voorspelling ronde 2 hoofdklasse B

• CHAMP

Wings - Sittardia

Mooi pot maar denk dat wings wat goed te maken heeft en gaat hier winnen

Gemini - Witte Ster '75

gelijkwaardig? denk punten naar witte ster

Ventura - dios

denk wings een off day gehad heeft en daarom dios gewonnen heeft maar hier blijven de punten thuis.

ventura gaat dit winnen

SOS/Kwieksport - Quintus 2

Quintus 2 wint dit met gemak verwacht niet dat SOS het ze moeilijk gaat maken na wat ik gezien heb volgende week

Atomium'61 - V&L2

V&L2 neemt de punten mee naar huis

Hellas 3 - Regioteam CAD2M

Zal een moeizame pot worden maar dnek dat de punten mee gaan naar doetinchem

• duhh

Wings - Sittardia

Sittardia is uit nooit erg sterk. Punten in Den Haag.

Gemini - Witte Ster '75

Als Gemini zo wordt afgeschoten door V&L gaan ze ook niet winnen van Witte ster. Doelpuntje of 4 a 5 in t voordeel van de sterretjes.

Ventura - dios

2 ploegen die mekaar aardig goed kennen ondertussen. Denk wel dat beide thuis sterker zijn dan uit, punten dus voor de schiedammers (max 3 doelpunten verschil).

SOS vorige week weer even op aarde gezet na hun belachelijk hoge notering vorig jaar in de hoofdklasse A. Hoewel Quintus 2 uit, zonder hars, aanzienlijk zwakker is dan thuis gaan ze over SOS heen denderen hier. (minimaal 5 punten verschil).

Atomium'61 - V&L2

Ik ben (net als iedereen denk ik) erg benieuwd naar V&L. Ik denk dat ze afgelopen weekend een uitschieter hebben beleefd en ten onder gaan in immer sfeervolle hal in Rotterdam.

Hellas 3 thuis is denk ik teveel voor de Gazellen. Punten blijven in de haag.

In ieder geval allen veel succes gewenst !!

• Handballigan

Wings - Sittardia

Sittardia pakt uit normaal gesproken weinig punten, miss dit jaar?! ik denk toch Wings

Gemini - Witte Ster '75

Beide ploegen hebben aan kwaliteit ingeleverd, wie kan dit het beste opvangen, ik denk Witte Ster. Hoewel Gemini zich wil herstellen van de oorwassing bij V&L.. Close call..

Ventura - dios

Ventura thuis sterk.. Voor DIOS niet te verslaan. DIOS pakt voornamelijk punten op hun veld.. euh in hun zaal..

De uitslag ligt aan de ploeg van Quintus, maar ik denk dat elke ploeg die quintus naar den haag stuurt te sterk is voor SOS.

Atomium'61 - V&L2

Atomium moet zich herstellen van het verlies tegen Quintus en V&L heeft de reis nog in de benen. Atomium wint.

Hellas 3 thuis is beter dan uit, Regioteam krijgt lesje handbal door ervaren Hellasiconen..

• pimpernel

sittardia

gemini

ventura

quintus

v&l

hellas

• Voorspeller

Wings - Sittardia

Sittardia uit vorig jaar beduidend minder sterk dan thuis.

Wings fysiek sterk en 2 goede opbouwers waar enorme druk vanaf komt.

Een slimme sterke middenopbouwer met een goed schot en een linker opbouwer die elke wedstrijd goed is voor een groot percentage van het gescoorde doelpunten.

Ik zet mijn geld op Wings aangezien ze afgelopen week schijnbaar een off day hadden.

Gemini - Witte Ster '75

Ondanks de afslachting van vorige week, god mag weten waardoor, een overwinning voor Gemini

Ventura - dios

Twee ploegen zeer gelijkwaardig aan elkaar. Spelen volgens mij ook allebei in de buitencompetitie.

Wedstrijd zal zeer spannend worden denk ik. Op neutraal terrein gelijkspel maar omdat Ventura thuis speelt zullen zij net winnen denk ik.

Quintus 2 moet hier kunnen winnen. Als het zo is dat Sos maar één wissel had en ook nog steeds hun linkshandige opbouwer mist hebben ze eigenlijk geen kans.

Maar wie weet, volgt er een verassing.

Atomium'61 - V&L2

V&L2 met een monsterscore gewonnen vorige week. Atomium redelijk dik verloren.

Atomium thuis, ik houd het op een winst voor atomium.

De “oudtjes” zullen niet voor het kampioensschap gaan maar willen nog wel laten zien wat ze kunnen natuurlijk.

Ik denk dan ook een overwinning voor hellas3 na het verlies van vorige week.

• Klasbak

Wings - Sittardia

Denk dat Sittardia toch sterker is geworden maar halen vooral thuis de punten, Winst voor Wings

Gemini - Witte Ster '75

Denk dat hier twee minderen ploegen tegenover elkaar staan en wordt een close call. hou het op een gelijk spelletje

Ventura - dios

Ventura pakt DIOS in.

Als Quintus ook met dezelfde groep de uitwedstrijden speelt pakt Quitnus beide punten anders weet ik het nog niet.

Atomium'61 - V&L2

Atomium op zoek naar revanche van afgelopen week, V & L leek sterk maar kijken of het uit ook zo gaat? winst Atomium

Regioteam haalt de punten weg, puur op snelheid.

• G09

Wings

Gemini

Ventura

Quintus 2

Atomium'61

Regioteam Cad2M