Tweede ronde regio C dames

• Ventura

Ventura - Hercules , Ventura wint met moeite (tja ik kan moeilijk zeggen dat we zelf verliezen)

Gemini - Westlandia 2 , makkelijke zege Gemini

Stompwijk - HARO , waarschijnlijk wint HARO

Atomium - DWS , nipte winst voor DWS

Quintus 3 - Vriendschap/TOB , ken TOB helemaal niet, maar Quintus 3 is gewoon goed, die winnen

Schipluiden - ROAC , winst ROAC

• Feessie

Ventura - Hercules , ik vond Ventura dit weekend zwakjes spelen, ik heb ze vele malen beter zien spelen dus als ze weer terug zijn in hun eigen spel dan winnen ze dik…doen ze dit niet en als hercules nou eens een topdag hebben kan dit nog wel eens een stunt worden. Ik denk toch overwinning Ventura.

Ventura moet zich eens beter informeren voordat ze een stukje op startpunt plaatsen :) maar goed dit blijft een eeuwige strijd geloof ik…betonnen plaat voor hun hoofd misschien eens weghalen of beter…die oordoppen eens uit de oren halen en leesbril opzetten dan zie en hoor je tenminste dat westlandia gewoon met hun eigen team speelde. Maar ik gok dat ze dit doen zodat de lezende mensen denken dat ventura ubertop is dat ze zelfs van speelsters uit de 1e divisie winnen ??? is dat misschien de bedoeling geweest? Maar de rest van de teams in deze poule…wees maar gerust hier is niets van waar hoor.

Gemini - Westlandia 2 , overwinning voor westlandia (ook ik ga niet zeggen dat je eigen team verliest)

Stompwijk - HARO , HarO wint

Atomium - DWS , echt geen flauw idee….gelijkspel

Quintus 3 - Vriendschap/TOB , Q3 gaat dik winnen…

Schipluiden - ROAC , ook geen flauw idee dus doe weer gelijkspelletje

• Ventura

Feessie, ik heb volgens mij nergens geschreven dat jullie met meiden van dames 1 hebben gespeeld, ik heb alleen gezegd dat we van Westlandia 2 hebben gewonnen….

(of misschien dat er nog iemand ook onder de naam Ventura schrijft??)

Ik ben het met je eens dat het geen top-wedstrijd was, vergeleken met vorig jaar missen we een hoop meiden, 2 weg, 2 zwanger, en 2 geblesseerden (waaronder onze eerste keepster), dus dan gaat automatisch ook het niveau terug, we moeten het nu doen met veel (erg) jonge talenten en onze tweede en derde keepster en die doen het heel erg goed gelukkig. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Succes tegen Gemini.

• hako

Feessie,

volgens mij speelt Mariska Kornet gewoon in dames 1 van westlandia,

maar omdat de registratieregeling veranderd is van 10 naar 8 speelsters, kan je dus langer gebruik maken van ds1 speelsters,

dus gewoon eerlijk blijven !

• henk

Ventura - Hercules , Ventura wint met moeite (tja ik kan moeilijk zeggen dat we zelf verliezen)

Gemini - Westlandia 2 , makkelijke zege Gemini

Stompwijk - HARO , waarschijnlijk wint HARO

Atomium - DWS , nipte winst voor DWS

Quintus 3 - Vriendschap/TOB , een oude ploeg die niet tegen die jonge meiden van Quintus 3 opgewassen zijn

Schipluiden - ROAC , winst ROAC

• Feessie

o meid kind 1 speelster die in beide teams speelt ?? dat is echt een volwaardige toevoeging vanuit dames 1 ?? er zijn meerdere meiden die in beide teams spelen maar gewoon bij het 2e horen maar een kans krijgen om bij het 1e ook speelminuten te krijgen….

• Feessie

Nee sorry had het ook niet over jou zelf hoor :) ik weet niet wie het verslag heeft geshreven….

maar goed laat ze maar denken dat we een team hebben wat bijna alleen maar uit dames 1 speelsters bestaat…worden ze misschien nog eens angstig van ons haha!

• Draakje

Nou nou, draaijer…. ook geen aardige uitspraak….:S

• Feessie

Wie denken jullie dat er trouwens in de top 3 gaat eindigen?

We hebben nu al een weekend met de wedstrijden achter de rug dus misschien heeft iedereen nu al een beetje een idee?

Ik denk:

Quintus 3

Ventura

Gemini

• Ventura

Ik denk dat Gemini kampioen wordt (doet wel pijn om het te zeggen hoor :S )

Verder ken ik sommige ploegen niet (TOB bijvoorbeeld) maar ik ga toch ook voor ons (Ventura) en Quintus 3 (mits ze compleet zijn en niet leeggeplukt worden door dames 1 en 2.