Zie je wel dat je niet in het buitenland hoef te spelen, zie de topscoorders van de wedstrijd tegen kroatie, en de begeleiding kijken nu al uit naar de wedstrijd van zondag. Hebben de dames zeker ook lopen doen tijdens de westrijd, Veel Succes
weet je wat het is, ze lopen altijd te zeiken over een jonge groep, we doen het zo goed, zijn aan het opbouwen je wordt het zo zat. ga dan kijken buiten de academie om, in de ned. competitie lopen wel betere en geroutineerde speelsters rond, kijk bij sew, hellas en smits bij dalfsen. hou gewoon op met het gezeik van onervaren speelsters, opbouwen hier en opbouwen daar, presteer gewoon. en haal speelsters uit de competitie die goed bij hun club presteren, en niet speelsters nemen omdat die toevallig de mogelijkheid hebben om 16 uur te trainen. geloof me er lopen betere buiten de academie rond als erin. er lopen speelsters in die al jaren onderin de competitie spelen , en zeer slecht presteren bij hun eigen club. maar de coache's van oranje, die zie je ook altijd aanwezig zijn bij wedstrijden in de nederlandse competitie, of werken die niet full time in dienst van de zeer profesionelle organisatie NHV.
volgens mij was het richard van de made die dat zei over v.d. Wissel. maar wat zat er verder op de bank, er is gewoon verder niks. want wat van de academie komt, en mee speelt is allemaal te licht en niet goed genoeg voor dit niveau. het is gewoon een aanfluiting deze prestatie. maar ik zal niet te negatief doen volgens vele, maar de waarheid is hard. kijk eens naar de 1e lijn van dit team, linkerhoek robben 2e liga duitsland rechterhoek (bont) veel te jong nog en speelt ned competitie, wat niet sterk genoeg is volgens de coaches en het nhv. rechterhoek eruit komt er een linkerhoek (van dort) 6 jaar lang degradatie handbal bij kwiek progessie 0,0 procent.
waar zijn matteman, v. rijn stet smits misschien optie andrea de groot, dit zijn wel speelsters met ervaring, en zijn er geen 1e lijn speelsters meer in de hele eredivisie, en niet alleen kijken naar speelsters die de hele oranje school hebben doorlopen. ook kijken naar speelsters die uit zichzelf, zich hebben ontwikkeld zonder oranje scholing
Op de Handbalacademie lopen niet alleen de beste speelsters, maar zeker ook de speelsters die willen betalen om te mogen trainen, studeren etc. Daar ligt ook een manco; het zijn speelsters die wel veel over hebben voor het handbal, maar ook graag verwend worden, die niet alles zelf willen doen maar op het gemak van het NHV leven. Niets mis mee, maar het geeft meteen aan dat deze speelsters ook een achterstand hebben in vechtmentaliteit en deze op Handbalacademische wijze ook niet allemaal zullen bereiken. In het buitenland weten ze niet beter dat je voor iedere meter in je leven en op het veld moet knokken.
Daarnaast is de erfenis van het succes van 2005 een te grote voor de coaches. Groener heeft bij de heren ook niet gepresteerd, heeft ook niet die knokkers mentaliteit en houdt zich bezig met het pure coachen van voornamelijk het mens en minder op het spel. Daar hebben de speelsters na de jarenlange oneliners van Röttger ook genoeg van.
Maar 2012 staan we er, waarvoor is nog de vraag!!
wat ik gister van die wedstrijd vond.
de keeperwissel was niet echt goed uitgepakt
miranda robben heb ik echt geen commetaar op is echt een goede speelster ook al speelt ze 2e liga.
bont kan je niks over zeggen die kreeg ook geen een bal van die ego die naast haar stond jezus zeg die ziet alleen het doel veder niks.
diane goede ervaren speelster had al veel eerder op de opbouw gemoeten en marcella deen op de cirkel (die trouwens ook heel veel vrij stond)
pearl van der wissel vind ik als opbouwster niet “top” er lopen betere rond in de nederlandse comp.
waar was eigenlijk die opbouwster met die blonde krulletjes sorry ik weet der naam niet. haar vind ik dus wel echt goed.
maarja ned had dud gister makkelijk kunnen winnen op de verkeerde momenten 2x 2 minuten en je ziet het
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?