Hercules - Bevo 2
een moeizame overwinning voor de mannen uit rijswijk
Psv - Internos
Psv leuk team. internos laatste tijd mindere resultaten. nipte overwinning voor de thuis ploeg ook omdat ze het thuisvoordeel hebben winnen met 1 of 2 punten verschil.
Nieuwegein - pals/groep e & o 2
Nieuwegein en swft samen aan kop. volgende speelronde tegen elkaar,. dus moet nieuwegein de punten pakken en doen ze dat thuis wel tegen e en o dat uit stuk minder is dan thuis.
white demons - Tachos
lastige wedstrijd. al hoop ik dat tachos wel de punten mee neemt. na de twee nipte nederlagen oprij.
Aalsmeer 2 - MHV
Aalsmeer wals thuis denk ik over mhv heen. mhv gaat dat tempo niet bij houden. 7 of 8 verschillen voor de aalsmeerders
Volendam - Dss
Volendam moet thuis winnen om dss achter zich te houden en dat gaat ze wel lukken. volendam 2 ook stukke beter dan Dss dat een zwaar jaar gaat krijgen. 5 verschil voor de volendammers
Lion 2 - Ahv Swift
De wedstrijd van de week. Lions 2 altijd lstig thuis. swift is op de goede weg. ik zeg moeizame overwinning voor de mannen uit arnhem. ondanks dat lions er alles aan zal doen om de punten in limburg te houden. word het een leuke en spannende pot. 3 verschil voor Swift