Heren Regio C Ronde 4 voorspellingen!

• matice

Een goede, maar vooral voor ons team leuke coach klopt als een bus!

Dat we een leuk team hebben, vind ik ook! ;) Ik ben ook blij dat we het tot nu toe goed gedaan hebben.

Maar ik heb nu al een aantal keer voorbij zien komen dat onze begeleider punten zou gaan kosten!

Ik ben benieuwd welke theorie hier achter schuil gaat. Het is een man die zich voor 200% voor ons team inzet.

Ik vraag me dan ook af welke verhalen er verder over hem rondspoken.

…….

• (Duim)-Zuigertje

Saturnus'72 - Hercules 3

Zijn er ook hier maar weinig de weten dat Hercules tegenwoordig uit DEN HAAG komt.

Ouwetjes (en hier en daar een broekie) nemen de punten mee naar DEN HAAG.

Heerle - HWC

Heeeeeeeeeel vroegen sprak met wel eens over het WIK kwartiertje ????????????

(meteen na de rust erg slordig en weinig doeltreffend).

De laatste weken mag men spreken van het HWC-uurtje.

Als het, het B-armpje, niet lukt de neuzen weer de juiste kant op te krijgen gaan ze ook hier weer punten morsen.

Toch ga ik (als enige en tegen beter weten in) voor de volle winst voor de gasten.

U.S. - Unitas'63

Ook hier weer het onderschatten.

Punten worden gedeeld.

Saturnus - DWS

DWS zal de wedstrijd van hun leven moeten spelen tegen dit stugge Saturnus maar pakken de punten en wachten op de streekderby om punten te morsen.

Savosa - Snelwiek 2

Savosa

Westlandia - EHC

Wat Westlandia niet heeft, heeft EHC wel (keeper).

Wat EHC wel heeft, heeft Westlandia niet (verdediging).

• oudhandballer

matice

Maar ik heb nu al een aantal keer voorbij zien komen dat onze begeleider punten zou gaan kosten!

Ik ben benieuwd welke theorie hier achter schuil gaat. Het is een man die zich voor 200% voor ons team inzet.

Ik vraag me dan ook af welke verhalen er verder over hem rondspoken.

Dan moet eens je oordopjes uit doen oogkleppen af, en kijken en luisteren hoe deze persoon zowel verbaal als nonverbaal richting scheidsrechter doet.

Laat die persoon bezig zijn met begeleiden en laat de coach het werk doen richting spelers.

door opmerkingen die de begeleider maakt naar spelers werkt als een rodelap vandaar het punten vlies op den duur.

trouwens een tip van een oud handballer martin jullie coach kan natuurlijk altijd advies vragen aan zijn vader hoe om te gaan met de scheidsrechters, kan punten opleveren (ja de oude dick is heel geslepen) was trouwens een heel goed koppel van dale hoeimans heb ze regelmatig gehad als koppel.

• matice

Teampsychologen genoeg voor ons hier op het forum. Bedankt voor het consult. Ik ben in verwarring.

• fiffie

heerle - HWC 33-27.

Verrassend?

zeg het maar!!!!

• Neutrale toeschouwer

Nee hoor. Ze waren gewoon de beste! Ondanks de vele 7 meters die ze tegen kregen.

ps Goed gefloten wedstrijd!