Willemijn Karsten bedoel je waarschijnlijk. Die miste ik ook. Geblesseerd of ‘gewoon’ niet geselecteerd?
andrea Schreef:
——————————————————-
>> bont kan je niks over zeggen die kreeg ook geen
> een bal van die ego die naast haar stond jezus zeg
> die ziet alleen het doel veder niks.
> gister makkelijk kunnen winnen
> op de verkeerde momenten 2x 2 minuten en je ziet
> het
Wees eens duidelijk. Er zijn ook mensen die de wedstrijd niet gezien hebben. Wie is die ego?
Laura van der Heyden(schrijf je het zo?) heeft een groot deel van de tijd op rechter opbouw naast bont gestaan. Ik weet niet of je die bedoelt?
Ik denk dat het grote probleem er in zit dat de dames in de 2e helft naar achter aan het verdedigen was, net zoals Macedonië in de 1e helft deed met de 2 dames die ervoor verdedigden om de Nederlandse dames niet de ruimte te geven om snel rond te spelen maar te laten afbreken. De dames liepen in de 2e helft iets meer naar achter en daardoor kregen de dames van Macedonië de kans om van afstand te gaan schieten, wat ze overigens in de 1e helft vrijwel niet gedaan hebben. En dan weet je dat de linker opbouwster (wat overigens normaal de reserve is op die positie geloof ik) doet wat ze goed kan en dat is dreigen op 2 naar binnen trekken en links of rechts laag afronden. Op het moment dat ze aangepakt word is het niks meer, ze is niet de zwaarste, maar als dat niet gebeurt knalt ze er zo een paar in.
Voor de rest een goede zaak dat meiden zoals Bont, Abingh en de andere jonge dames de kans krijgen. Abingh schoot er een mooi in en het is een goede zaak dat de dames die al langer in Oranje zitten de jonge dames nu op sleeptouw kunnen nemen. Als je ziet dat deze dames 17 en 18 jaar zijn dan is dat toch super dat ze nu al zo presteren, of ze nou uit de Nederlandse competitie komen of niet. Ik heb Noorse familie en als ik daar ben word er (op zowel tv als op de radio) vol lof over de manier van handballen van de Nederlandse dames en de jeugd die er aankomen. En dat is toch echt de top ploeg van het moment.
Een beter moment dan bouwen aan deze ploeg is er niet, London here we come!!
Ik ben het met Andrea eens! De keeperswissel pakte niet goed uit.
Marieke vd Wal stond in de 1ste helft prima maar kon dat niveau in de 2e helft niet
vasthouden!! Inge Roelofsen was ook geen verbetering. We missen een goede sluitpost
achter de dekking!! De dekking kan nog zo hard werken maar als er telkens van die flutballen
ingaan geeft dat ook niet echt moed. Zijn deze 2 keepsters de enige die het niveau aankunnen???
Ik vind de vernieuwing wel een goed punt. Ze hebben alleen wat tijd nodig.
het is leuk om een speelster erbij te hebbem van een jaar of 17a18 maar niet teveel, er zit gewoon geen balans in het team. En als die meiden op zo,n jonge leeftijd er al bij zitten zijn ze over een jaar of 8 uitgeblust. ze hebben geen uitdaging meer het is gewoon aan het worden (zie pearle ) er word roofbouw gepleegt op de jonge meiden. neem abbingh zware blessure gehad vorig zseizoen , hele zomer door gespeeld , dubbele wedstrijden en veel doordeweeks, omdat de competitie zo lekker gelijk loop. Nu weer mee met oranje , geloof me het komt allemaal te snel en te vroeg, dat geld hetzelfde voor bont. ik begrijp wel dat ze in noorwegen dit geweldig vinden, als de meiden op z,n sterks moeten zijn fysiek en mentaal, zijn ze op, uitgeblust. heb nou geduld om ze echt de kans te geven om zichzelf te laten ontwikkelen, maar dan op een verantwoorde manier. op deze manier zal nederland zich niet meer kwalificeren op een toernooi in het buitenland, en dan is het echt geen london here we come
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?