uitslagen Heren regioklasse B ronde 3

• Mark Spier

Ik weet het niet hoor, maar als je goed hebt opgelet op de zogenaamde (sprong) strafworpen dan staat de linkervoet van de nemer gewoon vast aan de grond op het moment van schieten, dus gewoon geldige doelpunten en dus goed gezien van de scheidsen. Overigens heeft HVC ook 3 doelpunten kado gehad, die afgekeurd hadden moeten worden voor een halve meter in de cirkel staan, waar de 3 doelpunten van Hercules werden afgekeurd voor cirkel (wat goed gezien was van de scheidsen overigens) werd dat andersom dus niet afgekeurd (mijn enige punt van kritiek op de scheidsen). H.V.C. heeft gewoon verdiend gewonnen en hard maar fair gespeeld. Dus ik snap niet dat er wat te zeuren valt op de scheidsen, want op die drie foutjes na, vond ik ze gewoon prima fluiten. Dus ventje voortaan niet zeuren op de scheids over strafworpen, want iedereen maakt fouten (jullie, wij en de scheidsen). Jullie waren gewoon een maatje te groot en hebben gewoon verdiend gewonnen.

• helderziende

IDD kreupele,

Niet zeuren Ventje je hebt gewonnen en sommige dingen waren in jullie voordeel en sommige dingen in Hercules voordeel. Overal worden fouten gemaakt en volgens mij landde jullie hoekspeler ook in de cirkel voor hij de bal los liet en dat waren er meer dan 3.

Het is overigen VHC kreupele maar dat maakt niet uit denk ik, je bedoelde het goed.

Prima pot trouwens van 2 kanten erg fysiek en ondanks het gewichtige verschil speelde vhc dat fysieke goed uit.

• Ventje

Ik zit niet te zeiken op de scheids.. ik zeg alleen dat niet fluiten voor een voetfout erg frustrerend is. En dat is mede gevolg van onze bank. Als de reactie komt “hij wil er niet voor fluiten” en de scheids hoort dat en reageert vervolgens naar onze bank. En dan niet fluit is dat niet alleen een verwijt naar de scheids maar ook dat sommige dingen die je constateerd niet op een denegrerende toon moet zeggen. Volgens mij is een valworp (strafworp) waarbij ook de linkerteen van de grond is voor dat de bal is losgelaten een foutieve strafworp, Ik zal mijn reactie aanpassen, wellicht waren het niet allemaal voetfouten, maar toch zeker 2 van de laatste 3 en dan heb ik het niet over de strafworpen in de 1ste helft want toen heb ik niet duidelijk op staan letten…..

Verder ben ik het eens dat ze een goede wedstrijd gefloten hebben. En dat cirkel goals niet altijd goed beoordeeld werden.

• ouwe rot

Hey Ventje,

Het lijkt er wel op dat er geen een koppel meer fatsoenlijk kan fluiten, maar ik denk dat jij altijd maar een verwijt zoekt om je eigen tekortkomingen te verdoezelen. Het is niet erg sportief om altijd maar te zeiken tegen de jongens in het zwart. Voor hun is dit ook een hobby die er elke week weer staan. Zonder hun kunnen wij geen wedstrijd meer spelen. En uiteraard zijn er altijd wedstrijden waar een koppel niet op zijn best fluiten, maar zeg eens eerlijk, speel jij altijd de sterren van de hemel. Ik dacht het niet, anders speelde je wel ergens anders of niet.

Dus wees sportief en kijk eerst eens naar je eigen fouten of naar de dingen die ze van jullie niet hebben gezien en heb dan een oordeel. Niet van die goedkope smoesjes van een voetfout tijdens een strafworp. Ik ken jullie hoekspeler ook en idd maakt hij regelmatig landen. Ik vind dat hier niet altijd voor gefloten kan worden, maar jij weet ook dat dit zo is en kan dit jullie een aantal doelpunten kosten als ze hier wel voor gaan fluiten.

Ik kijk trouwens wel weer uit naar een stevige pot handbal tegen jullie.

Tot snel Ventje en ik zal er ook op letten hoe er dan gefloten wordt.

• Bil

Kijk,

zo zet je een wedstrijd lekker op scherp! Hou ik wel van.

Voor diegenen die écht niets beters te doen hebben op 19 november a.s.: Jupiter speelt voor de beker tegen Loreal 1 om 20:30 in Eersel. De enige eredivisionist die we konden loten, altijd fijn. Misschien goed voor de handbalpromotie in Eersel en omstreken. Niets meer en niets minder.

• Mark Spier

Mijn excuses helderziende. Het is VHC en niet HVC, ff niet goed opgelet.

• bart van kempen

haha wij hebbe t ook niet heel makkelijk getroffen .. mhv 1..

• Pat

Wij (NOAV) staan niet op de lijst..

briefje met daarop NOAV weggewaaid tijdens de loting?? :p