VVW niets in te brengen)

D.O.S. - D.T.S.'48 34 - 19 (lijkt me duidelijk DOS kampioenskandidaat)

Havas - Nieuw Heeten - ??

Auto van Ewijk/LHC - GIBO Groep/Kwiek 2 21 - 31 (knap van kwiek, lHC degradatiekandidaat?)

• henry01

VOC - Borhave is uitgesteld, omdat 2 speelsters van dat VOC bij de HandbalAcademie spelen, en die hadden dit weekend Europese verplichtingen, dus voor dat je begint te huilen “BLABA” laat je eerst goed informeren, of houd je mond

• blabla

Oja? Wie dan??

• simon

Z.A.P. - VVW 27 - 24 (waarschijnlijk eindelijk goede scheidsrechters dan heeft VVW niets in te brengen)

Wat zijn goede scheidsrechters. – Dat zijn scheidsrechters die normaal fluiten dus naar de richtlijnen van de handbal fluiten.

Maar eindelijk weer eens een mooie wedstrijd om te zien, soms aardig fel en hard, maar dat was aan 2 kanten dit keer het geval. Zap laat ook zijn kaas niet van zijn brood eten.

Voor foto's van het duel staan op de www.zap-handbal.nl site in het foto Album

simon

• henry01

Keepster ( Tess ??) + linker opbouw ( Angela ??)

• blabla

Ja, het gaat er ook om dat scheidsrechters naar de richtlijnen fluiten dan is VVW dus kansloos. Dat bedoel ik ook.

fel en hard is prima grof niet

• lol

dr werd eerder zo fanatiek mede gedeeld dat als de nr 10 van dos zou woren vastgezet men n kans zou kunnen maken, afgelopen wedstrijd tegen dts gebeurd maar heeft niet mogen helpen. z bleek zelfs alweer topscoorter te zyn. dos titelkandidaat dacht ik zo