Voorspelling Regioklasse B Heren Ronde 4

• Pat

Na een weekendje rust.. gaan we weer aanem!

Artemis - Swift Helmond

Artemis heeft een goede start in de benen en denk dat ze deze lijn nog door gaan zetten. Winst voor Artemis.

Hercules 4 - Ha-Stu

Beide teams voor mij nog onbekend. Gezien de stand voorzie ik een overwinning van Hercules…

Jupiter'75 - White Demons 2

Redelijk makkelijke winst voor Jupiter..

NOAV - VHC

Zware wedstrijdstrijd. Thuis voordeel van NOAV bezorgt hun een nipte overwinning..

Swift Helmond - Blerick

Is blerick nog steeds geblesseerd? Dan voorzie ik een overwinning voor Swift..

AHV Swift 2 - Loreal 2

Nipte overwinning voor Swift…. Gokje..

• kroeskop

Wat zie ik hier? Moeten we dit weekend 2 wedstrijden spelen? Uit bij Artemis en thuis tegen Blerick dat ga ik niet volhouden!!

• Pat

Ik heb enkel en alleen copy/paste gedaan vanuit handbalstartpunt…….

• Bil

O, nee maar dan is het goed.

• Wasbaer

Artemis - Snelwiek

Winst Snelwiek

Hercules 4 - Ha-Stu

Winst Hercules, de rest is aan het studeren

Jupiter op titlekoers

NOAV - VHC

dikke winst NOAV

Swift Helmond - Blerick

Winst Helmond (Blerick nog steeds in de blessures)

AHV Swift 2 - Loreal 2

Ruime winst Arnhem

• wasbaer

Het moet snelwiek zijn ivm Swift Helmond.

Handbalstartpunt maakt wel vaker fouten. De wedstrijd tussen Swift Arnhem en Blerick die niet doorging (geen scheids) werd een oefenpot. De stand hiervan hebben ze in 1e instantie gewoon op de site gezet.

• Helderziende

Nou hier dan de zekerheidjes van het komende weekend.

Artemis - Swift Helmond

Artemis sterk zeker thuis. Ze winnen van Swift wat langzaam maar zeker steeds beter gaat draaien. dus spannend maar toch trekt Artemis aan het langste eind.

Hercules 4 - Ha-Stu

Hercules… fysiek waarschijnlijk de sterkste ploeg in de klasse wint thuis makkelijk van de studentjes.

Jupiter vol op stoom vermorzelt de Demonen

NOAV - VHC

NOAV is een sterke ploeg zoals ik voorspelde en maakt het de koploper erg moeilijk, hopenlijk krijgt Ventje goede scheidsen in het zuiden, maar toch denk ik dat Noav wint zei het nipt…

Snelwiek - Blerick

Snelwiek wint gemnakkelijk

AHV Swift 2 - Loreal 2

Indedaad een nipte overwinning voor Swift…. Loreal verkeert in een ernstige staat van DIP

• Sleegertje

Helderziende,

Het moet noujuist andersom zijn.

Het is namelijk Artemis - Snelwiek en Swift - Blerick.

• Carlos TnT

Swift Helmond-Blerick

Winst voor Swift helmond: ondanks dat wij er geen goede uitslag hebben neergezet, zal Blerick niet veel punten pakken sorry wasbear.

Hercules 4 - Ha-Stu

HErcules 4 zal hier de puntjes houden

We hebben zaterdag maar 1 doel en dat is winnen, WD2 heeft vorig jaar als enige punten gepakt in eersel, dus hebben we nog wat goed te maken.

NOAV - VHC

Noav is verrassend sterk, maar vhc ook boven verwachting. Noav houd de punten en de aansluiting met de kop

Artemis-Snelwiek

Snelwiek geeft Artemis het eerste verlies

AHV Swift 2 - Loreal 2

Loreal gaat hier winnen. is een ploeg met individueel redelijk sterke spelers, als team staan ze er nog niet. wellicht tegen swift.