Corruptie competitie, Dames eredivisie

• waarom

Dames van Nieuwegein spelen niet omdat ze te weinig speelsters hebben/ hadden voor de wedstrijd vanavond tegen en in Dalfsen (AD van 20 Oktober), dit schijnt tegenwoordig te mogen. Op aanvraag je wedstrijden spelen, gelukkig speelde Hellas wel bij Kwiek, terwijl die ook allerlei redenen konden bedenken/ verzinnen om niet te spelen (kost ze gewoon 1 puntje). Wanneer wordt deze schijnvertoning van een competitie gestopt. Frustreert het NHV dit op deze manier om de competitie in te perken, ook terug naar 10 ploegen of moeten verenigingen eens wat meer met elkaar gaan overleggen om dit soort zaken een halt toe te roepen. Er is ook een technisch directeur aangesteld, misschien kan hij wat betekenen, ik denk het niet. Misschien hier eens wat mogelijkheden aandragen hoe deze schertsvertoning te stoppen?

• daarom

deze topic is al aan het begin van de competitie gestart

zie: het begint weer met competitievervalsing

• speculaatje

Tsja, als het NHV zonder overleg met de betrokken vereniging ineens doordeweeks een wedstrijd gaat inplannen…. Maar dat de competitie een puinhoop is, ben ik met je eens.

• gewoon toeschouwer

Handbal Academie speelt niet omdat de dames te moe zijn (wedstrijd tegen Fortissimo). Wat is het verschil?????

• jopiedewit

het is 1 grote corupte bende bij het nhv oftewel rije louw, ja weer rije hoe kan de wedstrijd van delfsen tegen nieuwegein niet doorgaan. ja wat is en was de reden, ze moeten naar school en de meiden van nieuwegein die werken, ben blij dat alle speelsters van de eredivisie werkloos zijn, want stel je voor als die allemaal naar school of werken moesten. ben benieuwd wat hier de gevolgen van zijn, absurt dat dit zomaar kan en dat rije louwtje daar zomaar goedkeuring aan geeft.

• gewoon toeschouwer

Wedstrijd had helemaal niet op dinsdag gespeeld hoeven te worden.

• jopiedewit

had afgelopen weekend ook gespeeld kunnen worden, of mag dat niet omdat het hele weekend eruit ging. was het al niet eerder dat quintus tegen dalfsen niet speelde ivm een super internationaal toernooi bij sew. ook toernooi'tjes krijgen voorrang op de competitie (werk, school,en rust)

• Ben Spaai

Eigenlijk zou ik niet moeten reageren, maar wanneer ongenuanceerde, beledigende en vooral onjuiste beweringen publiekelijk worden uitgesproken kan ik niet anders dan diegene die hier op het forum lekker anoniem hun gal spuwen uit te nodigen om hun grieven eens face-to-face met mij en mijn medewerkers te bespreken. Ik stel daarom voor om vrijdagmiddag 27 november onder het genot van een kop koffie eens met elkaar alles wat men maar wil bespreken te bespreken. Vanaf 14.00 uur staat de koffie klaar! Maar wel even aanmelden via b.spaai@handbal.nl. Ik ben benieuwd ….. En, oh ja, bij 25 deelnemers sluit ik de inschrijving.

Met groet!

Ben Spaai

• jopiedewit

de waarheid is hard, heel hard…….misschien moeten jullie eens om de tafel gaan zitten met de trainer/aters van de eredivisie dames, weet zeker dat deze wel komen.

• Ben Spaai

Als het lef zou hebben om te komen, maar dat heb je blijkbaar niet, laat ik je een presentielijst zien van een bijeenkomst over o.a. Handbalacademie waar de trainers bij aanwezig zijn geweest. Maar, vertel eens wie JIJ nu bent! Misschien kan ik, als ik dat weet, je opmerkingen beter op waarde schatten.