Is het einde van Rymanov nabij ?
Het antwoord: Neen !
Laten we nu vooral nuttige dingen gaan doen in plaats van bewijzen dat we geen leven hebben.
Met vriendelijke groet,
Harry Jekkers
Ach, Rymanov is gewoon een politieke keuze. Immers, hoe spreek je een handbal-nitwit aan? Met nietszeggende statistieken en cijfers!!! Beoogde sponsors een erelijst voorhouden met olympische medailles en wereldtitels verkoopt goed bij dat soort mensen is de gedachte. Althans, dat mocht dan de hoop zijn, maar vooralsnog trappen de meeste sponsoren ook daar niet in. Handbalkenners weten, dat prestaties van iemand als speler ECHT GEEN garantie zijn voor resultaten en prestaties als trainer. Dat is toch echt een vak apart!
Jongens, Jongens
Rymanov is de best opgeleide trainer die in Nederland rondloopt (alle DHB trainersdiploma's), maar zelfs een goede trainer kan niet presteren met uitgebluste en overbetaalde spelers.
Deze (overbetaalde) spelers staan er inderdaad door het wanbeleid van THZL (Kicken, Smeets, Dohmen, Hodzelmans etc en hun (al jaren falende) vriendjes in de uitvoering (Gierman, Knols) die consequent kiezen om (teveel) te betalen voor matige spelers en opleiding van eigen jeugd te verwaarlozen. Laat Rymanov de jeugd maar trainnen ipv jongens die niet meer willen en kunnen leren en presteren.
Op deze manier is dit bestuur zijn einde nabij. Dus niet korte termijn denken (de trainer eruit heeft nooit iets opgelost) maar lange termijn de falende beleidsmakers eruit en trainers op de juiste plek inzetten.
Wat vinden jullie hiervan, reacties graag.
Burgemeester
Als je geen echte toppers kan halen wordt het teamverband erg belangrijk. Dit kost tijd en zal met wisselende prestaties gepaard gaan. Kijk naar Quintus, maar ook naar b.v. FIQAS Aalsmeer dit seizoen. Beide trainers van die ploegen hebben zeker kwaliteiten, maar hebben simpelweg tijd nodig. Zo zal het bij de Lions ook zijn als de omgeving het geduld kan opbrengen. Daarnaast vindt ik het erg gemakkelijk om mensen die proberen een proffessioneel klimaat in Nederland neer te zetten na anderhalf seizoen af te branden! Er zouden juist meer van dit soort initiatieven moeten ontstaan, als we internationaal wat willen bereiken uiteindelijk..
Er zijn ook dingen als een cultuurverschil, het niet spreken van de taal, het totaal geen binding hebben met de club, het niet kunnen formeren van een team, het meten met 2 maten, een krom wisselbeleid en het selecteren op vriendjespolitiek die misschien een kleine rol spelen bij het absoluut niet presteren van Limburg Lions 1.
Dit is de reden dat volendam, bevo, aalsmeer en e&o bijvoorbeeld wel presteren.
Deze jongens gaan ervoor als team, iedereen traint er hetzelfde aantal uren, zoniet dan hoor je niet thuis in het team.
Hoe kan het dat een, met alle respect, uitgerangeerde keeper 2 keer in de week komt trainen, geen bal stopt en toch iedere week weer in de basis start??
Om maar een voorbeeld te noemen..
En ik ben niet zo laf om onder valse namen te gaan posten.
Verder moet de hele organisatie eruit geflikkerd worden, op Dhr. Kikken na, die het wel goed voor heeft.
Mensen als Knols, Gierman enz, die bij BFC Sittardia en V&L de boel bezeikt hebben trekt niet echt aan voor de jongens die in een TOPTEAM behoorden te staan.
Dan heb ik het over jongens als Mike Onink, Robbie Beaumont, Bjorn Alberts, Martijn Meij bijvoorbeeld.
Deze jongens zoeken nu heil in de belgische competitie, omdat ze daar tenminste niet met wanbeleid worden geconfronteerd iedere keer opnieuw…
Ikzelf ben er hier ook eentje van, en zal in deze constructie nooit en te nimmer voor de lions willen spelen, alleen het moeten praten met gierman of knols brengt bij mij al zoveel tegenzin op dat daardoor bij voorbaat al afhaak.
De Groeten,
Junior.
als je als middelmatige handballer naar belgie verkast en zogenaamd bij voorbaat al afhaakt omdat je anders moet praten met mensen die niet met jou willen praten omdat je nooit van je leven goed genoeg gaat worden voor wat voor eredivisie ploeg dan ook, doe je dat omdat je daar in de eerste divisie 50 euro en 4 consumptiebonnen krijgt. ik heb nog nooit iemand horen zeggen, ik ga naar belgie want daar is het niveau veel hoger en kan ik mezelf beter ontwikkelen. ik hoor alleen maar, ik ga naar belgie, want daar hoef ik maar 2 keer te trainen en krijg ik 4 keer zoveel als hier. als die jongens die jij noemt de ballen niet hebben om te wachten op wat hier gebeurt en bij ‘t eerste beste aanbod vanuit het zuiden vertrekken hebben ze wat mij betreft ook niks te zoeken in ’n team dat limburg zou moeten vertegenwoordigen.
overigens, ik weet niet wie z'n kind Junior. noemt, maar ik heb d'r nog nooit van gehoord.
Mr. van Vliet en mr. Spaai,
zouden jullie hier ook nog even je stempel willen drukken met het feit dat hier bestuursleden (weliswaar andere handbalorganisatie, maar gesteund door het NHV) dusdanig worden beledigd waardoor het als kwetsend kan worden ervaren? En willen graag alle moraalridders uit het andere topic “Corruptie dames eredivisie” ook even deelnemen aan deze discussie? Want ik voorzie, uitnodigingen voor een kopje thee bij dhr. Rymanov/Knols/Smeets/Gierman…
Valt mij wel op dat er heeel veel inside informatie en gevoelens vanuit het Limburgse landschap worden gepost in deze topic. Maar goed alle reden toe, want welke uitgerangeerde Limburgse handballer wilt nou niet een beetje geld opstrijken bij een mooi overheidsproject? Binding met club ontbreekt, meer supporters bij V&L dan bij de Lions, een supportersgroep voor Volendam ipv Lions, waar zijn de “echte” Limburgse mannen (Hamers/Hinskens/Adams/Verjans/Kohlen/Beaumont/van Leeuwen/Meij/Onink)? Waarschijnlijk op de goede plek, als ik het mag geloven, want bij de Lions moeten ze niet willen handballen..
Waarschijnlijk volgend jaar een afname van de OZB-belasting in de gemeente Limburg vanwege het intrekken van de subsidie TZHL…nu las ik dat “de Burgemeester” ook al meeleest, bent u van plan die subsidies in te trekken mr. de Burgemeester aangezien er geen prijzen worden behaald?
ps. Vinden jullie het ook zo spannend dat er steeds meer hoge functionarissen meelezen op dit forum, maakt het wel een stuk leuker:)
De personen die zeuren over het bestuur van de Lions,
Kunnen jullie het beter ? ALs ik het zo lees hebben jullie ladingen ervaring opgedaan. Misschien zelf even alles komen regelen.
Echt dat commentaar van sommigen hier is gebaseerd op niks en slaat volledig nergens op. Gewoon lekker stil zijn en opzouten met je gezeik.
Typische ZIJ verliezen en WIJ winnen mentaliteit. Geen binding met je club… alleen omdat je favoriete douchecabine partner niet voldoende speelt of in het team zit…
Daarnaast, wat was de toekomst van BFC VenL en Sittardia zonder deze “fusie” ? Al jaren gaan spelers naar Belgie omdat ze daar minder trainen en meer krijgen.
Alleen nu gaat iemand dit argument gebruiken als bewijs waarom Lions niet functioneren. Zo werkt het dus niet. Kom of met kloppende feiten, of sodemieter gewoon op.
Dalijk ga je nog verkondigen dat Erik Queis bij de Lions in het doel moet gaan staan. Dan wel natuurlijk met een Volendam Tenue aan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?