Heren 1ste divisie ronde 8

• sjonnie1

Hercules - Bevo 2

een moeizame overwinning voor de mannen uit rijswijk

Psv - Internos

Psv leuk team. internos laatste tijd mindere resultaten. nipte overwinning voor de thuis ploeg ook omdat ze het thuisvoordeel hebben winnen met 1 of 2 punten verschil.

Nieuwegein - pals/groep e & o 2

Nieuwegein en swft samen aan kop. volgende speelronde tegen elkaar,. dus moet nieuwegein de punten pakken en doen ze dat thuis wel tegen e en o dat uit stuk minder is dan thuis.

white demons - Tachos

lastige wedstrijd. al hoop ik dat tachos wel de punten mee neemt. na de twee nipte nederlagen oprij.

Aalsmeer 2 - MHV

Aalsmeer wals thuis denk ik over mhv heen. mhv gaat dat tempo niet bij houden. 7 of 8 verschillen voor de aalsmeerders

Volendam - Dss

Volendam moet thuis winnen om dss achter zich te houden en dat gaat ze wel lukken. volendam 2 ook stukke beter dan Dss dat een zwaar jaar gaat krijgen. 5 verschil voor de volendammers

Lion 2 - Ahv Swift

De wedstrijd van de week. Lions 2 altijd lstig thuis. swift is op de goede weg. ik zeg moeizame overwinning voor de mannen uit arnhem. ondanks dat lions er alles aan zal doen om de punten in limburg te houden. word het een leuke en spannende pot. 3 verschil voor Swift

• Febo

Hercules - Bevo 2

een moeizame overwinning voor de mannen uit rijswijk

Psv - Internos

Internos laat zich niet gek maken door beweeglijke psvertjes. dit keer een keertje winst met 1 verschil voor internos

Nieuwegein wint dik… omdat het thuis is. Dit jaar hoeft reijer louw geen gekke dingen uit te halen omdat nieuwegein het op eigen kracht kan.

white demons - Tachos

Tja Tachos niet goed… white demons niet goed… Tachos kan niet met een skippybal spelen, White demons een klein beetje Winst voor White demons. Puntjes kunnen onder de snelbinders mee naar huis

Aalsmeer 2 - MHV

MHV hoofdklasse volgend jaar.. Hopelijk… tegen aalsmeer gaan ze iig geen punten pakken

Volendam - Dss

Niemand degradeerd zonder een wedstrijd te winnen, dus dat wordt dan deze wedstrijd maar. Winst voor DSS

Lion 2 - Ahv Swift

Swift onderuit tegen Lions. Denk dat swift ook deze periode niet gaat pakken

• johanna

Volgens de uitslagen heeft DSS al een wedstrijd gewonnen en degradeerde UDSV seizoen 2008-2009 niet met 0 punten.

• Jozef

Hercules - Bevo 2

Hercules houd de puntjes lekker thuis…

Psv - Internos

PSV wint nipt, Internos na de zege op Swift pist het overal net naast “”een net niet ploeg dus…“”

Nieuwegein krikt het zelfvertrouwen nog effe op voor de topper volgende week tegen de Arnhemmers!!!!!

White Demons - Tachos

Tja!!! de bal zal weer de doorslag geven, maar stiekem hoop ik Tachos is toch altijd weer een straf om naar de witte demonen te moeten!!!! "zal leuk zijn om dat volgend jaar niet meer te hoeven jah tog''

Aalsmeer 2 - MHV

MHV geen schijn van kans Aalsmeer is zeer goede ploeg en gaat thuis maar 2x verliezen 1ste x is al tegen swift gebeurd en de 2de x van Nieuwegein!!!! geen schande om daar te verliezen trouwens top 3 in de eindstand denk ik!!!

Volendam - Dss

Volendan!!!

Lion 2 - Ahv Swift

De op papier mooiste pot, gaat swift afhaken of wordt het volgende week een 4 punten wedstrijd in Arnhem!!! Denk het laatste als je in Aalsmeer kan winnen kun je dat zeker ook bij de lions wederom 1 puntje verschil voor swift!!!!!

• (Duim)-Zuigertje

Hercules - Bevo 2

Punten naar de ploeg van Haagse Harry.

Met 2 vingers in de neus.

Heb Harry altijd al een viespeuk gevonden.

PSV - Internos

Streek Derby.

Altijd leuk.

Gelijk spel.

Nieuwegein - E & O

In Drenthe zijn voor het 1e alle centen.

Het 2e heeft strop en krijgt weer op z'n kop.

White Demons - Tachos

Alweer een streek derby.

Doe maar weer een gelijkspel.

Aalsmeer 2 - MHV

Aalsmeer.

Volendam - Dss

Volendam komt makkelijker tot scoren en heeft het thuis voordeel.

Lion 2 - Swift

Beide ploegen hebben nog maar een keer verloren.

Beide ploegen willen ook nu niet verliezen.

Arnhemmers meer ervaring.

Lions het thuis voordeel.

Durf geen uitspraak te doen.

Wie heeft de vorm van de dag.

• #4 - Barry

Hercules - Bevo 2

De thuisploeg van vanavond gaat een lastige pot tegemoet en zal hard moeten werken voor de twee puntjes. Desalniettemin komt Bevo net te kort en maakt deze jonge ploeg nog net iets te veel fouten: punten in Rijswijk.

Psv - Internos

Internos heeft te kampen met een negatieve spiraal maar krijgt dit weekend de mogelijkheid deze te doorbreken. Lukt dit? 't Zal afhangen van haar (on)mogelijkheid met zonder (hihi) hars te ballen. Doelpuntje of vijf verschil voor de gasten. Kop op Jan, meer puntjes volgen.

De thuisploeg krijgt het moeilijk tegen een leuke jonge ploeg, maar hoeft in de jonge gasten uit Emmen niet haar meerdere te erkennen. Iets meer fysiek doet het snelle spel van de bezoekers teniet, waardoor Bob en co in de laatste minuten kunnen uitlopen. Op naar volgende week dan maar…?

White demons - Tachos

Laten we hopen dat 't Tachos is dat aan het langste eind trekt. Immers, de veel betere trainer, keeper en nog een kanon ook. Maar kan die wel zonder plak? Toch, Waalwijk en co vecht voor wat het waard is, en weet gelukkig nipt te winnen.

Aalsmeer 2 - MHV

Gemakkelijke overwinning voor een van de snelste ploegen in onze liga. Hoewel MHV met Stan de snelste man in de liga in huis heeft, wordt dit een eitje voor de jonge thuisploeg.

Volendam - Dss

De Palingeters (en terecht, lekker!) moeten hier wel winnen en zullen dit zeker ook wel doen tegen de zwaktste ploeg in de competitie. Volendam 2 doet er een tandje bij en wint met een doelpunt of 8 verschil.

Lions 2 - AHV Swift

Misschien wel de wedstrijd van het eerste halve competitiejaar(?). Swift inderdaad op de goede weg, maar Lions2 niet voor niets verrassend aan kop met goed spel. Toch maakt de jonge thuisploeg nog wat veel technische fouten (door snel spel en weinig ervaring) en weet Swift hiervan te profiteren/maakt er minder - met meer ervaring. Zwaar bevochten punten mee naar Arnhem.

• AdE

Hallo, even voor alle duidelijkheid. Hercules speelt al een paar jaar in Den Haag en is sinds de opening van Boswijk ook een haagse vereniging., voor de rest ben ik het wel eens met de voorspellingen , al denk ik dat sommigen PSV te hoog inschatten.

• Gerard B

Hercules - Bevo 2

BEVO 2 is degradatie potentieel!!! Hercules kan er met Lommen en Don Ricardo lekker op los scoren! Hercules wint

Psv - Internos

Internos kakt wat in heb ik het idee, het nipte verlies tegen Aalsmeer is geen incident te noemen, maar kan gezien worden als een trend in het zuid brabantse!! PSV waar ik ook niet onder de indruk van ben… wint hier! Al is het alleen omdat Internos toch al depresief was!!!

Nieuwegein!!! Geen discussie mogelijk

White Demons - Tachos

White Demons, zie ik net als DSS, Volendam 2 en BEVO 2 als potentiele degradatie kandidaat. White Demons speelt thuis in een SCHONE PLAKVRIJE sporthal en kan dus dat thuis voordeel weer optimaal uitbuiten!!!!

Aalsmeer 2 - MHV

MHV moet in aalsmeer met het smerige spul “hars” spelen….. Dat wordt niks voor de gezellige brabanders!!! Aalsmeer wint dik!!

Volendam 2 - Dss

De degradatie wedstrijd ten top, Volendam en DSS presteren beide slecht. Het verschil tussen beide in mijn optiek? Volendam speelt onder de maat! DSS speelt op de maat, en zal dus in iedergeval dit seizoen het retourtje dat 2 jaar geleden is aangeschaft moet gebruiken! Volendam wint!!!

Lions 2 - Swift

In tegendeel tot bovenstaande wedstrijd de topper van de week!! De Lions 2 beschikt over een stel jonge, zeer hongerige honden. Swift heeft een aardige ploeg,…. maarrrr laten we eerlijk zijn. Swift heeft over het algemeen een goede ploeg maar de keepers van de Arnhemmers laten wat te wensen over…….. De Lions 2 winnen deze thuis wedstrijd. Niet omdat Swift zelf niet genoeg scoort, maar omdat de de Swift keepers in het net vissen!