Aangezien nog niemand de voorspellingen van de regio C op het forum heeft gezet
vond ik het tijd om het zelf maar eens te doen;)
Saturnus'72 - Hercules 3
Dit mag totaal geen probleem opleveren voor de heren uit Rijswijk! Ook al is het zaterdagavond dan nog zullen de mannen na een harde week werken hier met 2 punten terug keren!
Heerle - HWC
DE wedstrijd van de week als je het mij vraagt! Heerle na een zwak begin toch weer omhoog gekropen en HWC vorig week verloren van de ervaren mannen van Saturnus! Ik ga hier voor een kleine overwinning voor Heerle!
U.S. - Unitas'63
Beide ploegen twee keer verloren en beide van HWX en DWS. US met iets minder verschil allebei! Het tijdstip : 11.10 in Amsterdam is niet voordelig voor de mannen uit Maassluis aangezien deze om kwart voor negen moeten vertrekken! Mannen uit Maassluis zijn wel wakker en US komt net het bedje uit rollen dus de punten worden hier ‘gestolen’ en terug naar Maassluis genomen!
Saturnus - DWS
Ook een zeer mooi affiche! DWS koploper maar Saturnus heeft ( kampioenskandidaat? ) HWC verslagen! In de 5 mei hal is het lastig handballen was de stelling vorig jaar! Dat houden ze dit jaar vol en saturnus pakt hier wederom de punten, zij het nipt!
Savosa - Snelwiek 2
Savosa boven verwachting en Snelwiek onder verwachting! Komt hier verandering in? Misschien wel maar zondag nog niet en savosa gaat hier wederom makkelijk de punten in Barendrecht houden!
Westlandia - EHC
Een zeer makkelijke overwinning voor EHC. Westlandia gaat het nog heel lastig dit seizoen krijgen en moet de punten toch voornamelijk van Saturnus R. pakken. Maar helaas hebben ze hier al van verloren! Misschien dat Snelwiek en Unitas heel misschien te pakken zijn? Anyway… 15 punten in het voordeel voor Leidschendam!
Ik ben benieuw wat de rest van jullie denken in deze rumoerige klasse!!
Roept u maarrrrrrr