Hoofdklasse A voorspelling

• blablabla

Toch even reageren op deze nonsens. VVW-LHC is een zeer sportieve wedstrijd geworden. Dat gezemel over te hard, zeker een paar keer goed van VVW verloren blabla? Er zijn veel teams nog veel harder, maar het is natuurlijk wel uitdelen en incasseren en niet alleen uitdelen en dan mekkeren als je eens wat terug krijgt.

Overigens verrassende uitslagen:

DOS maar net aan gewonnen, HAVAS verliest weer (dipje??), ZAP wint van Borhave…

• simon

Zap heeft ook een jonge snelle ploeg

• Danielle

Ben ik het wel mee eens. Als je zelf kunt uitdelen, moet je ook kunnen incasseren… Handbal is een harde sport en als het niet gemeen gebeurt (er is dus wel een verschil tussen hard en gemeen) moet dat gewoon kunnen!

• boom

In de laatste verslagen die over de wedstrijden tegen VVW zijn geschreven, staat niks over het harde spel. Er staat dat ze gewoon beter waren! Van mij mag het allemaal wel wat harder!! Als je je tegenstander gewoon frontaal op tijd en hard aanpakt dan is er niks aan de hand. Nu laat iedereen zich aan alle kanten voorbij lopen en gaat dan op het laatste moment aan de noodrem trekken!!!!

Bij de way big suprise, zap, ga binnenkort toch even een kijkje nemen.

Weet iemand trouwens wie VOC 2 is???

• boom

Iedereen kan wel inpakken toch, VOC 2 word kampioen??!!!!

• Barend

Dat is volgens mij het tweede team van T+A VOC. Het eerste speelt in de eredivisie en zijn de laatste twee jaren kampioen van Nederland.

• blabla

hhhuuuu VOC2?? hahahaha