Uitslagen Hoofdklasse B

• Jean United

Zojuist even de uitslagen gecheckt van de al gespeelde wedstrijden van dit weekend en toch een aantal uitslagen compleet tegen de verwachtingen in!! Kan iemand hier een boekje over open doen?

Wings - Quintus 25-23: Zware misstap van Quintus in 1 van de zovelen derby's. What happened?

Bruine Anjer - Geleen Noord 24-18: Gaan daar de titelaspiraties??

Gemini - Dios 18-22: Dios blijkt een toch wel hele degelijke ploeg te zijn. Gemini is daarentegen ook niet de juiste tegenstander om daadwerkelijk een niveau vast te stellen.

• Ralf

Jawasport/Ventura - Regioteam CAD2M 30 : 27 (onder voorbehoud, we hebben iig verloren)

• pimpernel

ventura regioteam 30-27 klopt. we hebben iig gewonnen

• Voorspeller

Gemini - DIOS 18:22

Wat weinig doelpunten voor beide teams wat kan liggen aan een harsloze bal

of misschien aan een sterke verdediging aan beide kanten.

Jawasport/Ventura - Regioteam CAD2M 30:27

Aha, zoals voorspeld, Ventura wint hier van het regioteam wat nu 5 uit 8 punten heeft.

Zal wel een leuke wedstrijd zijn geweest denk ik aan de stand te zien?

Wings - v.d. Voort/Quintus 2 25:23

Aha, niet zoals voorspeld… Wings wint. Ik moet wel bekennen dat ik het wel leuk vindt dat

Wings hier de volle winst pakt. Leuk voor de competitie dan vooral.

Verklaring voor het verlies van Quintus?

Een misstap? Een sterk spelend Wings? Quintus misschien minder sterk als verwacht?

Wedstrijdverslag???

Witte Ster'75 - Sittardia 24:18

Weer fout…Maar in mij ogen wel verklaarbaar. Ik kan er naast zitten maar sittardia uit

toch altijd minder dan thuis en misschien weer met een ander team..

Wel leuk dat Witte ster ook van de 0 punten af is

Hellas 3 - V&L 21:29

Een iets dikkere overwinning voor V&L verwacht. V&L de enige ongeslagen ploeg.

Volgende week Wings, ben benieuwd. V&L heeft nu namelijk de 3 bodemploegen gehad.

SOS-Kwieksport - Atomium'61 32:40

Veel doelpunten door twee snel spelende ploegen.

Iemand nog wedstrijdverslagen?