Voorspellingen Heren Regio C 17/18 Oktober

• BillC

Zaterdag 17/10

Heerle - EHC

Heerle heeft afgelopen weekend kennis mogen maken met de Reg. Klasse C….. denk dat ze geschrokken zijn van het niveau verschil.

Proberen alles uit de kast te halen deze 2e wedsstrijd, toch hebben zij tegen EHC geen kans 22-33

Zondag 18/10

Saturnus - Snelwiek 2

Snelwiek slecht gestart tegen US en het zelfde mogen we zeggen van Saturnus, beide teams gaan vol voor de overwinning maar Saturnus zal het wederom op snelheid verliezen <> 22 - 29

Saturnus'72 - Westlandia

Wie pakt de felbegeerde punten in deze 1e degradatie wedstrijd, beide teams hebben een smalle basis om een wedstrijd te spelen….. denk dat Saturnus'72 de wedstrijd op ervaring wint <> 23-22

Savosa - Hercules 3

Savosa mag geen probleem zijn voor de mannen uit Den Haag <> 19-28

US - HWC

US hoe sterk zijn ze, na zondag zal er meer duidelijkheid zijn. Het is een team dat zeker niet onderschat mag worden, toch zal het een gemakkelijke overwinning worden voor 020 of is het toch stiekum 0033 <> 34-27

Unitas'63 - DWS

Unitas in de eerste wedstrijd 14 doelpunten gemaakt?? en dat tegen HWC……. DWS begint makkelijk dit jaar, ook in deze 2e wedstrijd zullen zij de punten mee terug nemen naar Schiedam 15-28

• Jantje van Leyden

Heerle - EHC

Na vorige week ben ik heel benieuwd hoe Heerle uit de startblokken zal komen. Denk dat EHC een prima team heeft. Punten voor EHC…

Saturnus - Snelwiek 2

De mannen van Saturnus hebben wat recht te zetten na de slechte start vorig weekend. Bij Snelwiek weet je nooit wie er binnen de lijnen stapt. Ik zet mijn geld toch op Saturnus.

Saturnus'72 - Westlandia

Overwinning Westlandia. Op gevoel…

Savosa - Hercules 3

Punten naar Rijswijk. Lijkt me duidelijk

US - HWC

Net wel of net niet voor HWC. Ik vind dat dit wel de wedstrijd is van het weekend; kunnen we eindelijk een goede inschatting maken van zowel US als HWC. Geef HWC het voordeel van de twijfel; al een paar seizoenen net niet. Nu dan maar?

Unitas'63 - DWS

Hoop voor de boys van Unitas dat de schutters op dreef zijn in vergelijk met vorige wedstrijd. DWS koppie er bij houden dan kunnen ze in de sporttas die punten mee nemen.

Succes allemaal

• Giedd

Heerle - EHC

EHC goed begonnen dit seizoen met een prima overwinning op Leiden! Heerle toch enigzins weggeknald door de ervaren rotten uit Rijswijk ( had toch iets meer verwacht!) denk dat EHC hier wederom de twee punten gaat pakken, zei het nipt!

Saturnus - Snelwiek 2

Snelwiek tegen US ondertuit en Saturnus tegen EHC. US de grote onbekende dus kan mijn oordeel daar niet over geven. EHC zeer degelijke ploeg en zeker geen schande als je daarvan verliest! Dit wordt een overwinning voor de mannen van Jantje en co.

Saturnus'72 - Westlandia

Saturnus vorig jaar bijzonder zwak, dit jaar lijkt er niet veel veranderd. Westlandia ook niet de sterkste maar denk toch dat ze NET iets sterker zijn dan Saturnus en de westlanders winnen dus dit degradatie duel!

Savosa - Hercules 3

Geen probleem voor de mannen uit Rijswijk.

US - HWC

US een daverend goede start gemaakt tegen Snelwiek! HWC nog slordig tegen een tegenstander waar dat tegen mocht. Als HWC het zelfde speelt als vorige week gaan ze het in Amsterdam heel zwaar krijgen. Maar toch winnen die dekselse Vlaardingers, maar moeten er wel voor knokken.

Unitas'63 - DWS

Unitas het slechts begonnen van alle ploegen dit seizoen, hebben dus wat recht te zetten! Tegen DWS is dat zeer goed mogelijk en gaan dit dus ook late zien. Nipte overwinning Unitas!

• Elmo

Zaterdag 17/10

Heerle - EHC

Wanneer het in de dekking klopt zal EHC hier op hoog tempo moeten kunnen winnen van Heerle. denk dat het niet ruim wordt. net aan de punten mee naar Leidschendam

Zondag 18/10

Saturnus - Snelwiek 2

Interresante ontmoeting. wanneer de mannen van Saturnus hun hoofd erbij houden kunnen ze in eigen huis!!!(vorig jaar niet onbelangrijk gebleken) winnen van elk snelwiek.

Saturnus'72 - Westlandia

kop of munt!!!…………. Kop, het boeren 3 mans muurtje met een lange slungel erachter gaat het verschil maken.

Savosa - Hercules 3

Het goed gestarte Hercules gaat met heineken in de break out zonder problemen over Savosa heen!! daarbij word het wel 2-0 voor savosa in rode kaarten!! de mannen van hercules maken de heethoofden los.

US - HWC

US vorige week zeer sterk gepresteerd zal HWC hier een hoop last bezorgen!! US misschien wel titel kandidaat? we zullen het zondag weten. HWC verliest in amsterdam zei het net aan.

Unitas'63 - DWS

Unitas ren en schiet spelletje is nu geen verrassing meer en het jonge DWS kan ze met gemak bijbenen. als ze niet teveel afspeelfouten maken gaat DWS met 2 vingers in de neus en 2 punten in de tas naar huis.

• Heineken

Heerle - EHC

Heerle heeft kunnen wennen aan het niveau van de Regio C, moet tegen EHC uit een ander vaatje tappen om de punten thuis te houden. Daar is het dit weekend nog te vroeg voor! De klap van vorige week nog niet te boven, punten voor EHC. Ps. EHC heeft zondag bij Hercules kunnen zien hoe het moet spelen tegen Heerle.

Saturnus - Snelwiek 2

Beide teams vorige week een (onverwachte) nederlaag. Na dit weekend weten we wat de sterkte is van Snelwiek. Zijn de mannen uit Leiden al over de DREUN van de eerste wedstrijd heen. Als oud teamgenoot, punten blijven in de 5-meihal!

Saturnus'72 - Westlandia

Gaat de JUF Saturnus dit seizoen wel aan het handballen krijgen! Westlandia zegt me niks. Beide een smalle selectie, dus daar kan de JUF het een keer niet op gooien. Denk dat de vrije bal de doorslag gaat geven. Oja en weer ROOD voor de Tank.

Savosa - Hercules 3

Savosa gaat dit weekend kennismaken met de Regio C, tegen westlandia was geen graadmeter. Punten gaan terug mee naar Rijswijk.

US - HWC

Wat is de kracht van US. Na dit weekend weten we het. HWC moet vol aan de bak. Ga dit keer niet met Jantje mee, punten blijven in Amsterdam!

Unitas'63 - DWS

Wordt nu al moe als ik naar deze wedstrijd kijk. Alleen maar rennen. Schat DWS hoger in dan Unitas. Punten voor DWS.

• Bloffertje

Daar gaan we weer. Ditmaal met de voorspellingen van de 2e speelronde.

HMC - RHV

Wordt een close finish. HMC had het relatief makkelijk tegen Internos 2, RHV had het zwaar tegen EMM (begreep dat de wedstrijd uit handen werd gegeven. Denk dat ze de punten ook nu gaan delen

Swift - White Demons

Wordt voor beide team andere koek dan afgelopen weekend. Het makkelijk scorende Swift houdt de punten in Helmond.

Desk - Internos 2

Hoe staat het met dames 1 van Internos. Je zult maar net de pech hebben. Denk toch dat Desk de punten in eigen koffer stopt.

Jasper Sport - De Sprint

Dikke overwinning voor Jasper Sport tegen deze degradatiekandidaat

VHC - Dongen

Voor VHC de 1e competitiewedstrijd en voor Dongen een (te) zware dobber na het makkie van vorige week. VHC gefeliciteeerd met de punten

• Broodje bal

Al thuis ploegen winnen lijkt me logisch

• Elmo

uhhhh kan iemand bloffertje vertellen dat ie het niet helemaal gegrijpt?!?!

REGIO C knuppel!!! brabant, daar kom ik alleen in Februari een weekend of als het echt moet!!

• test

US - HWC

US een daverend goede start gemaakt tegen Snelwiek! HWC nog slordig tegen een tegenstander waar dat tegen mocht. Als HWC het zelfde speelt als vorige week gaan ze het in Amsterdam heel zwaar krijgen. Let op Us is een echte titel kandidaat.

volgens mij samen met snelwiek HWC

|En zelf geef ik DWS ook een goede kans maar dan moeten ze handballen met hun mond dicht altijd al moeilijk geweest voor die ploeg uit schiedam

Maar hebben zeker een leuke ploeg

• De Tegen Partij

Hé Elmo, die punten gaan toch echt eerst naar België:D