Blerick - Artemis
Artemis is toch iets sterker gestart als verwacht, zal inderdaad een vrij fysieke pot worden. Blerick heeft echter thuis voordeel en wil de eerste punten binnen gaan pakken. Hoelang blijven de mannen van Artmis punten sprokkelen en bovenin meedraaien? Ik verwacht een spannende pot, waar Blerick eindelijk is zal gaan laten zien wat handbal is. Echter, er zijn blessures, en er moet een inhaalwedstrijd gespeeld gaan worden voor Blerick? Artemis moet hier eigenlijk gaan winnen gezien dit feit. Echter, Blericks eerste punten na een slechte pot van beide partijen: 18-17
Swift Helmond - Ha-Stu
Gepost door: Pat ()
Datum: 20 oktober 2009 14:14
“Swift zal denk ik de gehele wedstrijd een kleine voorsprong hebben van 3-4 goalen”
Ik verwacht niet dat helmond de hele wedstrijd 3-4 goals voor zal staan, het begint namelijk altijd op 0-0, tenzij de scheidsrechters natuurlijk anders beslissen. Des al niet te min verwacht ik dat Ha-Stu het de helmonders niet erg lastig zal gaan maken. De studenten zullen gebrand zijn op de eerst punten, de helmonders echter op de eerste thuisoverwinning van dit jaar! En die zal er ook zeker komen gezien de goedmaker pot afgelopen weekend (gelijkspelleke uit). Helmond slaapt deze week echter niet, en met de nodige suporters, ook ik zal er bij zijn, zullen ze hier wel een overwinning gaan behalen. Helmond heeft neit alleen een basis, maar ook een bank die fatsoenlijk kan handballen, dus dat komt wel goed. 27-20
White Demons 2 - NOAV
White demons laat dit jaar nog niet veel indruk achter, NOAV is aardig goed gestart. 2 gelijkspellekus is een aardige binnenkomer, zullen echter een keer de volle mep willen pakken. WD is nog puntloos, en zal thuis ook gebrand zijn om punten te pakken tegen de promovendus uit Limburg. NOAV heeft een goede ploeg, en zal daverend starten. White demons komt in de 2e helft echter goed terug en gaat voor het 3e gelijk spel zorgen van NOAV. 22-22
Loreal 2 - Jupiter'75
Loreal eveneens nog geen sterke indruk. Waar is dat klasse team van vorig jaar? de eerste competitie helft was toen beduidend beter. Het 1e zal ook mogen handballen, dus het wordt weer afwachten. Jupiter 75 echter titelkandidaat, en heeft al aardig gebald afgelopen week tegen het versterkte Snelwiek. Gaan ze het de mannen van Loreal moeilijk maken? Ik verwacht een gelijkopgaande pot, waarbij Jupiter de titelkandidatuur duidelijk gaat maken. Veel goals in een snelle wedstrijd waar fair gespeeld gaat worden. 29-31
Snelwiek - AHV Swift 2
Snelwiek heeft een moeilijk programma gehad, en Swift 2 op bezoek is ook niet even makkelijk. Echter, Snelwiek heeft hier het thuisvoordeel, en Swift mag tog een flink stukske rijden om punten te gaan sprokkelen. Ik verwacht dat Snelwiek met de boomlange opbouwers als versterking hier een goede indruk achterlaat en Swift arnhem weer naar huis stuurt met een minder leuke boodschap. 26-22
VHC - Hercules 4
Eveneens een spannende pot in valkenswaard te vinden. Hercules 4 een degelijke ploeg, kan goed handballen. VHC boven verwachting goed aan het handballen. Hoelang gaan ze dit volhouden? Of is het team er eigenlijk alleen maar beter opgeworden zonder Baats ea. Ik kan het nu nog neit zeggen. Hercules 4 moet een flink stuk rijden, maar het is nog steeds moeilijk te voorspellen wat dit voor wedstrijd gaat worden, en waar VHC nu op dit moment staat. Ik zeg dat VHC voorlopig nog wat punten gaat pakken. Nieuwe kopman, of net niet op doelsaldo? 25-22