Tweede ronde regio C dames

• estupende madre

zelf ken ik deze regio klasse niet aangezien VTC dit jaar voor het eerst in deze klasse speelt dus kan ik daar geen uitspraak over doen. Na een paar wedstrijden zullen we wel zien hoe de competitie in elkaar zit en wat de top 3 eventueel zou kunnen worden.

ik gok

quintus 3

VTC

Gemini

jullie kunnen VTC niet maar wij wel en moet zeggen het zijn niet echt oudjes maar heerlijke jonge bloempjes. ha ha

• henk

Zondag ga ik bij VTC kijken en ben wel benieuwd naar die jonge bloempjes.

• kimberly

gemini - westlandia 31-27 :D

weer 2 punten erbij:D

• Ventura

Ventura - Hercules 26 - 22

• niks

Na al het gezeur van afgelopen week eens bij Ventura gaan kijken.

Wat een wedstrijd zeg pure competitie vervalsing.

Hercules wisselde in de rust zijn keepster, liet zijn beste opbouwster op de bank begin 2e helft, ze hadden junioren bij zich.

Dan maak je het Ventura wel heel makkelijk

• Ventura

Wat een raar “verslag” niks, slaat nergens op.

Alsof wij geen junioren hebben!! Bij ons doen er elke week junioren mee en ze doen het gewoon goed.

Wij hebben gewoon als team hard gewerkt en daardoor de punten in eigen zak gehouden. Nergens voor nodig die negatieve toon.

• Ventura

En Draaijer? Hoe was Quintus - VTC ??

• viva la france

Zelf ben ik vandaag wezen kijken bij de wedstrijd Quintus - VTC.

Quintus heeft gewonnen met 30-22. De 1e 15 minuten ging het gelijk op maar daarna liep quintus uit naar zes punten. VTC maakte te veel fouten en daar profiteerde Quintus van. Na de rust kwam VTC nog goed terug tog 2 punten maar wederom waren er teveel fouten en werd de stand uiteindelijk 30-22. denk dat quintus een titel kandidaat is maar als VTC minder fouten zou maken dan denk ik dat zij ook een goede kans kunnen maken.

Wat mij wel verbaasde bij deze wedstrijd is dat er maar 1 scheidsrechter was.

In de regioklasse moet er toch ook met 2 scheidsrechters gefloten worden?

Nu op naar de volgende week en kijken wat deze competitie ons dan zal brengen.

• tet

atomium dws

wat is deze regio klasse bedroevend

zonde van je tijd om te gaan kijken

lijk wel school handbal

17 35

atomium ik zou me team terug trekken uit de competitie

• frans

Ventura Schreef:

——————————————————-

> Ventura - Hercules 26 - 22

LB