Uitslagen Heren Regioklasse B, ronde 2

• wasbaer

Swift Arnhem - Blerick : 30-11 (16-5 rust)

Een duidelijke overwinning voor de mannen van Swift Arnhem. Blerick flink verzwakt met 5 afwezige / blessures.

Swift Arnhem was feller en domineerde de wedstrijd vanaf de 1e minuut. Bij de rust was de wedstrijd al gelopen.

Helaas voor Swift Arnhem en gelukkig voor Blerick betrof het een oefenpot. De scheidsrechters waren namelijk niet op komen dagen. Of de fout bij de bond of het koppel zelf ligt is onduidelijk. Wij van Blerick waren extra op tijd vetrokken door aangekondigde file ivm Symphonica di Rossa met Diana Ross. Helaas !! Swift Arnhem bedankt voor de faire oefenpot en het gelegenheidskoppel scheidsrechter (1 speler van Arnhem en ondergetekende) hebben het prima gedaan. We zullen wel op een woensdag weer naar Arnhem moeten en ik ga er van uit dat we de reiskosten bij het NHV kunnen declareren.!!!!(?)

Gr. Wasbaer

• bart van kempen

hercules-swift gelijkspelletje…22-22 (einde uitsyndroom?)

@wasbear, die uitslag staat wel op handbalstartpunt genoteerd? 30-11 … nog niet op nhv site

• wasbaer

ik heb reeds een mail gestuurd naar handbalstartpunt. Ik weet niet welke betrouwbare bronnen ze hebben.

In iedergeval gefeliciteerd met jullie uit-punt

• NOAV

NOAV-Loreal 25-25

Volledig onnodig gelijkspel. Gehele wedstrijd stonden we voor, maar konden geen groot gat slaan. Enkele minuten voor tijd stonden we nog 3 goalen voor. We lieten ons opjagen door Loreal, waardoor aanvallend met vlagen goed, maar ook matig spel vertoond werd. Dito geldt voor verdediging, met vlagen kwam men er niet door, terwijl het soms makkelijk passeren was. Leerpunten pakken en zorgen dat we komend weekend zaterdag eindelijk eens winstpunten gaan pakken tegen WD2. Vrijdag hebben we nog de Bekerwedstrijd tegen V&L.. In de voorbereiding 25-26 verloren, dus er zijn zeker mogelijkheden.

• Loreal

Beste Noav,

Elke wedstrijd wordt pas beslist in de laatste minuut en volgens mij stonden wij 15 seconden voor het einde nog voor. Je vergeet ook nog te vermelden dat wij tijdens het laatste fluitsignaal nog scoorden. Na overleg besloten de scheidsrechters het doelpunt alsnog af te keuren. Ook wel terecht denk ik maar dan hebben jullie toch nog wel heel veel mazzel gehad met jullie puntje. Hoezo onnodig??

• Helderziende

Ik heb dit weekeinde 2 wedstrijden mogen zien.

In Eersel een redelijke pot met 2 sportieve ploegen waarvan Jupiter wel de betere was. Bij vlagen speelden ze heel goed uiteindelijk een goede overwinning tegen een compleet ander snelwiek dan vorig jaar. Overigens wel een ploeg om rekening mee te houden. 27-13 voor Jupiter.

Zondag in Valkenswaard won VHC wat goed speelde van de ervaren jongens van White Demons 2. Door snel en fel te spelen liep het gestaag weg van de tegenstander. ook bij vlagen met leuk handbal wist VHC de demons op afstand te houden 26-21 gaat goed mannen ga zo door…hoezo verzwakt ??

leuk handbal weekend dus !!

• NOAV

Mijn excuses, klopt idd dat jullie nog voor stonden, kort voor tijd.

Wij hebben inderdaad mazzel gehad dat de goal afgekeurd werd, echter wel terecht. Omdat de helft van jullie team al op ons helft stond (eentje zelfs op 10m) en de goal (volgens toeschouwers) buiten de tijd viel.

Onnodig vond ik het punt verlies omdat we beter kunnen presteren dan we zaterdag hebben laten zien.

Hoe is het met jullie nummer 6 z'n enkel?

• ouwe rot

Hallo iedereen,

We laten 1 punt liggen waar we er 2 mee naar Helmond hadden moeten nemen, maar helaas. We speelde een aardige wedstrijd, maar miste op bepaalde momenten de felheid die er gevraagd werd om het gat te kunnen slaan. Met nog +/- 8 minuten op de klok en 3 doelpunten voor kunnen wij de wedstrijd weer niet naar ons toe trekken. Naar mijn meneing door een paar dubieuze beslissingen van de scheids zakt bij sommige spelers de moed in de schoenen, waaronder mezelf. Wel 5 aanvallen terug gefloten op foutief sperren op aanwijzing van de sterke coach van Hercules. 3 of 4 keer goed gecoached op aanvallende fout(cirkel of passen). Dit kost ons minimaal 5 zuivere doelpunten. En dan nog het peneltybeleid. Waar wij er 3 kregen, kregen hun er 9 of 10. Wij scoren er 2 en hun 6. Dus zeg ik dat het niet echt verdient was dat wij daar verloren, omdat ik vond dat wij de betere handballende ploeg waren. Ik weet trouwens niet wat het NHV aan het doen is, maar ik lees dat er bij Swift A - Blerick geen scheidsrechters zijn op komen dagen en bij ons laten ze iemand alleen fluiten die volgens mij daar om de hoek woont. “Ik fluit altijd alleen”zei hij. Waarschijnlijk 2e klasse, waar alle scheidsrechters niet verder dan een meter over de middenlijn komen. Maarja, ik ga me niet verschuilen achter het feit dat we verloren hebben door de scheids, want we hebben ook wel de nodige kansen laten liggen. Aanvallend en verdedigend. Jammer. Maar er zit progressie in. Eerst verlies dan gelijk en dan……….. Jammer voor Ha-stu dat ze nu net dit weekend naar Helmond komen.

Succes iedereen volgende week.

• helderziende

Sorry Jupiter-Snelwiek was geen 27-13 mar 27-23.

• René1983

Nou bij swift hadden ze onze scheidsrechters wel mogen hebben hoor, was geen probleem geweest wij hadden namelijk geen scheidsrechters nodig.

Reehorst - E&O 3 ging namelijk niet door bij het gebrek aan een tegenstander.

Of vond E&O het gewoon te ver weg dat kan natuurlijk ook nog :P