Uitslagen ronde 3 hoofdklasse A heren

• Six

Helaas staat er nog niets op internet, maar ik wou jullie niet langer in spanning houden. Fortissimo - Achilles is inderdaad een topper geworden, 28-28, dus het gelijkspelletje was nog niet zo gek bedacht. Ben benieuwd hoe de rest het heeft gedaan!

• sjaak

Nieuwegein FHC 34-16

simpel goede dekking en keeper en aanval is altijd wel in orde

• Supersub

VVW-HVBS 33-19

Leuke 1e helft waar het nog gelijk op ging,pijp leeg in 2 e helft voor de boeren.

• Toeter

Aalsmeer 3 - Hurry up 2 10 - 0

• Alejandro

Helaas had niemand de goede winnaar van deze wedstrijd voorspeld:

CSV - Hellas 2 33 - 29

• Tonijn

Ja verbazing alom hier.!

Hellas dat verliest van CSV, dat had ik niet verwacht. Onderschatting wellicht? Of is het toch dat Hellas te zwaar steunt op de spelers van het hoger spelende team?

VVW dat HVBS wegspeelt met bijna die bizare uitslag van 35-20. Toch blijf ik denken dat HVBS geen degradatie kandidaat is!

Hurry-up dat niet komt opdagen, niet geheel onverwachts dat dat een keer ging gebeuren. Hopelijk is het omdat ze geen team op de been konden brengen en niet om ernstige persoonlijke zaken…….

Dat Fortissimo gelijkspeelt tegen Achilles verbaast mij ook. Ik hoor nog steeds weinig signalen over bijzonder handbal van Achilles (ja snel en veel via de cirkel). Maargoed wie weet zit Fortissimo op een dalende lijn.

Dat Nieuwegein wint, dat is niet verrassend. Blijkbaar houden ze het lang vol, gem. 31 doelpunten per wedstrijd maken met vooral snelle breaks. Doen ze goed.

Celeritas versus Vrone, weet iemand dat al? Ik gok op thuisvoordeel, maar na alle uitslagen dit weekend zet ik mijn geld daar niet meer op.

• Alejandro

Ik weet van Celreritas tegen Vrone alleen dat Celeritas gewonnen heeft, stand is mij niet bekend…

• Alejandro

NHV-site geüpdatet

Celeritas - Vrone 22-16