Voorspelling Ronde 2, regioklasse B heren

• bart van kempen

Zo de eerste ronde is gespeeld, en dan maar meteen de voorspelling voor komend weekend…

Artemis - Ha-Stu

Ik schat Artemis hoger in dan Ha-Stu, en goaltje of 6 verschil in het voordeel van Artemis.

Jupiter'75 - Snelwiek

Volgens de voorspelling die voor de competitie gedaan werd zou dit DÉ topper van het seizoen moeten worden,

Al had ik van beide teams een betere uitslag verwacht afgelopen weekend. Ik verwacht dat jupiter nipt wint.

NOAV - Loreal 2

Nipte overwinning voor Noav

AHV Swift 2 - Blerick

Swift 1 heeft best een brede selectie en zal nu nog spelers mogen gebruiken van het 1e. Goal of 5 verschil voor swift

Hercules 4 - Swift Helmond

We hebben na afgelopen week behoorlijk wat goed te maken. Ben erg benieuwd wat voor team we tegen krijgen? moeilijke wedstrijd, maar nipte winst voor Swift.

VHC - White Demons 2

Gelijkspelletje?

• Bil

Artemis - Ha-Stu

Artemis pakt hier de punten. Ben benieuwd hoe lang ze wedstrijden blijven winnen, denk dat als er eenmaal verloren is ze ver wegzakken.

Jupiter'75 - Snelwiek

We (Jupiter) zullen moeten winnen. Dat zijn we aan onze stand verplicht. Snelwiek degelijk versterkt, maar de uitslag van de eerste wedstrijd valt me toch tegen. Punten blijven (nipt) in Eersel.

NOAV - Loreal 2

Noav ploeg om rekening mee te houden. 1e team Loreal speelt ook zaterdag, dus winst NOAV

AHV Swift 2 - Blerick

Nog geen punten voor Blerick

De uitslag van Hercules 4 tegen WD verbaasde me behoorlijk. Uitsyndroom speelt Swift parte. Punten blijven in Rijswijk.

VHC - White Demons 2

Erg benieuwd naar deze wedstrijd, denk dat ik maar eens een blik ga werpen. Als VHC het hoofd koel houdt dan houdt het de punten in eigen huis.

• Pat

Artemis - Ha-Stu

Artemis is het enige team welke afgelopen weekend met overtuigende cijfers gewonnen heeft. Ik gok ook op Artemis.

Jupiter'75 - Snelwiek

Jupiter zal na afgelopen weekend gebrand zijn om te winnen en hebben thuisvoordeel. Toch denk ik dat Snelwiek hier de punten pakt door de bewegelijke mensen.

NOAV - Loreal 2

Kan een harde wedstrijd worden in een volle hal. Punten blijven in Zuid-Limburg.

AHV Swift 2 - Blerick

Gezien de bredere selectie en blessures bij Blerick, gok ik op Swift 2.

Voor mij een totale gok…. Ik zeg SWift Helmond.

VHC - White Demons 2

Nipte winst voor VHC…

• helderziende

Fan als ikben van deze klasse waag ik me na het debacle van vorige week nog maar een keer aan de voorspellingen.

Nu weer iets reeler hoop ik, de thuis spelende ploegen van zondag hadden over het algemeen niet zo'n geweldig succes, wellicht nu wel ??!!

Artemis - Ha-Stu

Artemis draait lekker zeker na een overwinning in Helmond tel je mee.

Ik zeg een leuke overwinning voor Artemis

Jupiter'75 - Snelwiek

Het thuisvoordeel weegt hier door bij Jupiter ze zijn ook de betere ploeg, ik ben zeker in Eersel te vinden zaterdag en zie de mannen graag winnen met overtuigende cijfers.

NOAV - Loreal 2

Ook Noav gaat los thuis in het harsloze Susteren en winnen van Loreal, als VHC het kan waarom dan Noav niet.

AHV Swift 2 - Blerick

Swift 2 is de betere ploeg en wint, zeker thuis.

Ik hoop voor onze hellemondse mannen dat ze de eerste punten pakken, zal zwaar worden maar ik heb vertrouwen dat onze ouwe rot de kar gaat trekken.

VHC - White Demons 2

Oeh ventje….WD altijd lastig ook in Valkenswaard, maar door jullie zelfvertrouwen (opgedaan in venlo) mag het thuis eigenlijk niet mis gaan tegen “HUT TWIDDE”.

VHC wint nipt deze spannende pot.

Mannen Succes

• Poco-Loco

Artemis - Ha-Stu

Goede wedstrjid van de promovendus Artemis, Hastu ook redelijk gebald tegen een vol swift 2 afgelopen week. Artemis meer fysiek dan Has tu, en zou thuis toch de punten moeten pakken. Ben het eens met het feit dat als ze eenmaal verliezen.. er een nare sfeer gaat hangen in dat team. Hastu zal snelheid moeten gebruiken en 2 goed fluitende zwarte mannen om hier punten te pakken. 24-22

Jupiter'75 - Snelwiek

Jupiter thuis zou sterker moeten zijn dan snelwiek. Titelkandidaat nummer 1 moet hier toch e punte pakken. 31-27

NOAV - Loreal 2

Noav thuis sterk, maar loreal kent de wikken en wegen van de klasse. Loeral zal 2 punetn willen pakken. Gaat ze lukken. 23-25

AHV Swift 2 - Blerick

Swift aardige ploeg. Blerick altijd net verliezen. 27-24

.Ook een spannende pot. Kan swift zich herpakken? Meer spirit tonen dan. Als ze in het begin hercules bij kunnen benen gaan ze er in de 2e helft nipt overheen. 35-27

VHC - White Demons 2

VHC vorige week een lekkere pot. Maar tegen de puntloze demonen zullen ze het moeilijk krijgen. Vooral op fysiek vlak. THuis lekker punten sprokkelen, zou ik zeggen, met aanvulling van het 2e wellicht? Succes, en hopelijk weer 2 punten. Maar ik verwacht dat WD hier nipt een punt wegpakt. 19-19

• Bil

Jupiter - Snelwiek 27-23, pas in laatste 10 minuten winst veilig gesteld