Heren 1 divisie rond 7

• Kiekuhmgooaaaan!

Round 24.10.2009 - 25.10.2009

—————————————————————

Internos - FIQAS/Aalsmeer 2

Denk aalsmeer met een puntje of 6 verschil, ik wil nie steuken in een goed huwelijk, maar ik vraag me af of groene ster

geen bruinsig gat achter laat aan het einde van het seizoen. voordat het een ploeg is!

DSS - Hercules

lommen, masmeijer, jorna maken daar het verschil

TB Europe/MHV - Kras/Volendam 2 -:-

Volendam maakt het iedereen vrij lastig, ook MHV maar niet lastig genoeg de overwinning glipt net uit hun handen, die verkensbloazen daar ook, zo glad als un (p)aal(ing)

Red-Rag/Tachos - Venus/Nieuwegein

tachos winning mood, dacht ut nie oranje hemden gewoon 2 punten naar nieuwegein gok ik zo

AHV Swift - PSV -:-

Het kan vriezen en het kan dooien, een kwartje op zijn kant. gelijk spelluke

Pals groep/E&O 2 - Vos Investment/Lions 2

de jonge bloedhonden van Lions

Eurotech/Bevo 2 - White Demons

ik ga op de limburgers

• Gerard B

Aalsmeer veegt de vloer aan met de brabanders. Aalsmeer wint

DSS - Hercules

Hercules is een maatje te groot voor DSS.

Kras/Volendam het lelijke eendje van de eerste divisie, dat niet zou kunnen handballen. Het tegendeel is mij inmiddels bewezen. De pallingeters verliezen dan wel veel, echter is er nog geen ploeg geweest die het is gelukt de Volendammers compleet van het veld af te schieten. Sterker nog,hoog genoteerde teams kunnen met hakken over de sloot punten over houden aan deze duels. MHV zal nipt winnen… al is het alleen maar doordat het smerige goedje “hars” niet gebruikt mag worden.

De mannen uit Nieuwgein zullen geen problemen hebben met de waalwijkers

Swift wordt zwaar overgewaardeerd. Ik vind Swift niet eens kanshebber voor de titel… Ze kunnen leuk blijven meedoen in de top maar gaan het de concurrenten niet moeilijk maken. PSV presteert beter als ik had gedacht, en ook de overwinning op E&O kwam voor mij ook onverwacht. PSV rolt Swift op.

Ik heb de Lions nog niet zien spelen, maar ze staan boven aan….. wie ben ik om te zeggen dat zij dit weekend geen punten meenemen naar Limburg…

Ik heb White Demons nu 2 keer zien spelen en ze kunnen mij niet echt boeien. Misschien kan er zelfs gezegd worden dat White Demons “bijna” het slechtste handbal van de eerste divisie speelt…. Toch staan ze er niet “super” slecht voor aan de ranglijst te zien, en dat verbaast mij. White Demons gaat deze competitie nog flink door de mand vallen. BEVO zal zich terug moeten vechten in de competitie en dat begint dit weekend.. Bevo wint

• rotjeknor

Internos - Aalsmeer

Internos is geen titelkandidaat, ligt niet aan de spelers, ligt aan de trainer/coach. Aalsmeer wint dus, want bij Internos is het een puinhoop.

DSS - Hercules

Hercules goed op dreef en zetten dat voort tegen DSS. Hercules wint dus.

MHV - Volendam

MHV in de winning mood sinds afgelopen weekend? Met het thuisvoordeel sowieso, MHV wint.

Tachos - Nieuwegein

Tachos doet het niet verkeerd, maar Nieuwegein is te ervaren en titelkandidaat en zal ruim winnen.

Swift - PSV

Swift titelkandidaat, PSV niet te onderschatten outsider met fris, aanvallend en snel spel, kan niet echt een duidelijk onderscheid maken. Gelijkspel???

E&O - Lions

Lions gaat, ondanks dat ze niet kunnen promoveren, meespelen om het kampioenschap en wint in Emmen.

BEVO - White Demons

Gaat BEVO eindelijk weer eens winnen? daar is dit weekend toch echt een niet te missen kans voor. Die zullen ze wel pakken, toch?

• Tjonge

Internos - Aalsmeer

Aalsmeer is de betere ploeg. Als Aalsmeer gewoon de gehele wedstrijd op tempo gaat spelen dan gaat Internos het niet bij houden. Kleine winst voor de jonge ploeg van Aalsmeer.

DSS - Hercules

DSS is echt heel zwak. Hercules vorige week met de schrik vrij gekomen met dank aan de Scherhages! Hercules zal het dit keer op eigen kracht doen en wint met 6 verschil.

MHV - Volendam

MHV buit het thuisvoordeel uit! MHV zal alleen thuis punten pakken dit seizoen…. Volendam verliest weer….

Tachos - Nieuwegein

Tachos gaat voor een stunt zorgen!! Nieuwegein zal meegaan in het spel van Tachos. Erwin Jansen houdt de punten in Waalwijk.

Swift - PSV

Ik weet inderdaad ook niet ofdat Swift wel titelkandidaat is. Maar ik zou ook niet weten wie het dan wel is in deze divisie. Ploegen liggen dicht bij elkaar zo ook deze twee. Ik ga voor een klein stuntje van PSV. De Arnhemmers zullen zich verslikken na de overwinning op Aalsmeer en kunnen ze de lijn niet voortzetten.

26-28 voor PSV

E&O - Lions

Als E&O niet te veel achter op wilt raken zullen ze nu toch een keer punten moeten pakken. Dit gaan ze ook doen. Lions spelen een slechte wedstrijd dit weekend. 32-29

BEVO - White Demons

Voor Bevo geldt hetzelfde als voor de mannen van E&O. Bevo gaat ruim winnen.32-24

• Febo

Internos - Aalsmeer

Gelijkspelletje. Internos kan net mee op ervaring

DSS - Hercules

Hercules wint makkelijk ik denk dat DSS geen punten meer gaat pakken… en terecht ik gun het ze ook niet ook daar in heemskerk

MHV - Volendam

Ik las weer in het wedstrijdverslag dat er verschillende spelers uit heren 1 meededen bij volendam. Scherhage scherhage vonden dit ook niet eerlijk en daarom hebben ze vorige week volendam puntloos gelaten.spelers uit het eerste meenemen heeft diet weekend geen zin want die schieten het wandrek van de muur als ze geen hars mogen gebruiken. Dan kan rene megens weer een uberobjectief stuk schrijven

(hij heeft alweer een schitterende redding verricht, ze werken als romeinse slaven, hij snijdt door de verdediging alware hij powerhandballer rik van boxtel himself was, na een slimme lichaamsschijnbeweging, hij beweegt zich als een minimuisje, met een prachtig boogballetje, balmagneet in zijn voeten) Om over het verleden nog maar niet te beginnen. Volgens mij is hij ook de persoon die het harsloze circus in de oostbrabant omschrijft als ‘sambahandbal’

Ik maar denken dat de grootste flapdrollen in Mill de beheerder, de gemeente, richard ‘bondscoach’ louwers en uiteraard het zeikende publiek waren, maar blijkbaar spant de locale freelance journalist de kroon. Ik zou hem nog uit de redactie van mijn middelbare schoolkrant schoppen. Maargoed MHV wint wel

Tachos - Nieuwegein

Tachos kent het woord stunten niet en gaan er na een verrassende kleine nederlaag van vorige week weer ouderwets hard af..

Swift - PSV

Swift red het omdat job weer richting zijn oude niveau komt. Hij is een broodnnodige versterking voor swift

E&O - Lions

E&O leuk team dat net te kort komt. Lions komt weer netaan met de winst weg. Wanneer gaan deze jongens eens een tegenstander kwijtspelen

BEVO - White Demons

Tja Bevo uit altijd lastig. Zeker als die vervelende jongens uit panningen dan ook van dat smerige spul aan die bal gaan smeren. White demons wensen de handen niet vuil te maken en nemen een verlieswedstrijd dan ook voor lief.

• Jozef

nternos - Aalsmeer

Aalsmeer makkie!!!!

DSS - Hercules

Deze punten zijn voor hercules maken sterke indruk.

MHV - Volendam

MHV thuis tjah je raad het al, winst mhv

Tachos - Nieuwegein

Nieuwegein makkelijk.

Swift - PSV

Waarom zou swift geen titelkandidaat zijn??? ik denk 5 verschil voor de Arnhemmers

E&O - Lions

E&O thuis gelijk spelletje.

BEVO - White Demons

Bevo lijkt mij W-D is echt een van de zwaksten!!!!

• Volendammer

Viel wel mee hoor met die spelers van het eerste team… Jasper Adams doet nog wedstrijd ervaring op na een periode waarin hij geen wedstrijden speelde. Bastiaan Dorenkamper kwam pas 7 minuten voor het einde in actie, maar heeft door de heren Scherhage heeft hij nog geen 5 minuten in het veld gestaan…..

• #4 - Barry

Even weekje weggeweest, nu weer in vol ornaat terug en aan de reactie.

Ook in goede huwelijken wordt geruziet - maar komt het nog goed in dit geval? Aalsmeer 2 met jonge ploeg en overall meer in huis dan de gasten in Etten-Leur: wederom lege handen voor de thuisploeg, zuur nietwaar?

DSS - Hercules

Dhr. Kersten, heb je nog een verrassing achter de hand? Niet in deze wedstrijd: roemloze overwinning voor Hercules, de ploeg die langzaam de vorm uit de (Achilles)hiel begint op te diepen.

Volendam met inderdaad een onderschatte, leuke ploeg - doch allen harshandballers. Daardoor een overwinning voor MHV en maandag weer een bruisend stuk om te lezen, vol denderende Rik van Boxels, trillende tribunes, spannende spanningen en swingend sambahandbal. Och, als ‘t meer leden voor handballend Nederland oplevert dan is het misschien wel goed; daarnaast werken dit soort stukjes op maandagmorgen altijd op m’n lachspieren, en dat is helemaal beter natuurlijk.

Tachos verbaast, maar niet voor niets een goede trainer weten te strikken die de trein nog redelijk op de rails weet te houden. Knap. Toch deze week een tussenstop en NS heeft vertraging, daardoor duidelijke overwinning voor Nieuwegein, dat toch even wat sterker is.

PSV met leuk handbal maar nog niet echt zware tegenstanders weten te verslaan. Swift reken ik wel tot deze zwaardere jongens. Duidelijke overwinning voor de thuisploeg, waar de locomotief langzaam wordt gevuld met kolen en de machinist de snelheid hoger weet te krijgen dan Jan bij PSV.

Wordt dit dan het eerste verlies van onze kersverse koploper? Ik denk het wel. De Lions verslikken zich in een ploeg die wel van een open dekking houdt; de schotkracht van de Lions stokt en hun spelletje wordt doorzien. Ach, wat doet het er ook toe, in een opleidingsploeg nietwaar!?

De Limbo's met de sterkere ploeg, de hars, de handbalhal, het (wel leuke) publiek en een echte Eu als roerganger: duidelijk dat White Demons er niet aan te pas komt dit weekend.

Veel handbalplezier allemaal!

• (Duim)-Zuigertje

Internos - Aalsmeer 2

Aalsmeer heeft tot op heden nog géén uitwedstrijd verloren. Waarom nu dan wel ?????????

Internos is verdedigend (incl. keeper) dit keer de mindere.

Nipte overwinning mee naar de bloemenveiling. Of spelen ze daar niet meer ?>:D<

DSS - Hercules

Aanvallend komt DSS nog wat te kort.

Punten gaan mee in het tasje van Haagse Harry.

MHV - Volendam 2

De boys uit Volendam hebben de hele week al snot aan de handen en laten geen aaltje “glippen”.

Dus dat de Millse verkensbloazen daar zo glad als un (p)aal(ing) zijn is niet de reden van hun verlies.

Nee, het is het gebrek aan een goede verdediging en dito keeper dat de punten NIET mee gaan naar N.H.

vraag:

Waarom heten al die meskes in Volendam toch Aaltje ?

Tachos - Nieuwegein

Nieuwegein

Swift - PSV

Wat Volendam mist, hebben ze in Eindhoven wel.

Desondands gaan de punten mee naar het getergde Arnhem.

E&O 2 - Lions 2

Zelfs E&O 1 heeft tegen de jonge bloedhonden van Lions geen kans.

Bevo 2 - White Demons

Gelijk opgaande strijd die nipt door de thuisploeg wordt gewonnen.

• droopy

Internos - Aalsmeer 2

Tja.. dikke buiken vs jonge snelle mannetjes.. Verdedigend zal het best goed staan bij internos aangezien je toch niet uit hoeft te stappen. Aalsmeers speelt op de doorbraak. In de omschakeling verwacht ik een ander verhaal en zal Aalsmeer de meerdere zijn. De punten gaan naar Noord Holland met 27-30

DSS - Hercules

Hercules kan de verwachtingen van het begin van het seizoen nog steeds niet waar maken, maar toch is het een ploeg waar ook toppers makkelijk punten tegen kunnen verliezen. Degradant DSS zal het Hercules niet al te moeilijk maken. 20-30

MHV - Volendam 2

Zijn onze Millse supermannen opgewassen tegen het geweld van Volendam 2? Ik kijk al uit naar het stukje in de krant maandag. MHV pakt namelijk de punten door het harsloze sambahandbal. De lijn naar boven is ingezet en ze gaan geen wedstrijd meer verliezen.. ok terug naar de realiteit. De enige punten die MHV zal gaan pakken zullen thuis zijn, jammer genoeg degraderen ze hierdoor niet. Volendam scoort er toch behoorlijk op los, helaas krijgen ze er steeds net wat meer tegen. De Volendamse scoringsmachine zal in deze wedstrijd haperen en MHV wint in een slechte wedstrijd met 24-20

Tachos - Nieuwegein

Tachos bijna punten gepakt bij Lions vorige week.. De ploeg is nog te nieuw en mist de ervaring nog om het echt af te maken. Tegen Nieuwegein hebben ze dit keer geen kans, ook al kunnen ze bijna de gehele wedstrijd goed volgen. Nieuwegein wint met 26-28 met twee doelpunten in de laatste minuut.

Swift - PSV

PSV heeft er weer wat bonuspunten bij na vorige week. Swift deed wat het moest doen. In deze wedstrijd heeft PSV geen kans, ook al spelen ze best leuk handbal. Swift zal gebrand zijn om goed te spelen. Je weet het maar nooit, misschien zit er wel een sponsor op de tribune.. 28-23

E&O 2 - Lions 2

Lions 2 maakt het zich toch steeds weer onnodig moeilijk. Elke wedstrijd gaat maar met een paar punten naar de ploeg uit Limburg. Ook dit keer zullen ze aan het langste eind trekken. De spelers uit E&O1 die mee doen zullen geen verschil maken. Ik verwacht een leuke wedstrijd. 29-31

Bevo 2 - White Demons

Bevo duidelijk sterker dan WD. De eerste 10 minuten moeten onze bandenplakkers nog even wennen aan het klevende goedje op de bal. Bevo 2 wint met 27-23.

Veel plezier allemaal dit weekend