1e klasse ZH uitsslagen / voorspellingen

• OOHK

!e wedstrijden zijn gespeeld:

op zaterdagavond zou oliveo - northa gespeeld worden, maar niet gespeeld ivm kapotte kachel oid en dus condens op de vloer, vreemd verhaal. Goed begin is het halve werk;)

HVV - ETC 33 - 16

Wat een afgang voor etc, en wat een prima start van HVV! Met rust een stand van 20- 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat HVV ging winnen dacht ik wel, maar op zo`n manier en met zo`n overwicht. HVV laat zien dat zij Kampioenskandidaat zijn

Conventus - Gemini 24 - 31

inderdaad gedacht, conventus laat zien een echte degradatie kandidaat te zijn. Gaan zeer weinig punten pakken dit jaar.

Gemini goed gedaan, eerste belangrijke punten zijn binnen.

Komende ronde:

Atomium 2 - HVV

Duidelijk voor HVV, tip voor HVV, pas op voor jullie eigen armen, schouders ed. 15 - 34

Northa - Conventus

Hopelijk voor northa niet nog eens een eind rijden voor niks, in zwijndrecht hebben ze gelukkig geen luchthal, punten gaan mee naar Naardwijkerhout: 16 - 31

Gemini 2 - Ventura 2

Gemini heeft de eerste wedstrijd erop zitten en Ventura moet zich bewijzen. Ik denk dat dat wel gaat lukken. Ventura een goed, snel en geroutineerd team. 22- 26

Wings 2 - Oliveo

Wings zal zich in het begin van de wedstrijd nog verzetten, maar daarna komt oliveo los en handhaaft het een ruime voorsprong: 21 - 33

Alle uitploegen winnen, met gemak en de meeste erg ruim

• khoo

Northa speelt thuis dus ik neem aan dat ze niet zo heel ver hoeven te rijden :)

• andrea

ja daar gaat het denk niet om.

je gaat gewoon voor jan lul naar pijnacker slechts 3 kwartier rijden terwijl hun s`middags al wisten dat hun zaal te glad was!

• Nando

Dat HVV kampioenskandidaat is, wist iedereen toch al. Samen met Oliveo.

Verbaasd me wel dat HVV zo dik heeft gewonnen, maar niet dat ze hebben gewonnen.

Conventus - Gemini heb ik mijn reactie al op gegeven.

Atomium 2 - HVV

HVV'70. Geen eens problemen 21-31 omdat 60 minuten concentratiehandbal ( is dat een woord ) nog lastig is voor zo een jonge ploeg. Ze hebben dan wel allang het verschil gemaakt.

Northa - Conventus

Tsja.. Northa wint dit wel, maar wel met moeite 30-25. Conventus te laat scherp door de lange reis.

Gemini 2 - Ventura 2

Wedstrijd van de 2e teams. Altijd leuk. Gok op het thuisvoordeel voor Gemini 25-23

Wings 2 - Oliveo

Wings thuis zal lastig worden voor Oliveo. Toch zullen die scherper zijn dan Wings 2. Winst voor Oliveo 19-31

• Lefthanded

Hebben HVV en Oliveo vorig jaar niet in de beker tegen elkaar gespeeld? HVV was in iedergeval verliezend finalist (tegen EHC)

Oliveo snel spelletje, offensieve 3:2:1 verdediging

Deed bij ETC die lange linkeropbouw mee? Dat scheelt 10 doelpunten

Gemini speelde zonder wissels en met een eerste jaars A-jeugd. Op het veld staan ze 2de

Bij Conventus is alleen de linkeropbouw beetje gevaarlijk

Wie heeft er nog info over Northa of Atomium2

• Gemini

We hebben vorig jaar met 1 punt van HVV veloren in de verlenging van de beker. In de kwartfinale

• gheigh

HVV heeft vorig jaar niet tegen oliveo gebekerd. Wel tegen gemini, maar dat werd toch echt geen verlenging. Dacht dat HVV met 5 punten verschil won ofzo.

• gheigh

Die lange linkeropbouwer deed wel mee, maar kwam er niet aan te pas

• Nando

Zo, jij kent alle teams goed. We hebben gister toevallig idd zonder wissels gespeeld door een samenloop van omstandigheden.

Zijn er nog meer dingen waar we met teams rekening mee moeten houden ;)

Wel leuk zo een spion :D:D:D

• Sticker

Atomium 2 - HVV

Als HVV niet meegaat in het vertragende spel van Atomium 2 dan zit er een zelfde score in als tegen ETC. Spel van Atomium is wat voorspelbaar met LI opbouw en cirkel.

Northa - Conventus

Begrepen dat Northa met net genoeg spelers bij Oliveo was aangekomen, voor Conventus is het ook afwachten hoeveel mensen er beschikbaar zijn. Al met al denk ik toch dat het een gelijkspelletje wordt.

Gemini 2 - Ventura 2

Oei keuzes, keuzes.. Beide teams zijn sterke ploegen, gok dat thuisvoordeel doorslaggevend is. Gemini nipte winst.

Wings 2 - Oliveo

Ruime overwinning voor Oliveo, weet verder weinig van Wings 2 af.