Voorspellingen regio klasse C 24/25 okt

• Heineken

Hercules 3 - Westlandia

Hercules tegen Savosa als team een totale Off Day! Neemt niks af van de prima wedstrijd die Savosa speelde (compliment).

Hercules gaat dit rechtzetten en helaas voor Westlandia moeten zij eraan geloven! Winst voor Hercules.

DWS - U.S.

Ik ga voor een gelijkspelletje

Unitas'63 - Saturnus'72

Wie het minste hinder van blessures heeft, die wint. Nipte overwinning Unitas.

HWC - Saturnus

Hebben de mannen uit Leiden na zondag de juiste vorm te pakken? Voor de competitie leuk als ze de punten pakken.

Nou Jantje, ik zal na vrijdag mijn voorspelling missschien even bijstellen….

EHC - Savosa

EHC in de hoek waar de klappen vallen???? tegen Savosa moeten ze uit een ander vaatje tappen als tegen Heerle(oja en Saturnus). Savosa gaat het EHC erg lastig maken. Nipte overwinnig toch voor EHC.

Snelwiek 2 - Heerle

Heerle heeft de smaak te pakken, Snelwiek nog niet! Punten voor Heerle

• De Tegen Partij

Hercules 3 - Westlandia

Hercules Off day vorige week? of kunnen de oudjes het niet meer bijbenen als het tempo omhoog gaat:S

toch wint hercules vandaag vrij gemakkelijk met 10 verschil

DWS - U.S.

Ik heb U.S. nog steeds niet zien spelen, moet afgaan op de verhalen, denk wel dat zij kunnen winnen van DWS

Unitas'63 - Saturnus'72

Kan alle kanten op houd het op een gelijk spel alhoewel ik liever win(:P)

HWC - Saturnus

HWC, nog iets kunnen vinden over Saturnus zodat ze protest aan kunnen tekenen (td)? Hoop en denk dat Saturnus wint.

EHC - Savosa

Is EHC hersteld van de KO die Heerle haar vorige week uitdeelde en staan alle neuzen weer in de zelfde richting? Savosa moet haar koppositie bewijzen, dus de druk ligt bij hun. geef EHC de betere kansen, kleine overwinning

Snelwiek 2 - Heerle

Heerle na vorige week toch wel de grote favoriet is deze match, kleine overwinning voor de mannen uit Wouw

• Moi!

Kun je ook wc-papier meenemen, ik moet altijd schijten voor de wedstrijd! X(

• DWS

MORGEN 21 UUR EEN WEDSTRIJD DIE BEST WEL EENS BEPALEND KAN WOREN REGIO C OM MEE TE DOEN VOOR PROMOTIE

DWS - US

DENK EEN OVERWINNIG VOOR DWS TENSLOTE SPELEN WE THUIS EN IS DE HELE ZAAL AFGELADEN ER IS NA AFLOOP EEN GIGANTIES FEEST DISCO VOOR LEDEN EN NIET LEDEN

DE RATELS ZIJN IN GROTE GETALEN AANWEZIG.

WENS MET MET NAME DE SCHEIDSRECHTER VEEL LUCHT TOE ZULLEN HARD MOETEN FLUITEN ZO IS DE ERVARING LAASTE KEER 1100 MAN AANWEZIG

• Heineken

En na de wedstrijd zijn ze alle 1100 stil……..

• dws

hebben jullie dat us dan zo hoog zitten

zellf ben ik verbaast dat hercules niet gewonnen heet van savosa

heb di oudjes toch weg hoog zitten is altijd heerlijk handballen geen gezeik maar lekker ballen dus oudjes kom op en verras in die regio eens

• (Duim)-Zuigertje

Hercules 3 - Westlandia

Als je in Ridderkerk niet kan winnen,

Als je van de (toekomstige) middenmoter uit Barendrecht niet kan winnen,

Moet je ook hier maar niet winnen en de punten delen.

DWS - U.S.

We zullen zien of Schiedammers hun grote mond kunnen waarmaken.

Bij U.S. zitten allemaal (import) Amsterdammertje en die hebbben van ouds al een grote mond (dat moeten ze bij DWS vanuit het verleden toch wel weten).

Voorlopig ga ik als import ………………………. voor DWS. Die zijn nu eenmaal “breder”.

Unitas'63 - Saturnus'72

Aanvallend is Saturnus gemiddeld 5 doelpunten per wedstrijd beter.

Verdedigend maakt het niet uit.

Unitas heeft het thuisvoordeel.

Het valt of staat dus met de vorm van de dag.

Gun de boys uit Maassluis dit keer de punten.

HWC - Saturnus

Als de haringkoppen spelen zoals tegen Ventura (beker), krijgt BillC helemaal gelijk.

Als ze hun snelheid benutten, gaat BillC op de B…..

In ieder geval heeft het publiek recht op een WEDSTRIJD heren !!!!!!!!!!!

Denk dat HWC ook na dit weekend de 1e plaats blijft delen met …… ???????

Hoewel ze in Leiden wel weg weten met haring ………, wordt de wedstrijd in de HEL van Vlaardingen gespeeld.

Verder commentaar overbodig.

EHC - Savosa

Na 2 simpele wedstrijden moet Savosa nu aantreden tegen een ploeg uit de Sub-top.

Na deze wedstrijd zal blijken dat de Barendrechters niet helemaal (helemaal niet) in de top thuis horen.

Krijg zomaar 21 - 19 “door”.

Snelwiek 2 - Heerle

Heerle komt in Rotterdam even 2 punten halen en …

werken aan het doelpunten gemiddelde.

• Wouter

Je doet je naam wel eer aan ;)

Hercules-Westlandia -> Gok op Hercules met nipt verschil

DWS-US -> Spannende wedstrijd, geen idee wie er wint

Unitas-SaturnusRkerk -> Saturnus

HWC-Saturnus -> HWC

EHC-Savosa -> Kan denk ik beide kanten op, hoop dat we 3e overwinning op rij kunnen binnenslepen, wordt spannend!

Snelwiek-Heerle -> Heerle

• De Tegen Partij

Nee want er is Dommelsch en dat lusten de 020'ers graag, 12 man vieren feest

• Texas Finest

Heineken Schreef:

——————————————————-

> En na de wedstrijd zijn ze alle 1100 stil……..

Heineken, de heerlijk heldere handbalforum-huilie…

DWS wint na een leuke en uiteindelijk toch ook spannende pot (hebben met tien doelpunten voorgestaan) met 30-26.

US heeft een aantal aardige handballers rondlopen. Deze waren echter niet in vorm tegen het collectief goed spelende DWS. In de eerste helft waren de Amsterdammers dan ook de onderliggende partij. Toen DWS na een zeer sterk begin in de tweede helft op een voorsprong van tien doelpunten kwam, begon de Amsterdamse motor pas te draaien met behulp van hun boomlange cirkelspeler. Het verschil werd terug gedrongen tot twee doelpunten, maar de talenten uit Schiedam lieten zien een jaartje ouder en dus ook wijzer te zijn, en wisten daarom de wedstrijd in hun voordeel uit te spelen.