Uitslagen Hoofdklasse B ronde 3 (heren)

• Voorspeller

Regioteam CAD2M - Wings 32:22

Wings verliest tegen het Regioteam. Het regioteam maakt haar uitspraken tot nu toe waar.

Wilde hoog eindigen en hebben nu 5 punten uit 3 wedstrijden. Niet onaardig.

Ben wel benieuwd wat ze gaan doen tegen bijv V&L of Quintus.

Sittardia - Jawasport/Ventura 30:19

Verbazingwekkende uitslag. Slechts 19 goals gescoord door Ventura.

Sittardia thuis altijd een stuk sterker dan uit.

Vraag me dan ook af of het uit en thuis het zelfde team is.

Of was er iets anders aan de hand?

V&L - SOS-Kwieksport 41:29

Sos zal nog steeds wat spelers missen gok ik? V&L scoort 41 keer.

Hebben dan tot nu toe ook de meeste voordoelpunten.

Speelt dit team met veel snelle tegenaanvallen?

Sos heeft dan nu wel al V&L, Regioteam en Quintus gehad. 3 teams die het tot nu toe goed doen.

Ze zullen nog wel wat punten gaan pakken maar hebben het beduidend zwaarder dan vorig jaar.

Atomium'61 - Gemini 34:30

Ook Atomium heeft de eerste 2 punten binnen.

Gemini ook op 2 punten. De beste heeft hier denk gewonnen…

DIOS - Witte Ster'75 34:21

Witte Ster blijft onderaan staan met 0 punten. Zullen ook niet heel veel punten gaan pakken dit jaar.

Schijnbaar maakten de twee die weg zijn (Quintus was het toch?) het verschil.

Maar het is moeilijk te zeggen na 3 wedstrijden, misschien groeien ze in de competitie.

v.d. Voort/Quintus 2 - Hellas 3 36:24

Quintus lijkt op dit moment gemakkelijk over alles heen te lopen. Zullen zeker een gooi doen naar het kampioenschap.

Ben dan hier ook wel benieuwd naar de wedstrijden tegen bijv V&L.

Iemand een verslag van een wedstrijd?

• RR vooruit

Van de V&L-site geplukt en een beetje aangevuld:

Op zaterdag avond in de competitie wedstrijd tegen SOS Kwiek werd fanatiek verdedigd door V&L en tijdens de aanval werden verscheidene mooie combinaties getoond. Tevens stonden de vizieren wat beter afgesteld dan de eerder die week gespeelde (en verloren!) bekerwedstrijd tegen regioklasser NOAV, waardoor afstand schoten ook daadwerkelijk doel troffen. Bij de rust was al duidelijk dat er een overwinning aan kwam 22 - 15. Na de rust probeerde het scheidsrechters koppel nog wat leven in de brouwerij te brengen door enkele dubieuze beslissingen de zaal in te slingeren. Aan beide zijden overigens. Ook dacht V&L in die fase iets te vroeg, dat ze er al waren, waardoor Kwiek op enig moment van een achterstand van 11 treffers terug op 4 doelpunten kwam (overigens mede geholpen door een drietal gelijktijdige twee minuten straffen). Uiteindelijk weer met 6 man werd met een eindsprint alsnog een duidelijk verschil op het scorebord gezet. 41 - 29 in het voordeel van V&L.

• Ralf

Wat is er bij Ventura gebeurd, ben zeer benieuwd wat Sittardia heeft uitgespookt, verliezen van Wings en zo dik winnen van Ventura, dubieus, zeker nadat ik dit weekend Wings heb gezien.

Regioteam - Wings

Dit was voor het Regioteam een stabiele wedstrijd, gelijk op tot 4-4, rust was 13-9 als ik mij dit goed herinner. Tweede helft is Wings niet dichterbij gekomen en heeft het Regioteam het verschil enkel vergroot.

• Jerry

Nou, het heeft nog 4-6 voor wings gestaan. Alleen hadden teveel spelers een offday, blessure's of last van ziekte. Was gewoon collectief falen van wings en het regioteam maakte daar meer dan goed gebruik van!

En dan maak je je tegenstander erg sterk. Vooral als elk schot vrij genomen kan worden.

Regioteam verdiend gewonnen. Leuk, jong en snel team . Moeten het vooral hebben van dat ze als een team staan. :)

• Ralf

Zag in het kranten artikel idd staan dat het 4-6 was geweest, niet meegekregen dan ;-)

• Tjerk

Zal de vermoeidheid wel zijn geweest denk ik ;)

• ....

Ventura was niet goed en speelde niet als team.

Sittardia tegenovergestelde.