Hoofdklasse B Heren Ronde 4

• Voorspeller

Op de volgende competitieronde moeten we nog even wachten.

Maar het is misschien leuk om wel al wat voorspellingen te doen.

Wat zullen de uitslagen worden denken jullie?

Gemini - DIOS

Gekeken naar de uitslagen tot nu toe denk ik dat DIOS met een nipte overwinning de punten mee naar huis neemt.

Jawasport/Ventura - Regioteam CAD2M

Dit wordt een leuke wedstrijd. Zoals naar voren kwam in het vorige topic speel ventura een slechte wedstrijd.

Ze zullen dit deze week recht willen zetten. Ze krijgen alleen niet de makkelijkste tegenstander op bezoek.

Ik durf hier mijn geld in te zetten op Ventura maar wel een heel kleine overwinning.

Wings - v.d. Voort/Quintus 2

Tot nu toe is de laagste uitslag 9 punten verschil in het voordeel van Quintus.

Ik verwacht dat Quintus in dit fysieke duel ook weer als winnaar uit de bus komt.

Een minder grote overwinning maar toch nog met een punt of 5.

Witte Ster'75 - Sittardia

Sittardia speelt uit. Het is dan ook weer de vraag wie er mee gaat.

Maar desondanks staat sittardia op 4 punten en witte ster op 0 punten.

Dit zal dan ook een overwinning worden voor sittardia.

Hellas 3 - V&L

Hellas zal het uiteindelijk niet redden tegen V&L maar zal het ze wel verdomde lastig maken.

Hellas speelde al gelijk tegen het regioteam. Ik acht V&L iets sterker en daarom dus wel een overwinning voor Vlug en Lenig.

SOS-Kwieksport - Atomium'61

Atomium zoals vaak geen flitsende start in de competitie. Ook nu niet maar zullen wel de overwinning behalen op Sos.

Sos zal echter wel gebrand zijn om een overwinning te gaan boeken. Het zal wel spannend worden.

Hoe denkt iedereen hierover?

• hmm

Gemini - DIOS

Gemini thuis sterker dan uit. Maar DIOS laat zich niet verrassen en zal hier de punten pakken!

Hmm, Zonder hars, Ventura. Toch jammer dat zoiets een doorslag kan geven.

Wat is er met wings aan de hand op dit moment? iemand? Als ik het goed heb gehoord missen ook nog eens 2 spelers? 1 met een gebroken duim en 1 met een schouder uit de kom?

Weet iemand hier meer over? Want dat zou wel eens doorslag gevend kunnen zijn als het de 2 zijn. En hoe is het gebeurd?

Mja, Quintus zal hier winnen. Ook met die 2 hadden ze gewonnen van wings maar was het een stuk spannender geworden.

Maak nie uit of Sittardia uit speelt. Ze zulle de volle winst meenemen. Witte Ster toch echt de degradatie kandidaat!

Hellas 3 - V&L

Toch wel de wedstrijd va de week! Het geroutineerde Hellas tegen routine en snelheid van V&L? Hmm ..

Leuke pot, zeker het kijken waard.. Ik gok op de punten voor V&L maar wie weet kan hellas een puntje behalen ;)

Atomium wint hier. Zulle in de beginfase nog wle ruim achter komen maar niet ruim genoeg voor SOS. Overschakeling van SOS naar de hoofdklasse B lijkt toch iets te hoog gegrepen voor de mannen uit Den Haag.

Samen met Witte ster degradatie kandidaat. Ze missen natuurlijk hun keeper en een speler? Maar zal dit zoveel uitmaken gezien de ruime nederlagen?

Alles met alles…Dit jaar niet 1 ploeg die er ruim boven uitsteekt.

En ziet erna uit dat het dit jaar tussen V&L en Quintus 2 gaat. Dus aan de andere ploegen om daar puntjes vanaf te snoepen? ;)

Nu nog een weekendje rust gelukkig. Tot later!

• Klasbak

Gemini - DIOS

Heb Gemini en DIOS beide aan het werk gezien en denk dat DIOS hier makkelijk de punten pakt. Gemini krijgt een zwaar seizoen.

Ventura heeft wat goed te maken na de oorwassing in Limburg, veracht toch een close match en misschien wel een gelijk spelletje.

Wings kansloos, Quintus oppermachtig.

Witte ster zal ergens onderin eindigen en ook hier dus geen punten, de volle winst naar Sittardia doelpuntjes of 8 verschil.

Hellas 3 - V&L

V&L leuke mix tussen jong en ervaren spelers. Indien het visier op scherp staat wint V&L wel. Echter misschien in uit wedstrijden wel minder sterk.

Indien geen van de gebleseerde spelers ex SOS terug zijn verwacht ik een overwinning voor Atomium, maar de ploeg schijnt het vooral zichzelf onnodig moeilijk te maken. Toch winst voor Atomium.

• RR vooruit

Gemini - DIOS

Moeilijk seizoen voor Gemini, ook nu weer geen punten, de punten gaan mee met DIOS

De leukste wedstrijd deze ronde. Moeilijk te zeggen. Cad2M een leuk handballende jonge ploeg, maar hoe houd de onervarenheid het in een uitwedstrijd tegen het stugge Ventura? Ventura houdt de punten in de pocket

Quintus gaat verder waar ze tot nog toe gebleven waren, wedstrijden dik en eenvoudig winnen. Een aantal jongens zal zich straks echter op heren 1 gaan vastspelen (11 wedstrijden). Zou de machine dan gaan stokken?

Sittardia heeft het moeilijker in uitwedstrijden. Toch zou dit varkentje wel gewassen moeten kunnen worden voor ze.

Hellas 3 - V&L

V&L verliest in de beker UIT van een regioklasser (NOAV). De jongens hebben het dus schijnbaar uit tegen elke tegenstander een stuk lastiger (zie ook de uitslag uit bij Atomium). De routine van Hellas kan V&L een erg lastig middagje bezorgen. Als de mannen van V&L het kopje er ook niet 100% bij hebben, konden de punten wel eens in Den Haag blijven.

Atomium komt wat langzaam op gang, maar zorgt er uiteindelijk aan het eind van de streep toch wel voor, dat ze uiteindelijk bovenin de subtop terug te vinden zijn. Atomium gaat nu langzaam aan zijn opmars beginnen. Twee punten gaan mee naar Rotterdam.

• Jerry

Dios

Ventura

Quintus 2

Sittardia

Hellas 3

Atomium

En inderdaad ik heb tegen het regioteam cad2m m'n duim gebroken en uit de kom geweest. Daarbij waren de bandjes ook afgescheurd. Afgelopen donderdag operatie gehad hieraan en alles is gehacht en gecorrigeerd.

Goed geinformeerd, hoe en wat? ;)

• G09

Gemini - DIOS => DIOS

Jawasport/Ventura - Regioteam CAD2M => Regioteam Cad2M

Wings - v.d. Voort/Quintus 2 => VdV/Quintus

Witte Ster'75 - Sittardia => Sittardia

Hellas 3 - V&L => V&L

SOS-Kwieksport - Atomium'61 => Atomium'61

• Tjerk

Nou beterschap dan kerel!

hoop voor je dat weer snel kunt spelen