uitslagen Heren regioklasse C 17/18 okt

• tet

Jammer dat het medium zo schrijf, over het Zuid-Hollandse scheidsrechterskorps is het niet zo dat Zuid-Holland de afgelopen jaar de meeste koppels heeft geleverd naar de hoofdklasse toe en zij het allemaal goed doen daar. Als je dan als koppel niet in aanmerking komt om te promoveren, ga je eerst als huilebalkend je gelijk halen als dat niet lukt ga je naar Brabant om te fluiten.

Het is echter wel zo dat er slimmer gekeken kan worden naar de indeling maar goed als je na aanschrijver ben zit je ook in de commissie en kan je regelmatig je zelf te hoog laten indelen.

zo heeft alles ze voordelen toch in dit land

Maar schrijven dat het zuid Hollandse korps slecht is, nee dat is dus pure onzin.

• Trainer75

Het is inderdaad stil t.o.v. heren Savosa. Ik begrijp de kritiek ook niet helemaal, want het is gewoon een goed team wat al jaren samen speelt. Een aantal jaar heb ik tegen ze gespeeld in de 1e klasse en paar jaar zag je dit team groeien. En dat er een paar temperament volle jongens tussen lopen…lekker belangrijk. Die gasten worden ook ouder (en wijzer??). Jammer dat ze een smalle basis hebben. Dat gaat nog wel punten kosten ben ik bang. Volgens mij kan Savosa juist wel bovenin eindigen en kunnen ze juist profiteren van de onderschatting door sommige teams. Goed gedaan Savosa.

• mikpunt

Ik ben het eens met Tet. Als ik naar onze wedstrijden kijk hebben de 2 arbitrale duo's het prima tot zeer goed gedaan.

Ik heb geen flauw idee wie het waren maar ze hielden het allebei goed in de hand. Ik heb het dan over de wedstrijden

Hercules3- Heerle en Heerle -EHC. Natuurlijk zijn er altijd discussies maar die heb je aan beide kanten.

Als nieuwkomer in de regioklasse C keken wij best met een beetje angst uit naar het fluitniveau , maar die angst is voor niks geweest!! Hoop dat jullie me er dit jaar niet op kunnen betrappen dat ik terugkom op deze uitspraken.

• Patat met

Het gaat toch over uitslagen hier of leg het aan mij en als iedereen het zo goed weet fluit danlekker een keer zelf

• Jantje van Leyden

Saturnus - Snelwiek 2 >> 19-15

Wedstrijd die redelijk gelijk op ging. Niet de meest spannende wedstrijd. De oude mannen van Saturnus hebben zijn in ieder geval van de nul af. Voor de kenners onder ons; het team van Snelwiek 2 is compleet anders dan vorig seizoen. Voornamelijk jeugd aangevuld met heren van vorig seizoen (2 a 3) en andere routeniers..

Opvallend dat Hercules de punten heeft laten liggen bij Savosa; dat had toch niemand voorspeld. Ben erg benieuwd naar onze nieuwkommers. Misschien kan Heineken ons vertellen wat er mis ging..?

• Pel de Pinda

Ik ben in ieder geval blij dat die vreselijke keeper van DWS weg is.

Altijd een enorm grote muil, en stopte geen bal, hij verziekte altijd de sfeer in het veld.

• Pel de Pinda

Waar zijn de oude kerels van Snelwiek gebleven dan, toch niet naar Brabant ?

• Pel de Pinda

Waarom tekende HWC bezwaar aan, is dat bekend ?