Lotus-Lacom
De mannen uit Hoofddorp willen direct veel punten pakken, zodat zich snel veilig spelen. Wanneer Lacom direct een hoog tempo speelt geeft ik ze een kans. Uiteindelijk denk ik dat de ervaring de doorslag geeft 23-19 voor Lotus
De Blinkert-UDSV
De Blinkert boekte een goede overwinning op LHV, maar afgelopen weekend vielen ze volledig door de mand door met 18-20 te verliezen van Tonegido. Gelukkig hebben ze twee de tijd om hierover heen te komen en pakken de punten 29-25
LHV-Volendam
LHV heeft afgelopen weekend knap de punten meegenomen uit Breukelen. Weet niet wat ik van deze jongens kan verwachten. In Volendam weten ze hoe het spelletje gespeeld moet worden en ik denk dat ze de punten mee naar huis nemen 25-30
ARC-Smeeing/BDC
ARC staat onderaan met 0 punten. Smeeing/BDC heeft afgelopen weekend dik gewonnen van We Have. Opvallend is dat de BDC de minste doelpunten heeft gemaakt tot nu toe. Daar tegenover staat wel dat ze pas 31 doelpunten tegen hebben gekregen. Weinig doelpunten 15-19
Tonegido-Nijenrodes
Ken geen van beide ploegen. Op basis van de namen op de websites zeg ik Nijenrodes. Speelt good-old Hans van Dijk nog samen met zijn maatje Anel? 23-30
We Have-Hercules
We Have afgelopen weekend dik verloren en gaan dit recht zetten. 28-26