uitslagen Heren regioklasse B ronde 3

• wasbaer

Blerick - Artemis 19-24 (9-13)

De wedstrijd van de gemiste kansen van Blerick

• bart van kempen

swift - hastu 27-25

• Thijs

WD2 - NOAV 26-29

• snelwiek

Snelwiek - Swift Arnhem 28-26

Na een goed begin van de Arnhemmers kwam Snelwiek langzaam dichterbij en zelfs bij rust al met 2 punten voor.

Wedstrijd bleef spannend tot het eind maar deze keer kon Snelwiek de voorsprong in de laatste minuten vast houden.

Heren bedankt voor de sportieve pot.

• Carlos TnT

Loreal-Snelwiek

loreal niet sterk (zeg maar slap) uit de startblokken…. ruststand 10-21 voor jupiter.

jupiter heel erg zwak uit de kleedkamer.. sterker loreal, maar vooral zwakker jupiter

eindstand 29-34 volgens mij.

• Ventje

VHC - Hercules 26 - 21

Vhc erg sterk uit de startblokken en na 20 minuten 10-3 voorsprong. waarna er een dip volgde hercules kwam hierdoor dichterbij. In de tweede helft na kwartier 24-21 maar daarna vhc weer initiatief genomen en de wedstrijd sterk uit gespeeld.

Uiteindelijk duidelijk overwinning, ondanks de 3 (sprong) strafworpen van hercules. echt te belachelijk voor woorden dat deze goed gekeurd zijn, wellicht vanwege commentaar van de bank dat de scheids er nu toch niet voor gaat fluiten omdat ze ons niets cadeau wilde geven…..

• Pat

Na de overwinning op V&L vrijdag in de beker, was het zaterdag een zware pot. In de eerste helft met vlagen ons eigen spel gespeeld, Rust 11-17.. ipv doorzetten, hadden de meeste de wedstrijd van vrijdag nog in de benen. We hadden hier zeker dik kunnen winnen. Aan de andere kant moet ik eerlijk zeggen, chapeau voor de inzet en vechtlust van WD2. Het werd toch even spannend… Voorsprong niet uit handen gegeven, al was het niet altijd even duidelijk wie de winstpunten zou pakken.

• Ook Scheids

Hé ventje,

Wat goed van je dat je dit soort dingen durft te schrijven en dan zo anoniem. Als je dan een vent bent ga dan eens praten na de wedstrijd met de scheidsrechters. Wellicht kan het voor jou erg verhelderend werken ipv hier je frustraties neer te schrijven.! Je blijft deze scheidsrechters toch weer steeds tegenkomen.Ik heb e.e.a gezien, maar met dit koppel hebben jullie echt niet te klagen gehad! Er lopen veel mindere in deze regioklasse rond!

• carlos tnt

Proficiat ventje! Boven alle verwachtingen in. Ik heb al zin in de derby!

Oook artemis zeer goed bezig

• ouwe rot

Beste mensen,

Swift redelijke pot gespeeld tegen een wat zwakke Ha-stu. Wel tegen een sportieve Ha-stu. Naar mijn mening had er veel meer in gezeten dan 2 doelpunten verschil, want het was de eerste helft weer de helft van de gemiste kansen. Maar ja, de eerste overwinning is in de pocket. Nu de rest nog.

Een fijn handbalvrij weekend volgende week en tot over 2 weken.

Greets Ouwe Rot