Hoofdklasse A voorspelling

• jaja

—————————————————————

Borhave - ZAP

GIBO Groep/Kwiek 2 - Havas

Nieuw Heeten - DOS

DTS'48- VZV

VVW - Auto van Ewijk/LHC

Westsite - T+A/VOC Amsterdam 2

Wat denken jullie?

• blabla

Borhave wordt leuke wedstrijd

Havas met ruime cijfers

Dos zonder twijfel

VZV = jonge ploeg moet lukken

LHC (wel goede scheidsrechters nodig)

Westside zorgt voor een verrassing (voc voelt zich nu al te onoverwinnelijk (lees de verslagen) gaat ze de kop kosten)

• ballenmeisje

blabla verklaar je nader bij : LHC wel goede scheidsrechters nodig?

• blabla

vvw is een zeer harde ploeg, zie alle verslagen van vorige jaar maar bij iedere tegenstander. Als je dan een goede scheids hebt, die dit grove spel correct bestraft is LHC de winnaar

• tsja

Borhave - ZAP

GIBO Groep/Kwiek 2 - Havas

Nieuw Heeten - DOS

DTS'48 - VZV

VVW - Auto van Ewijk/LHC

Westsite - T+A/VOC Amsterdam 2

Zeg blabla, op welk verslag basseer jij het dat VOC nu al naast hun schoenen loopt………, ik zit ze even te lezen net omdat je mij natuurlijk nieuwschierig maakte maar ik kan hier nou niet echt uithalen dat deze ploeg naast hun schoenen loopt ? Waar basseer je het op ?

Borhave pakt de punten / Zap blijft zwemmen

Nieuw Heeten ( geen Hars ), DOS gaat met de punten ervan door maar als Nieuw Heeten een antwoord heb op de nr 10 van DOS kunnen ze misschien nog voor verrassing zorgen

DTS'48 thuis nog ongeslagen hebben knap van ZAP gewonnen. Zal wel spannend worden maar uiteindelijk blijven de punten bij DTS'48

VVW - zullen dit seizoen thuis geen punten laten liggen winst voor VVW

Misschien dat het geluk van Kwiek 1 over is gesprongen op Kwiek 2 en gaan ze er met de punten vandoor, maar zonder geluk word het toch HAVAS.

Westsite - VOC denk toch dat de jonge meiden van VOC er met de winst vandoor gaan maar altijd leuk Amsterdam vs Amsterdam

• boom

blabla heb je ooit wel eens een wedstrijd gezien van VVW??? Ze winnen echt niet alleen doordat ze hard spelen hoor!!!

• blabla

Lees alle verslagen van vorig jaar maar bij alle teams, dan weet je dat ze (veel te) hard spelen en weinig handballen.

• pffff

Borhave - ZAP (borhave wint, jonge snelle ploeg. Gaat zeker voor verassingen zorgen)

GIBO Groep/Kwiek 2 - Havas (Havas wint, kwiek is nogsteeds zoekende naar de vorm aan de uitslagen van afgelopen week te zien)

Nieuw Heeten - DOS (Dos neemt absoluut de punten mee naar huis)

DTS'48 - VZV (dit is een lastige. DTS'48 wil zich bewijzen na de blamage bij VOC. Toch denk ik dat VZV met nipte cijfers wint)

VVW - Auto van Ewijk/LHC (VVW wint)

Westsite - T+A/VOC Amsterdam 2 (altijd leuk een Derby. VOC neemt de punten mee naar huis)

Om nog even terug te komen op VVW - LHC. Het is inderdaad zo dat VVW een harde ploeg is, maar de hoofdklasse staat erom bekend hard te zijn. Veel ploegen verschuilen zich onder het harde spel van VVW, maar zij zijn echt niet het enige team die hard spelen. VOC en DOS spelen net zo hard en als je in de eredivise kijkt, kun je niet om het harde spel heen. Mensen moeten eens stoppen met dat gezeur over hard spel en gewoon genieten van een goede pot handbal!

• opbouw

waarom denkt iedereen dat Borhave van Zap wint?

heeft zap zo'n slechte indruk gemaakt? of borhave vergeleken met vorige jaren zo goed?

• tjonge

Hoezo hard spel, volgens mij heeft VVW tegen teams gespeeld die nog een tikkeltje harder en gemener zijn. De heren en dames in het zwart bepalen uiteindelijk wat toegelaten wordt in het spel en wat niet. Beetje jammer dat VVW zo word neergezet.

Volgens mij heeft VVW vorig jaar door goed, snel en technisch handbal ruim gewonnen van LHC. Ik hoop dat ze dat morgen ook weer doen en dat er een mooie pot handbal te zien is en dat het een visite kaartje mag zijn voor de handbal.