E&O: laffe honden

• Brak

Niet op komen dagen in een landelijke competitie, al is dat met alle respect slechts de regioklasse, is schandalig op zich. Echter voor een gerespecteerde club als E&O, met een voorbeeldfuntie voor alle ambitieuze verenigingen in dit handballandje, is het natuurlijk helemaal schandalig om op de speeldag zelve een team terug te trekken. Vanuit sportief oogpunt naar mijn mening onacceptabel, ookal betreft het misschien voor de grote club zelf slechts hun 3e team en zijn sportieve aspecten dan misschien niet relevant meer? Ik vind het een schande dat een club als E&O op deze manier met de sport, andere verenigingen en ook scheidsrechters om gaat. Geen begrip van mijn kant.

• holgerson

hoop dat het opluchtte……….. Maar wat wil je hier eigenlijk mee bereiken??

• Brak

Dit is toch een discussieforum? Meeste mensen die hier een post maken proberen door middel van hun eigen stelling of mening een discussie te starten, meestal om hun gelijk te halen maar ik in dit geval om van zoveel mogelijk mensen te horen dat ik gelijk heb (want dat heb ik natuurlijk). Verder zou het te opportunistisch zijn hier daadwerkelijk iets mee te willen bereiken, maar ik hoop oprecht dat dit de eerste en de laatste keer was want het is je reinste competitievervalsing.

• Bananen Man

Hoezo competitievervalsing je wint tochgewoon met 10-0

• Waarnemer

Nee bananen man als dat zo was dan was er niet zo;n probleem. Moet volgens mij binnen 3 weken gespeeld worden.

• De Tegen Partij

En wat was de reden van dat niet opkomen dagen dan…….. er zijn nml. zaken die belangrijker zijn als Handbal.

Het lijkt mij nml. sterk dat het NHV zomaar toestemming geeft aan een team om op de speeldag zelf af te kunnen schrijven.

• Kwe Ni

Hallo Brak,

Ik weet niet van welke club je bent maar toch goed dat iemand hier van buiten Reehorst hier over begint.

Ik denk dat dit gewoon kan gebeuren. Waarschijnlijk heeft E&O gewoon een hele goede reden anders keurt, zoals De Tegen Partij correct opmerkt, het NHV de afzegging niet zomaar goed. Maar ja wat kan die reden zijn? Wanneer er immers spelers met 2 meedoen (die speelden die avond ook) waardoor het 3e te krap zou komen te zitten is mijns inziens geen geldige reden. Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd. Misschien betreft het een ernstige zaak, sterfgeval of ongeluk, of iets anders. Heb nog geen reactie van E&O vernomen. Dit is de kans om de situatie te verduidelijken!

Feit is wel dat wij als Reehorst behoorlijk teleurgesteld waren. Eerste thuiswedstrijd in een andere regioklasse (overigens niet door Reehorst zelf bepaald/aangevraagd) is altijd leuk, zeker tegen de nummer 2 van afgelopen seizoen.

EDIT: misschien ben je toch van Reehorst, of toch niet, maar ken ik je alias niet?!

• Angelslo!

Erg niveauloos om dit te lezen! Als het je zo hoog zit, zo anoniem ongegrond schreeuwen geeft weinig verstand en getuigd al helemaal niet van respect!

Tis altijd hoor en wederhoor! Er is afgebeld (dus het is niet een "niet op komen dagen, basisfeit fout), inderdaad op de dag zelf, leuk is voor iedereen anders.

Naast het feit van de niet misse boetes, strafpunten en inhalen wordt dat echt niet “zomaar” besloten! Ook kan ik me wel degelijk de seizoensopeningsteleurstelling van Reehorst voorstellen.

Details ga ik niet geven, aangezien ik zelf geen 3e ben, ik kan je verzekeren dat de reden gegrond is (heeft ook niets met andere teams van doen).

Een eenmalige vervelende gebeurtenis voor vooral het 3e! En indirect daardoor ook voor de tegenstander en scheidsen en publiek.

Wees gerust, de rest van het seizoen komt het 3e gewoon, succes met spelen meneer “brak”, proost!

Je bent overigens van harte welkom in Angelslo, mocht je hier spelen!

• harry

Ik sluit me volledig aan bij hetgeen gezegd door angelslo.

het is vervelend voor de tegenpartij etc, maar zoiets wordt vast weloverwogen beslist.

Maar ja het is nou gemakkelijk iets te roepen, zonder twee kanten van het verhaal te weten.

Je bent geen journalist zeker Brak, maar zowel dan ben je een riooljournalist.

• Taketree

Lekker bezig BRAK!

Zo kennen we je weer……;-))